*Marrastähdet* toukokuussa '07

Nonnih saaatiin asiat hoidettua mutta mä en tajua miten se kela noin jumittaa. Asumistuki hakemuksen vein ja luvattiin että viikossa tai kahdessa tulee päätös..kumma kyllä oon kuullut että joillain voi mennä montaa kuukauttakin!! Saas nähdä kauan äippäpakkauksessa kestää kun se tulee :whistle:

Joku puhui noista hinnoista 4D-ultrissa. Sellainen 150-200 kelan korvausten jälkeen on vissiin aika normaali taksa?
Voiskohan mennä ensin tuonne rakenneultraan ja sitten varaa ajan sinne 4D:hen jos haluaa? Vai pitäisikö se varata nyt jo? Kun vähän kahden vaihella menisikö sinne tuon rahatilanteekin takia (mikä on oikeastaan ainut syy :ashamed: )
Anteeks jo kuulostaa sellaiselta valittamiselta että "ei oo rahaa" jne mutta mun mielestä toi on aika kallista mutta AIVAN varmasti rahan arvoista,en sitä tarkoita :)

ENNI80: nii no jos seiskassa asuu niin sitten varmaa kyllä tulis ainakin välillä käytettyä sitä hissiä :) Voi kun sais jostain nyt rivari kolmion saunalla, ois niin ihanaa :) ne vaan tuntuu olevan aika kiven alla. Vuokra-asuntoja siis katellaan ja täällä Pk-seudulla noita rivareita niin paljon vuokralla oikein oo :/ että kai se on pakko tyytyä kerrostaloon.

Noista itseruskettavista; Mä käytin viime kesänä ja oon kans miettinyt että voiko niitä nyt käyttää?

Mä jo oottelen ens viikkoa että jos sieltä tulis ne mammavaatteet ja parit muutkin :)
Tänään ei ollut aamulla huono olo *jes* Saas nähä mikä huomenna oottaa kun nyt näin puhuu :\| ;)

Mullakaan ei tuo vatsa oo kovin paljon kasvanut että saa nähdä otetaanko sitä SF-mittaa mullakaan seuraavas neuvolas. No ihan sama,ottakoon jos haluaa.

Tänään kyllä ollu liian hiostava päivä, lämmin on kiva mut ei oikein tuule niin on niiin tunkkaista :( Aattelin justiinsa tossa että onneks ei tarvii tälläisil helteil synnyttää :D

No jos sitä nukkuu koittas vaikka lähtee :)

nita ja toinen 16+1
 
Charlene
Enni: Riippuu tilanteesta, kandeeko kertoa työhaastattelussa. Jos ois ihan uus ja tuntematon paikka, en välttämättä kertois jos ei näy vielä. Jos oot jo tuttu ja luotettava työntekijä, joka on näyttänyt taitonsa, ei raskaus välttämättä vaikuta. Valitettavasti karu totuus on, että monesti raskaus vaikuttaa. Ite paljastin töissä, eikä kaikki olleet iloisia, koska vaikuttaa muiden työhön ja sijaisen ottamiseen jne. Onneksi työkaverit muuten suhtautuivat pääosin positiivisesti. Jos raskaus ei vielä näy, mun mielestä ei oo mikään pakko kertoa. Sitten kun työ alkaa, sulla on ainakin suoja eikä sua voi syrjiä raskauden perusteella. Vakipaikka on aina vakipaikka.

Charlene 17+0 (olen uusi täällä, saa lisätä listoille...) :)
 
Huomenta!

Työpaikasta: Itse en kertonut työhaastattelussa olevani raskaana ja neuvolalääkäri oli myös sitä mieltä, ettei tarvitse sanoa vielä mitään. Sain paikan ja perjantaina alkaa työt. Pomo ei vieläkään tiedä raskaudesta, mutta muutamat työkaverit tietää (olen työskennellyt samassa paikassa 1,5v). Näin jälkikäteen ajateltuna en varmaan olisi saanut paikkaa, jos olisin kertonut raskaudesta. kuulin, että oli 4 tasaväkistä hakijaa ja 2 valittiin. Aivan varmasti raskaus olisi ollut iso -. nyt kuitenkin alkaa 4kk koeaika eli jään heti koeajan jälkeen äitiyslomalle. Katsotaan mitä nyt tapahtuu.

Liikkeistä: Mä olen tuntenut iltaisin möllerrystä. Eilen illalla mahassa möyrittiin niin lujaa, että oli ihan pakko mennä sänkyyn maate.Oikeen mahaa muljo. Taitaa olla virkeä kaveri.

4d: Mietn itekkin tuota 4d:hen menoa. Ajateltiin miehen kanssa, että josko varaisin Turkuun ajan ja käytäis siellä ultrassa. Raumalla kuitenkaan 4d:tä ei ole.. Maksaa aika paljon, mutta sille nyt ei voi mitään.

Nyt unohin loput asiat, mitä piti kommentoida, mut ens kertaan sitten.

Ellu 17+2
 

Huomenia!

Pömppöli; Voimia tulosten odotteluun..

Mie tässä nyt koitan päättää soitanko hammaslääkäriin aikaa vai ootanko vielä huomiseen..ja sitä seuraavaan ja sitä seuraavaan päivään.. :ashamed:
Tiedossa on, että varmaan useempikin reikä siel ois, kun moneen vuoteen oo uskaltanut hampilääkäris käydä..
Jotenkin tuoli tuossa yks päivä vaan semmoinen olo, et vois vähän uudistaa ulkonäköönsä yms. Hiukset aattelin käydä leikkuuttaa jotenkin, ja sit noi hampaat korjuuttas ja ostais jotain kivoja vaatteita tms..

Mutta, minut tuntien, jää mietiskelyasteelle.. :ashamed:

M ja Onni rv 16+4
P.S Miten te ootte, hammaslääkärissä käyneet, kertoneet että raskaana ootte? Iha erikseen maininneet, tyyliin haluaisin varata ajan, oon muuten raskaana..vai ootteko sanoneet ollenkaan?
 
Huomenia
Täällä alamasu on kipeenä kun ei maha oikeen ota toimiakseen vaan tuntuu että kaikki on jäänyt sinne ja pieni helpotus ei auta... :snotty: no huomenna on miulla lääkäri, pitää muistaa kysyä, mitä voisi ottaa että toimisi hiukan paremmin, kun raskaudestahan tämäkin johtuu.
Lauantaina ois meillä pienet juhlat kun on miun synttärit ja mies valmistuu toiseen ammattiinsa...kakkutarpeiden ostoon tässä pitäislähtä ja kukkienkin ostoon ja ja ja ja ja ja ja tekemistä ois vaikka kuinka paljon , mutta esim siivota ei kehtaa vielä kun samannäkoistä se on sitten ylihuomenna viimeistään...mut jos jotain lähtin nyt hommailemaan...

Perfekta ja hattivatti 17+0 (uusi viikko TAAS :) )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 08:59 PikkuM kirjoitti:
P.S Miten te ootte, hammaslääkärissä käyneet, kertoneet että raskaana ootte? Iha erikseen maininneet, tyyliin haluaisin varata ajan, oon muuten raskaana..vai ootteko sanoneet ollenkaan?
Täällä täytetään joka kerta sellanen esitietolomake jossa kysellään allergioista, sairauksista yms. ja sit siellä on kohta "Oletko raskaana" ja sit monesko, miten pitkällä jne.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 10:14 HelmenTyttö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 08:59 PikkuM kirjoitti:
P.S Miten te ootte, hammaslääkärissä käyneet, kertoneet että raskaana ootte? Iha erikseen maininneet, tyyliin haluaisin varata ajan, oon muuten raskaana..vai ootteko sanoneet ollenkaan?
Täällä täytetään joka kerta sellanen esitietolomake jossa kysellään allergioista, sairauksista yms. ja sit siellä on kohta "Oletko raskaana" ja sit monesko, miten pitkällä jne.
Kaupungin hammaslääkäriin pääsee jonon ohi kun mainitsee olevansa raskaana..ainakin minä pääsin..
 
mona85 harmaana
Vielä ois loppurutistus pääsykokeisiin lukemisessa, ens ma sitten tosipaikka... jännittää, mut ei auta.

Mä en ikinä saa varattua aikaa sinne hammaslääkärille, voi tuska.
 
Moi kaikille pitkästä aikaa!
Täällä on nyt rouva J......! =) Eli naimisiin tuli mentyä viime lauantaina. Häät meni hyvin pieniä "mokia" lukuunottamatta.. Pääni ei ollut oikein kasassa juhlassa. Mummuni näet sai keskiviikkona aivoveritulpan ja makaa sairaalassa. Tila on kuitenkin onneksi vakaa. Puhuu jo aika hyvin, mutta on tosi väsynyt ja vähän "sekaisinkin". Vasenpuoli ei vielä toimi lainkaan. :'(
Minä niin olisin halunnut mummuni näkevän minun suuren päivän ja hän itsekkin sitä niin odotti, mutta elämä on.. :(
Häiden järjestämisessä oli pieniä ongelmia läjä päin, mutta onneksi kaikki meni kuitenkin lopulta hyvin.
Alina oli juhlien ehdoton prinsessa ihanassa mekossaan! Paljon on tullut kiittelyitä häistä. Ruoka oli tosi hyvää ja koristuksien kanssa nähtiin vaivaa, joten juhlapaikka oli upea. Teemana oli ruusut ja tumma punainen.
Voisin linkittää teille kuvan meistä, sitten kun vain saan niitä koneelleni. Mun pukua kehuivat monet. Kieltämättä se olikin aikas upea! Se oli valkoinen ja siinä oli punaisia kirjottuja kukkia ja kiiltäviä helmiä yms.. ja tietenkin laahus.

Mun vointi on ollut hyvä. Ei väsytäkkään lainkaan niin paljon kun ei ole ollut töitä. Eilen oli hieman punertavaa vuotoa, mutta muistelisin että esikoisesta oli samoin eikä se ollut mitään vaarallista. Huomenna mulla on neuvola. Raskausviikot on taas mulla hämärän peitossa, mutta onneksi nekin selviää taas huomenna =)

Mun imetyksestä nähdään kovin vaivaa.. esim. häissä se tuli hyvin esiin. Pitäisi kuulemma lopettaa ihan itteänikin ajatellen. Hampaat kuulemma menee, jos jatkan imettämistä. Ja pas..n marjat, se on ihan mun asia koska lopetan! Ottaa vaan niin päähän sellaiset ihmiset kun puuttuvat siihen..

Voikaa hyvin!! :hug:
 
Heissan!

Joppana(?) Onnea naimisiinmenon johdosta!! :flower: Itse olen elokuussa rouviintumassa. Jännittää minkälainen tuo masu jo silloin on...ja mikä on olo muuten silloin.
Kaikki menee varmaan ihan hyvin... :heart:

Mites tää pino oli taas tipahtanut tonne kolmannelle sivulle??? :eek:

Täällä kaikki edelleen hyvin, ei valittamista. Voikaahan hyvin

mami rv 17+4

 
Viimeisiä päiviä tästä toukokuusta viedään....

Joo, no työhaastattelussa aattelin kertoa raskaudestani, koska työt alkaisi vasta elokuussa, niin olisi tosi noloa mennä silloin maha pystyssä. Ja mulla kun kuitenkin on nykyisessä työpaikasssani töitä, vaikkei vakituinen lekaan.

Kyllähän se isompi asunto olisi mukava, mutta meillä vaikuttaa sekin, että ei tiedä missä työt tulevaisuudessa sijaitsevat, niin ei viitsi nyt ostaa uutta asuntoa Siis oma on tämä kaksiokin.

Huomenna pitänee sitten neuvolassa kysäistä siitä itseruskettavasta...

Pidän peukkuja teille, joiden isä tai mummo oli sairaalassa!!!!

Enni ja pikkuinen 14+1
 
moksa
Emmamma:
Siirryn joulukuisten puolelle, la vaihdettiin ultran perusteella 28.11---> 4.12 eli minut voi poistaa listasta, kiitos

:flower:

Ultraäänessä oli muuten kaikki loistavasti, oli mieletöntä nähdä miten vauva siellä köllöttelee eikä minulla ole enää mitään oireita. Osasin jo odottaakin lasketun ajan siirtymistä koska kuukautiseni olivat niin sekaisin ennen raskautta joten ovulaatio ei ole voinut olla puolessa välissä kiertoa. Tulee varmasti jatkossakin luettua tätä ketjua aina välillä kun nimimerkit ovat tutuiksi tulleet.

Parhainta odotusta kaikille ja oikein hyvää kesää!

Moksa ja vauva 13+1 (ennen 14+0) =)
 
Hyvää iltaa!

Meillä oli ti taas terkkaneuvola ja hyvin kuulu sydänäänet. :heart: Hirvee pamaus vaan kuulu aina välillä ku potkasi tai löi nyrkillä. Hassua kyllä kun kuulee että vauva siellä liikku, mutta ei itse tunne yhtään mitään. Jospa ne tässä muutaman viikon sisällä rupeaisi tuntumaan. Hb oli tosin laskenut eka neuvolan 134:stä 111. Sanoi terkka että voipi ruveta rautatabletteja syömään.

Ma kävin myös down-veriseulassa. Täällä kun tosiaan on vain tuo toisen kolmanneksen veriseulonta eikä muuta. Mutta olen menossa kesätöihin toiselle paikkakunnalle, niin muutin kirjat sinne kun tuolla kyseisellä
paikkakunnalla kuuluu rakenneultra niin pääsen sitten minäkin sinne, eikä tarttee yksityiselle mennä! :p

Pahoinvointia vielä vähän täällä on, tosin viimeksi viime viikolla viimeksi on oksennus tullut väkisin viimeisen kerran. Toivottavasti viimeisenä pysyykin! :x

Yritin tuonne profiiliin lisätä masukuvaa, mutta ei onnistunut. On varmaan liian iso tuo kuvakoko niin tökkii sen takia. :( Mutta laitelkaahan te muut jos onnitutte!

Jaksuja kaikille, jodenka läheisillä jotain sairautta tms. nyt ollut. :hug:

kyyhkynen ja pikku tirriäinen 14+6
 
Kohta mennään jo kesäkuussa B) nää kuukaudet menee kyllä tosi äkkiä :D

Tuosta hammaslääkäristä, tietääkö kukaan että miten täällä helsingin seudulla on että pääseekö jonon ohi kunnallisessa jos sanoo olevansa raskaana?
Munkin pitäs sinne mennä... :ashamed:

Joku puhui tuosta down-seulasta? Mikä se siis on : O :ashamed: ?
tyhmänä kysyn, täällä ei sellaista kunta tarjoa. np ultran ja rakenteen kylläkin.

Jes enään muutama päivä ja sitten neuvola taas ja ne sydänäänet!! :heart: oon ihan innoissaan jo nyt ku monta viikkoo oottanut :D

Söin tossa hyvät iltapalat; kebabit :D vois kyllä vähän kattoo mitä varsinki näin iltasin suuhunsa lappaa. :x no jooh, tämmöstä tää on,

väsyttää, vois varmaan alkaa mennä pikkuhiljaa jo nukkuu \|O
 
h82
nita: asun Helsingissä ja mulle sanottiin ekalla neuvolakäynnillä et sano hammaslääkäriin et oot raskaana, niin pääset jonon ohi. Sanoin, mut ei ollu mitään vaikutusta. Eka vapaa aika ois ollu elokuun puolessa välissä. Jätin sen sitten ottamatta ja kävin yksityisellä. Onneks ei ollu reikiä vaikka viime käynnistä on jo 2 vuotta aikaa. Oon nähtävästi harjaillu hampaita tarpeeks usein! ;) ja kovasti se hampilääkäri mun kalustoa kehu! :D mäkin muuten vedin "kevyen" iltapalan pitsan muodossa...onneks en pysty paljon syömään kerralla, joten ehkä siitä ei niin suurta haittaa ole...?

PikkuM soita nyt ihan rohkeesti vaan sinne hammaslääkäriin, sitä vaikeemmaks sinne meno menee mitä kauemmin vaan pitkität! ;)

Ja kenestä oli rouva tullu viikonloppuna? Onnea hirmusesti!:)

Tänään oli taas ultraäänen "viikkokontrollin" aika. Kaikki näytti olevan hyvin ja kun pikkusta kattelin, niin se alko samanaikasesti vaihtamaan asentoa! oli pakko kattoa et mihin suuntaan menee ja vaihto sitten lepposasta istuma-asennosta vieläkin lepposampaan poikittaiseen makuuasentoon ;) kovin montaa viikkoa tässä ei enää oo aikaa tohon kurkisteluun, koska vko23:n tienoilla on jo sen verran iso ettei normi uä:ssä niin selkeesti enää näykään. Tai ainakaan "kokonaisena" samalla kerralla. oliko vähän epäselvästi selitetty? :whistle:

Pitäis lähteä nukkumaan, väsyttää niin vietävästi. En vaan saa taas ittestäni niin paljon irti et menisin kerrankin ajoissa sänkyyn! Enää on muuten 2 1/2 vkoa kesäloman alkuun, odotan sitä enemmän kun arvaattekaan! ja vielä enemmän oon sen tarpeessa! :whistle:

Mut nyt hampipesulle! :D

H82 15+3
 

Joppanalle onnea rouviintumisesta!!

Moksalle hyviä masunkasvatusaikoja sinne joulukuisiin!

H82; Niinpä, mut helpommin sanottu kuin tehty :snotty: No, pitää koittaa ottaa itteensä niskasta kiinni..

Hyvät yöt kaikille!
 
Moikka!

Kaikenlaista asiaa taa oli kirjoiteltu enkä mä tähän vuorokaudenaikaan tietenkään muista enää mitä piti kirjoittaa :ashamed:

Meidän nuorin on ollut hoidosta poissa koko viikon. Sunnuntaina nousi tosi korkea kuume,eilenkin oli lukemat 40.7 luokkaa :eek: Käytiin illalla päivystyksessä niin molemmat korvat oli tulehtunu ja keuhkot krohisi :/ Meillä on pojat niiiin erilaisia tossa sairastamisessa,vanhimmalle pojalle saattaa about 1-2x vuodessa tulla korkeintaan 38 asteen kuume ja sitten on aivan veto poissa kun taas tuossa nuorimmaisessa ei vielä 39 asteen kuumeet tunnu juuri missään. 40 meillä se vakio yleensä :kieh:

Tänään taas illalla vuotoa tuli hetken aikaa,kirkasta verta siis. Mutta en mä nyt sitten osaa huolestua ihan kauheesti kun lauantainkin vuodon jälkeen kaikki oli kunnossa. Aamulla kävin vielä neuvolassakin varoiksi ja äänet kuului hyvin :heart: Mulla on neuvolalekuri tiistaina ja aion kysyä,että voisiko millään ottaa kohdunsuulta jonkun bakteerinäytteen,että jos siellä sittenkin on joku pöpö... :\| Eihän siinä nyt mitään häviäkään jos näytteen voisi ottaa! Helpottuisi ainakin oma mieli siltäkin osin. Mutta kun on niin luonnotonta,että raskausaikana on "kuukautiset" aina välillä :eek:

Asunnoista on ollut puhetta ja meillehän tää luukku jää auttamattomasti pieneksi :ashamed: Meillä on vain 2 makuuhuonetta ja 4.jäsen on tuloillaan...että ei jää montaa neliöö henkeä kohti! Ollaan kyllä suunniteltu väliaikasta ratkasua,että kun toi meidän olkkari on niin iso,että siihen saisi hyvin pykättyä yhden huoneen. Että jos tuo tuleva koululainen saisi siitä oman luukun ja nuorinkin saisi vihdoin oman huoneen. Keväällä on aikomuksena (näillä näkymin) alkaa rakentamaan vihdoin ja viimein omaa taloa. Tai omahan tämäkin on,mutta ei varsinaisesti omakotitalo. Meillä ei onneksi ole paljoa asuntolainaa jäljellä,että sikäli olisi otollinen hetki rakentamiselle.

Jaahas,taas pukkaa ukkosta päälle :eek: Kamalaa kun joka päivä ja joka välissä jyrisee ja sataa vettä.

LilliM ja rv tasan 14
 
http://www.aijaa.com/v.php?i=615441.jpg

Jahas, ei tainnu onnistua.. Tää uus systeemi on viel sen verran sekava ja outo.. Pahus!

Yritämpä uusiksi:
[/img]http://www.aijaa.com/v.php?i=615441.jpg

Toi tais onnistua..

:) :D Eli kuvassa Perhe J...nen.

No, nyt näyttää kumpikin toimivan. Taitaa systeemi viel takkuilla.
 
Ohhoh, ompa nyt oudon näköset sivut..
Miten tänne saa ne ihanat hymiötkään enää??

Siis tuntuuko jollain muullakin myllerrystä masussa? Mie oon ootellu samanlaisia potkuja niinku esikoltakin oli heti alkuun, mut välillä on tuntunu vaan semmoista niinku mahassa myllertäis, pitkiäkin aikoja..onks se liikettä?? (Ja taas, toista ootellaan, kysymyksetkin sitä luokkaa..not..:) )

Pitää koittaa katella tätä sivustoa, jos vaikka oppis käyttämään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuM:
Ohhoh, ompa nyt oudon näköset sivut..
Miten tänne saa ne ihanat hymiötkään enää??

Siis tuntuuko jollain muullakin myllerrystä masussa? Mie oon ootellu samanlaisia potkuja niinku esikoltakin oli heti alkuun, mut välillä on tuntunu vaan semmoista niinku mahassa myllertäis, pitkiäkin aikoja..onks se liikettä?? (Ja taas, toista ootellaan, kysymyksetkin sitä luokkaa..not..:) )

Pitää koittaa katella tätä sivustoa, jos vaikka oppis käyttämään..
No on joo todella oudot :whistle: piti näköjään vaivautua kirjautumaan oikeen että pystyy mitään edes kirjottaan...

Niin mulla on ainakin parin päivän ajan ollu jo melekosta markkina meininkiä mahassa. Iltosin eteensäkin mutta tänään päivällä töllöä vahatessa alkoi kamala möyrintä.. en tiiä mitä se sitten oli? :)

Tänään taas pyörähti uus viikko käyntiin.. menee kyl nopsaa. Ja kun pahoinvoinnin ja oksentelunki oon saanu kuriin niillä lääkärin määräämillä lääkkeillä niin voi pojat sitä syömisen määrää!!! Ette tajua miten ihanaa on syödä syömästä päästyään vain sen takia että EI TEE PAHAA enää :kieh: ku tähän mennessä on ollu -750g/viikko, niin nyt varmaan täst eteenpäi tulee saman verran takasi. Ja näköjään kun oikeen syö niin se vatsakin tuolta pompahtaa.. oudon näköstä.. ihan pieneltä vauvamahalta jo näyttää. Tosin muut sitä ei huomaa, eikä varmaan tarvikkaan vielä.

En kestä tätä pohjolan kylymyyttä. Muutettiin siis kesäksi pohjoseen etelästä ja taivas varjele tänne paleltuu!!! Joka päivä hillitön tuuli ja maksimissaan joku 15 astetta lämmintä. Tänäänki vaan 12. Ja muu Suomi se kärvistelee helteissä, tännekin sitä!! :wave: Muuten kai menee mainiosti, mitä välillä on jotain ihme itkupäiviä.. pitää vaan rääkyä.

Mutta Joppanalle oikein isot onnittelut avioitumisesta! Kivalta potretilta näytitte, onnea vaan elämässä eteenkin päin! :) :flower:

terkuin edla 15+0
 
PikkuM: Mullakin ne liikkeet on vielä enimmäkseen myllerrystä, mut iltasin ku jaksaa keskittyä (lua pystyy keskittymään :D ) tuntuu kunnon muksahuksia :heart: Ja nuo hymiöt tulee ihan samalla tavalla mukaan ku ennenkin :wave:

On kyllä tosi hassun näkönen palsta, mut positiivista on, et näkee vähän noita aikasemmin kirjotettuja tekstejäkin! :D Varmaan ajattelivat ihan mua kun on niin huono muisti jo...

Pömppöli: Joko on kuulunu mitään? :hug:

emmamma & alma-iita 17+6 :heart: (hui, huomenna taas vaihtuu viikko!)
 
on joo vähän muuttuneet sivut , ai niin jos joku katsoo tuolla tuota NITA-profiilia mun aikasemmassa viestissä niin ne tiedot ei ole kylläkään mun :eek: taitaa kertoa jostain muusta, mun nimimerkkihän on nita1 mutta välillä saatan just käyttää tota pelkkää nitaa ja näköjään täällä sitten on melkeensaman niminen. Nää uudet sivut tekee vissiin niin että voi pelkästään kirjautues kirjotella eikä koska ton aikasemman viestin kirjotin vieraana. no toivottavasti jotain tajusitte vaikka sekavasti olikin :)

H82: mä asun Vantaalla eikä mulle oo neuvolassa sanottu mitään mutta oon miettinyt auttaisko just toi jos sanois, oon vaan kuullu että kunnan puoli hammashuollos on ihan tukos! Tietääkö kukaan vantaan tilannetta?
No en mäkään niitä kebabbeja yksin vetässy,miehen kans puoliks :D tosin,en koskaan jaksa syyä yksin tollasii ruokaannoksia :D

JOPPANA: Tosi hienon näköinen toi sun pukus ! :)

Mä en oikein noita liikkeitä vieläkään sano tuntevani :ashamed: alkaa jo hiukka ärsyttää! ei minkäänlaisia möyrintöjä, tai sitten jos vauva ne tekee niin hyvä homma! mä meinaan aina luulen et se on pelkkä suolisto :whistle:

jepjep,pitäis lähtee vanhemmilla käymään.
morooo! :wave:

ai niin, tieskö kukaan niistä itseruskettavista?!
 

Yhteistyössä