Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

Eli mä oon 23,ens viikolla meistä tulee taas Oululaisia. Ei ammattia.. :ashamed: vielä. ennen äitiyslomaa työskentelin pikaruokapaikassa. Jenna on meidän esikoinen.

tänään tuli 3kk siitä ku prinsessa syntyi maailmaan
:heart:

Jenna taiski herätä :wave:
 
Kannatan esittäytymistä! Tässä pieni pätkä meidän perheestä.
Asustelen pohjois-satakunnassa miehen(27v.), Ainon ja ponin, hevosen ja kahden kissan kanssa. Ikää minulla 24 vuotta ja takana pph:n ja koulunkäyntiavustajan opinnot. Koulunkäyntiavustajan työtä olen tehnyt ennen raskautta neljä vuotta. Tulevaisuus työelämässä on auki, sillä edellinen työsopimus oli määräaikainen. Mikään kiire minulla ei kyllä ole takaisin töihin ja haaveita pikkukakkosesta elätellään ennen kun Aino täyttää kolme.
 
kirjotin sit eilen tooosi pitkän tekstin ja se sit häipy jonnekin teille tietämättömille..

Pienet esittelyt. Elikäs olen 24-vuotias 2 lapsen yksinhuoltaja äiti:). Asuskellaan Kokkolassa. Perheeseeni kuuluu Viola (3v 4kk) ja Luka 3,5kk.

laitan pari galluppia.

Minkäkokosia teidän vauvat olleet 3kk neuvolassa?olette täällä varmaan siit kirjotelleen mutta laitanpas nyt tällasen..
Luka oli 7,3kg ja 63cm.

Onko muilla harvoin kakkaavia vauvoja? Luka kakkaa viikon välein, sunnuntaina kakkas ja edellis kerrasta oli 9päivää :eek: . Kyllä olikin ojalla masu kipeä :(

Kotona olemisesta. Tyttö meni päiväkotiin 1v 10k iässä, Lukan kanssa olen kotona nyt ainakin vuoden, riippuu vähän miten töitä saa. Valmistuin -07 keväll nuoriso-ohjaajaksi ja kerkesin olla hetken vaan töissä enne äitiyslomaa..

Tuun takas illalla, nyt lenkille :wave:

-Hilla ja Luka 3,5kk-
 
Esittäytyminen:
Olen 27-vuotias, naimisissa ja Jarkko on meidän ensimmäinen lapsi. Olen ammatiltani erityisopettaja ja virassa ehdin olla 2kk ennen kuin Jarkko synty, että siellä se työpaikka sitten odotteleepi. Asustellaan Jyväskylässä, mutta aletaan nyt rakentaan tampereen seudulle, kun sieltä molemmat on nyt töitä saanut.

3kk neuvola onkin sitten ensi maanataina, että sillon sitten mittoja siitä. Itsekin jännään, että miten on poika kasvanut.

Meillä mentiin taas jo 19 yöunille, ja minä kun yritin venyttä iltaa tonne 21, niin väärään suuntaan menään... No en jaksa ressata, niin kauan kun yö on yö niin passaa....

Enni ja Jakke

 
Ai niin,onhan mulla pari vuotta mua nuorempi ukkokin tossa pyörimässä :LOL: Ollaan oltu yhdessä n.9v joista naimisissa oloa tulee kesäkuussa täyteen 6v :D

Kiva lukea muidenkin taustoja =)

Kakkaamisesta sen verran että Petrus kakkii kutakuinkin parin päivän välein!
 
Mä täytän ens vkon tiistaina 30v. :eek: :eek: :LOL: Ja toi ukko täyttää kesällä 27v. Ella on meen eka lapsi ja häntä mä sain odottaa sen 7v. ja IVF:llä alkunsa lopulta sai. Vuos sitte tähän aikaan oli hoito just meneillään, loppusuoralla.

Kävin lukion, olin 3v. tekussa ,musta piti tulla tietotekniikkainsinööri vaan ei tullu ja nykyään ammatiltani parturi-kampaaja-maskeeraaja.. JA palkkatyössä tolla alalla ollu pari vuotta eli työpaikka odottaa..

Turussa asutaan, yhdessä ollaan oltu, enemmän ja vähemmän, vaihtelevalla menestyksellä, mut reilu 3v.

Jaaha, Ella heräs..
 
Kiva lukea vähän ketä te ootte. =)
Mä tästä lähen hammaspyykille ja nukkumaan kun viimeyönä sain kokea tuon 2h välein heräämisen ja ei ollut kivaa, niin nyt yritän päästä nukkumaan aikasin, vaikka jakkehan on jo nukkunut 2h, että en ihan alkuun päässyt samaan aikaan....
:hug: Caralle
ja :hug: vielä kaikille, jotka ei saa nukkua yhtäkään pidempää pätkää yössä. ja vielä kun on isompia lapsia, niin päiväunetkaan ei aina onnistu.
No nyt lähen höpöttämästä...

Donu: mäkin olen aiemmalta koulutukseltani koulunkäyntiavustaja ja tehnyt sitä hommaa 3 vuotta, vakipaikka oli siitäkin, mutta irtisanoin sen kun pääsin yliopitoon 2004.

Niin ja naimisissa ollaan oltu 1,5vuotta ja yhessä 7vuotta.

no nyt mä meen...
:wave:
 
Oon 22 v yh-äiti Helsingistä, Minni on ensimmäinen lapsi.. Ammattia en ole hankkinut, lukion jälkeen menin vain töihin. Olin päiväkodissa töissä 3,5 vuotta (jo lukion aikana) ja sitten menin ravintolaan töihin tarjoilijaksi. Siellä mua odottais paikka, mut en usko et haluun enää palata, työajat on niin peestä pienen lapsen kanssa.. Täytyy kattoo jotain mitä haluis:D

No tänään iltapäivällä se lastenvalvoja soitti ja sano et minnin isä on ottanut yhteyttä vihdoin ja viimein, mutta tahtoo YHTEISHUOLTAJUUTTA??? mitä? miten se edes voi harkita mitään tollasta? mulle kyl sanottiin ettei tuu onnistuu..

Kävin perjantaina NKL:n jälkitarkastuksessa (pahojen repeämien takia), jonotin 1½ tuntia ja olin lääkärin vastaanotolla 10 min! Vähänkö otti päähän!! Kaikki oli kuitenkin tosi hyvin ja mitään jatkojuttuja ei enää tarvita. Lääkäri kumminkin määräsi mulle seksiä :LOL: :LOL: Oli erikoisin "resepti" mitä oon ikinä saanut:D

Joo vuos sitten melkein olin jo raskaana, testin tein 15.3.. Voi sitä päivää! Olin ihan sekaisin onnesta, hämmenyksestä ja pelosta.. Päivääkään en kyllä vaihtais pois!

Meiän neiti oli 3 kk neuvolassa 60 cm ja 5325 g

Kotona olemisesta haluisin olla kotona siihen asti kunnes minni täyttää ainakin 3 v., mutta taloudellisesti se ei oo mahdollista. Joten ens elokuun lopussa mulla loppuu äitiysloma ja siihen kesälomat päälle niin lokakuussa hoitoon:( sääliks käy, onneks mun äiti nyt pohtii vuorottteluvapaan mahdollisuutta. Se olis meille pelastus! Tai sit voisin ruveta pph:ksi, mut kelpuuttaisin vain kivoja vauvoja:D Eli Piin ja DJMussukka: Alisa ja Pihla on tervetulleita :LOL:

Nyt pitää mennä syöttää tyttö niin pääsee yöunille aamulla kun on aikainen herätys ja jännittävä päivä muiden marrasvauvojen kanssa:) :wave:
 
Perfekta Mä tohon kirjotinki et mulla oli hoito just loppusuoralla näihin aikoihin. Punktio oli 27.2 ja alkiot siirrettiin 1.3.. Niin se aika menee nopeeta...

Meillä 3kk mitat oli 5570g ja NOIN 56cm. Toi on siis niin pieleen toi mitta ku olla ja voi, Ella oli ainaki 58cm tollon... Noh, huomenna saadaa uudet mitat ku sinne DIPPiin mennään ja ens vkolla on oikeen virallinen 4kk neuvola.

Ella kakkii välillä joka päivä, saattaa kakkia sit 2 kertaakin ja sit taas on 3-4pvän taukoja. Tossa oli niin hetken aikaan et joka pvä kakkas mut nyt on taas ollu tota 3-4 pvän taukoa.

Ihanaa ku huomenna vihdoinki pääsee ulos täältä kämpästä. Viime to ollaan kunnolla viimeks oltu ulkona.

Ellan vein hetki sitte nukkuu, kattoo nyt kauan tällä kertaa nukutaan. Tänään on menny maitoa paljon vähemmän ku eilen, kiinteitä saman verran ku eilen et kattoo herääkö nyt sitte useemmin.
 
Iltoja!
Jospa nyt ehtis ees vähän kirjottaa tännekin ennen kuin tuo sätkiäinen taas aloittaa..
Just luin mitä kaikkee olitte kirjotelleet tässä parin päivän sisällä, mutta, yllätys yllätys, ei kyl päähän jäänyt paljo mittään :ashamed:
Mutta joo, vastahan tässä oltiin raskaana, menee aika tosi nopeeta!

Esittelyä;
Itse täytin 25v. tän kuun alussa, mies täyttää samat loppusyksystä. Minttu on meijän toinen lapsi, esikko on tyttö 04/05(hirvee menijä, vauhtia piisaa vähän liiankin kans aina välillä)
Mies on vakitöissä ja miulla ei vielä ammattia ees oo. Joten kuhan kotoota "pääsen", niin koulunpenkille vissiinkin vie tie, ellei käy niin hyvä tuuri että töihin jonnekin pääsisin suoraan.
Tässä kuussa tuli yhdessä oloa 7v. ja naimisissa ollaan oltu n. 3v.3kk.
Meillä on myös kaksi kissaa ja akvaariollinen kaloja.

Mitähän muuta..siinä varmaan "tärkeimmät":)

3kk neuvolassa Mintun mitat oli; 61,5cm ja 6,580kg. Kuulemma plussakäyrällä..

Joku sanoi että vauva on alkanut syömään jatkuvasti, meillä myös. Tuntuu että Minttu on koko ajan tyytymätön ellei pääse heti tissille, olipa edellisestä syötöstä 5min tai 2h. Tänäänkin on suurimman osan ajasta joko syönyt tai nukkunut..ja jos ei oo nukkunut niin kitissyt :/
Mietin että johtuukohan tuo nyt siitä tiheänimunkaudesta vai onko sillä joku paikka kipee..tähän syömishommaan kun liittyy vielä raivoaminen, heti kun laitetaan syliin ja näytetään tissiä. Kävi jo mielessä sekin, ettei vaan ois korva kipee ja tuo pitkällään olo ja syöminen tekee kipeää? Tosin yöllä on nukkunut suht hyvin, tuossa jo pari yötä kokonaan mut viime yönä taiskin sit syödä kolmisen kertaa.

Illalla mennään nukkumaan siinä klo 23 paikkeilla ja aamulla "lopullinen" herääminen on n.8 maissa.
Nyt pitää lähtee iltapalalle, kun Minttukin nukkuu..
M ja Minttu s.12.11
 
Niin juu kyllä mun piti sekin laittaa että naimisiin mentiin viime jussina ja yhdessä ollaan oltu 5vuotta.

Enni1980 Olen mietiskellyt haluaisinko vielä mennä kka:n hommiin, vai pitäisikö kouluttautua vielä kolmanteenkin ammattiin. Olen kyllä nauttinut kka:n työstä. Lapset ovat ihania, mutta joidenkin opettajien kanssa työskentely on ollut välillä todella haastavaa. Puolensa kaikessa!
 
Eli meikä täytti 27 tuossa vuoden alussa ja mies siinä samoilla tienoin 30. Tavattiin 6,5 vuotta sitten mun silloisella opiskelupaikkakunnalla Savonlinnassa, samaisella paikkakunnalla meidät myös vihittiin viime elokuussa (mies on myös kotoisin sieltäpäin). Muutama vuosi sitten valmistuin AMK:sta matkailun liiketoiminnan restonomiksi ja viimevuodet olen tehnyt töitä erinäisten hotellien respoissa. Äippälomalle lähdin respa-/myyntipalveluhommista, mutta saapas nähdä mihin hommiin sinne sitten palaan. Firma jäi melko isojen mullistusten keskelle, joten voi olla hyvinkin mielenkiintoista, sikälimikäli sinne vielä menen. Vakkaripaikka siellä kuitenkin odottaa mua. Vähän muutkin jutut on tässä töiden suhteen pyörineet mielessä... Helsingissä siis nykyisellään asustellaan, lähinnä miehen työpaikka meidät on lopulta tänneasti vetänyt. Ja Alisa on odotettu esikkomme. Lisäksi perheeseen kuuluu kisulimme Lenni-Kalle, kavereiden kesken ihan vaan Lenni. :)

Cara: Juu, meidän muksu kyllä tulisi hoitoon, jos moiseen ryhtyisit! :D
 
No ohhoh, olipas tullu tekstiä sitten aamun :)

Esittelyä, eli minä täytän huhtikuussa 21-v (juniori :p ) ja mies täyttää tänä vuonna 23 v. Naimisissa ollaan oltu vuoden päivät ja yhdessä 4 vuotta. Noomi on meidän eka lapsi. Itse opiskelen suuhygienistiksi ammattikorkeessa ja mies opiskelee upseeriksi. Helsingissä asustellaan.

Kotona olemisesta: Mä lähden jatkamaan opinnot loppuun syksyllä -09 eli tyttö on sitten 1v ja 10kk kun aloittaa hoitouransa. Ihan kivasti ehdin olla kotona :)

3kk neuvolassa Noomi oli 61,5cm ja 5650g.

Hilla, meillä kakkaillaan noin kerta viikkoon kans. Sitte onki kyseessä kunnon räjähdyspaskat kun ne viimein tulee. Mutta onneks tuosta kakan panttailusta ei tuu kitinöitä. Sillon vaan vähän itkettää kun sitä punnataan. Näin ollaan menty jo ainakin puoli toista kuukautta. Toivottavasti kiinteet sais sitten tuon suolen toimimaan jouhevammin.

Meillä maistettiin tänään teelusikallinen pottua. Kovin oltiin nyrpeenä ja muplutettiin kaikki ulos :D Ei onneks tullu vatsavaivoja.

Tosta tapaamisesta, oon siis tulossa mutta mua jännittää. :xmas: Oon aika sosiaalinen tyyppi, mutta mua pelottaa kauheesti aina uusiin ihmisiin tutustuminen.. että älkää ihmetelkö jos näytän hyypiöltä, mä vaan jännitän niin paljon :p

Mutta parenemisia sairasteleville ja jaksamisia yövalvojille! :)

Mä lähden suihkuun nyt.
 
Esittelyä Mä täytän ens viikon keskiviikkona 24v. Oon vielä opiskelija. opiskelen kasvatustiedettä ja kaksoistutkintoa. Eli musta tulee lastentarhan- ja luokanopettaja jahka joskus valmistun. Tällä hetkellä menossa 4 vsk. ja haave olis että valmsita tulisi keväällä -09 Kotoota löytyy myös mies 32v. Yhdessä ollaan oltu 3.5v ja naimisiin mentiin viime vuoden toukokuussa. Eljas on siis meidän ensimmäinen lapsi ja toivottavasti saataisiin vielä ainakin pari lisää. Huushollista löytyy myös kaksi karvaturria, eli Turo ja Riitu, enemmän ja vähemmän metästyskoiria molemmat. Talonrakennusta tässä kovasti suunnitellaan ja alotellaan. Saa nähdä mitä siitäkin tulee. Ehkä se vähän motivoi tuota kouluakin pikkuhiljaa päätökseen viemään.

3kk neuvolassa Eljas sai silloin mitoikseen 7880g ja 63cm. Pituudessa mennään keskikäyrällä ja painossa 25% plussalla :D

Sanna Syökö Ella miten paljon tuota kiinteätä ruokaa päivässä? Mietin vain että missäköhän vaiheessa sitä vois sitten ruveta odottamaan että Eljas vähentäis maidon juontiaan... Nostitko tuota kiinteän määrää miten nopeesti? Meillä siis menossa eka viikko kun perunaa syödään ja tänään Eljas söi pienestä perunasta puolikkaan. Enemmänkin ois varmaan menny mutta ei viiti näin alkuun kovin paljoa antaa. Mut menee varmaan tosiaan useampia viikkoja ennenkuin alkaa vaikutukset näkyä missään.
 
Noita käyriä kattelin niin Ellan paino menee 0-käyrän alapuolella tai just siinä ja pituus siellä -2SD käyrällä. Siis tuolla Verkkoklinikan laskurilla kävin äsken piirtää käyrät Ellasta.

Kiinteistä niin eka annoin muutamia lusikallisia mut aika pian meni jo puolisen purkkia ja nyt menee sitte hedelmäsosetta purkki päivässä (jonka Ella syö kahdessa erässä ) ja peruna-porkkanaa n. 0.5dl ja maitoa tänään menny 640ml. Eilen tähän aikaan oli maitoa menny 770ml ja saman verran kiinteitä ku tänään, että kattoo nyt paljon yöllä sitte syödään.. Ja vettä olen kans koittanu antaa, kyl Ella sitä vähän juo ja joka kerta sitäki menee jo vähän enemmän. Eikä ole mitään mahavaivoja tullu, onneks.
 
Ai juu, nytpä muistin mitä unohtui :D

Eli, meillä mennään vielä täysimetyksellä, ainakin melkein; silloin saa tuttelia, jos minä en oo paikalla(eli aika harvoin) Tutteli tod. näk. aiheuttaa hillittömät puklit, joten joko koitamme ettii toisen merkkisen korvikkeen tai kokeillaan velliä seuraavaks tai sitten kuljen tyttö mukana niin pitkään kun rintaruokinnassa on.
D-vitskut; On ollut katkolla epäsäännöllisen säännöllisesti. Eka kokeiltiin Devitoleja ja sitten jekovitteja, tuntuu että kummastakin tulee masu kipeeks tms. Ihan tarpeeks on nyt lähipäivinä kiukunnut ilman tuota vitskuakin.

Just äsken syötin neitin, vaihdoin vaipan ja nyt taas maiskuttaa tuolla...Pitänee vielä tissitellä ja jos sitten pääsis nukkumaan.
 
Esittäytyminen: Mä olen pian 25v ja mies kesällä 29v. Yhdessä ollaan oltu vajaat 9v, joista sitten naimisissa vajaat 3v. Mä olen kotoisin tuolta Kainuun perukoilta ja miehen tapasin sit Kauhajoella jotenkin sattumalta. Suomee sit kierreltiin aika ahkerasti. Janette syntyi Pietarsaaressa -01, Nora Kuopiossa -04 ja sit Emmi meijän iltatähtenä. Länsi-rannikko on aika hyvin kierretty ja sit Kajaani, Kuopio ja Tukholma. Ammatilta olen lähihoitaja ja mies pyörittelee rakennuspuolen yritystä. Kuopiossa työskentelin Kyssillä vuoden päivät ja sit tänne Raumalle eksyttiin jo toiseen otteeseen. Nyt mulla on vakituinen työpaikka vanhushuollon puolella. Eläimiä meillä ei ole, mutta haaveissa olis sellanen labradorinnoutaja, johon mies on jo aika hyvin taivutettuna :D Pientä hiontaa vielä vaatii :whistle: Mitäs sit vielä.. Akkavaltaa täällä pyöritellään ja haaveissa olis joskus vielä tuonne Ruotsin puolelle päästä, sinne taisin sydämeni jättää..

Täällä viime yö meni ihan loistavasti. Emmi söi illalla 2x 100ml tuttelia ja nukahti sit klo 21.30. Söi yöllä 02 ja 05. Olisko tytöllä sit vaan yksinkertasesti ollu aikasempina öinä nälkä :/

Täällä kakkaa panttaillaan et kunnon räjähdykset tulee sit 1-2 päivänä/vko.

Eipä nyt kummia enää mielessä.. sähköpostin lukuun ja lisää aamukahvia..
 
Huomenta,

No mutta, täällähän sataa lunta. Mukavaa. =) Vaikka loskaksi se äkkiä muuttuu taas ja sulaa pois. :whistle: Peruspessimismiä heti aamutuimaan. :D

Sanna: Laittaisitko tänne sen Verkkoklinikan linkin? Joku sen aiemmin tänne laittoi, mutta sillon unohtui linkin tutkiminen, joten ei ole tallessa. Kiidom. :)

Mukava muuten kuulla ihmisten taustoja yms. Outoa, kun muuten tässä toisistamme paljonkin tiedetään, mutta sitten tämmöset ihan perustiedot ovat jääneet käymättä läpi. :)

Noista taustoista ja katkonaisista öistä tuli mieleen, että vietin lukion jälkeen vuoden Italiassa lastenlikkana. Siellä pelottavan yleinen ratkaisu "huonounisiin" pikkulapsiin oli jonkintyyppiset unilääkkeet! :eek: Mulla oli paljon au pair-kavereita siellä ja melkeinpä kaikkien hoidokit oli ikähaarukassa 10 kk - 6 v. Näille lapsukaille sitten annettiin unilääkkeitä, kun vanhemmat alkoi uupua valvomiseen!!! :eek: :eek: :eek: Munkin pienempi tytsy oli suunnilleen vuodenikäinen, kun sillä muutaman yön ajan jotain pikkuannosta annettiin, yhden kaverin 4-vuotias oli kaverin kuvailujen mukaan jo hieman riippuvainen niistä tabuista! Ei voi ymmärtää ei. Mä en siis tarkemmin tiedä mitä lääkettä se tarkalleen oli, mutta nukahtamiseen se auttoi... Italiassa au paireja yms oli vähän varakkaammissa perheissä (ainakin sillon), joten liekö joku eliitin villitys, oliko näillä sama lastenlääkäri vai mistä moinen johtui. Mutta todellatodella pelottavaa! :|

Kahvin ryystely jatkuu... :wave:

mussu & alisa 6.12.
 
Minä kiitän. :)

Ja oon kade, kun en pääse kahvitteluihin mukaan tänään. :( Mutta ei auta, tämäkin aamuyö on mennyt vähän niin ja näin, kun tyllerö on taas ollut aivan tukossa. :snotty: Sitkeä kaveri tämä tauti.

Johoo, meikä on täysin nettiriippuvainen. Turha sitä on edes testata. :LOL:
 
PikkuM Meillä on kans ollut melkoista kitinää viimeiset pari päivää... Olen kans miettinyt korvatulehdusta yms... Tyttö saa hirveitä raivareita tissillä ja suostuu syömään vasta pitkän yrityksen jälkeen. Yöllä taasen maistuu useammin kuin yleensä. Tällä äitillä alkaa keinot kohta loppua, kun ei oikein tiedä mikäs tytöllä on hätänä. Kuitenkin vauveli nukkuu suhteellisen hyvin. Meillä on kait sitten menossa yhtäaikaa rintaraivarit ja tiheän imun kausi ja ensimmäinen uhmakausi :LOL:
 
Nii tuohon esittelyyn vielä lisää,onhan mulla tosiaan tuo ukkokin olemassa :D se on 28v ja yhessä ollaan oltu 4v. ja perheeseen kuuluu myös 2 kissaa,joista tosin joudutaan luopumaan,kun ukko ei vaa tuu toimeen niitten kanssa :kieh:

Dj Mussukka kuulostaapa aika hurjalta tuo lääkehomma :eek: että kunhan vanhemmat saa vain nukkua kunnolla nii kaikki on ok, muusta viis..huh.

Mä oon saanu opetettua Jennalle ihanan tavan :whistle: pörisemisen :D onhan se nii sulosta ku alkaa omissa oloissaanki pörisee :heart: vaa kuhan ruokaillessa sen huomaa nii voi alkaa kaduttaa että pitiki opettaa :LOL:

vaan pitääpäs alkaa viihdyttää neitiä,sillä kuulosta olevan paljo asiaa taas näin aamusta :D
 
Kirjoitinkin tonne tapaamiskeskusteluun, että meillä herättiin äsken. Ne jatkuvat syömiset yöllä taisi sitten loppua. Annoin illalla reippaamman satsin velliä, lisäksi tankkasi tissiä ja heräsi vain kerran syömään. Pirteä olo on kyllä, mutta harmittaa niin hirveästi että missattiin nyt koko tapaaminen. Niitä on parempi järkätä lisää =)

Esittelyä: Minä oon varmaan porukan juniori, 20 + rapiat ja mies vuoden vanhempi. Asutaan siis tässä Helsingin kupeessa poitsun, kahden kissan ja kahden ison koiran kanssa. Mua odottaa vakkarityöpaikka kaupan alalla, mutta näyttää vähän siltä että tavoitteena olisi jatkaa opiskelemaan jotain. Äitiyslomanhan kulutan käymällä viimeiset lukiokurssit loppuun + kirjoittamalla ensi syksynä osan ja vuoden kuluttua loput.

Täällä kakataan kyllä joka päivä =) Muutamaan otteeseenkin. Onneksi tää meidän herra tajuaa hoitaa asiat päiväsaikaan, niin yö selvitään samalla vaipalla.

Meillä taitaa olla muuttopuuhat edessä! Saatiin eilen tarjous puolet tätä isommasta asunnosta, rivitalonpäädystä saunalla. Paikka on mahtava lapsia + koiria ajatellen, ja jollen olisi niin synnytyskammoinen niin siihen asuntoon mahtuisi yksi lapsi enemmänkin ;) Vuokra on vain 300e enemmän kuin meillä nyt, vähän arvelluttaa. Kyllä mä laskeskelin eilen, että meillä riittäisi rahat jos minä säästäisin niissä pienissä jutuissa. Mulla on esimerkiksi hirveä himo mehuihin, joissa litrahinta on järkyttävä =) Kyllä me taidetaan toi joka tapauksessa ottaa. Voihan sitä sitten muuttaa halvempaan. Oman osto kun jää siihen, että saan opiskelut alta pois.

Jaahas. Yksi kupillinen kahvia, lapsi vaunuihin ja lenkille tonne järjettömään lumihankeen.
 

Yhteistyössä