Marsu hehkutusta

On tuo meidän poju sitten hauska tapaus. Se on saanut jo pitkään juosta vapaana, muttei ole uskaltanut keittiöstä lähteä makuuhuoneeseen päin. (Aina kun on kysynyt mihin sä meet, niin on kääntynyt takasin päin)
Nyt sitten äsken kävin hakemassa puhelimen sieltä, niin vähän ajan päästä huomasin, ettei poikaa enää näykään.

Se oli tullut mun perässä ja mennyt saunaan(makkaria vastapäätä). :LOL:
Sain salaatilla houkutella sen pois uudesta jännästä paikasta. Ei toiminut pelkkä "täällä ois ruokaa"-ääni, millä se yleensä vapaana ollessaan tulee jalkojen juureen kyttämään koska se ruoka tulee, vaan nytpä pitikin rapistella pussejakin jonkin aikaa. Herralla oli niin jännät tutkimukset kesken. ;) :LOL:

Sen mielestä on kovin kivaa tepsutella lattialle kaatuneessa paperipussissa. Kai se sitten rapisee jotenkin korvia miellyttävästi.

Ai niin, ja mies lupasi, että voidaan piakkoin hankkia meille marsuvauva. Hienoa, kun saa edes jotain vauvoja. :D
 
baba
marsut on kyllä ihania :heart: meijän marsulla oli kans tapana ravata ympäri kämppää, oli sitä vaan niin hauska seurata ku se mennä hympytti :D ja mansikat oli suurinta herkkua :p puoli naamaa punasena, ihan ku ois huulipunaa ollu :D
 
Mimmi811 harmaana
Meillä kans kaikki punainen on suurta herkkua =) .Eilen annoin 4 tomaatinlohkoa marsuttimille (meillä 2 marsua).Toiset rupes heti vinkumaan, ku haistoivat tomaatin ja kauhea tappelu alko siitä yhdestä lohkosta, jonka toinen siskoksista kerkes nappaamaan ekana.Eivät sit hassut tajunneet, et lohkoja oli lisää.
jos mä saisin päättää, niin meidän perheessä olis marsuja pilvin pimein, mut mies vaan pistää vastaan :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 06:37 Mimmi811 harmaana kirjoitti:
jos mä saisin päättää, niin meidän perheessä olis marsuja pilvin pimein, mut mies vaan pistää vastaan :whistle:
Meillä mies on suostunut toiseen puikulaan. (ehkä ihan hyvä, kun en mä kuitenkaan niin paljoa marsulta näytä. ;)
Ja tämä toinen possu tulee olemaan tyttö, ja sitten niitä vauvoja.. :whistle:
Eli täällä on kohta ehkä sata marsulia. :D
 

Yhteistyössä