Masennuslääkkeet ja raskaus

Kertokaa miten teillä on asiat sujuneet? Minulla takana masennusta kuusi vuotta ja lääkkeiden kanssa olen elellyt yli kolme vuotta. Yritin vasta lopettaa lääkkeet ja olo meni niin pahaksi, että mielessä pyöri vain kuolemantoiveet. Lääkkeiden kanssa olen normaali.
Olin jo ajatellut, että en voi saada koskaan lapsia tämän sairauden vuoksi, koska en voi jättää pois lääkkeitä. Kertokaa onnellisia tarinoita, jos niitä löytyy. Tuntuu surulliselta, jos olen koko loppuiäkseni tuomittu lapsettomaksi.
 
Mulle ainakin sanottiin että olisin masennuslääkettä saanut syödä raskauden läpi (Cipramil) Lienee eri lääkkeillä eri säännöt..

Ootko harkinnu luontaistuotteiden käyttöä? Ite jätin cipramilit kun tulin raskaaks ja aloin syömään e-epaa, mulla ne on auttanu paremmin ku uskalsin odottaa.
 
En usko, että voin jättää lääkkeitä koskaan pois. Se tilanne näyttää olevan minulle liian vaativa.
Siksipä paljon mietityttää, että ansaitsenko omaa lasta. Onko väärin siirtää näitä geenejä eteenpäin ja altistaa lapsi lääkkeiden haittavaikutuksille.
 

Yhteistyössä