Masentaa tuo huutis

  • Viestiketjun aloittaja en ala
  • Ensimmäinen viesti
Ai häh? Laittaa hyvän hinnan niin menee kyllä.

Monessa ilmoituksessa on se vika että käytetystä pyydetään uuden hintaa, mikä sitten johtaa siihen että jos joku myy käytettyä "kirpparihintaan" niin tuotetta luullaan kovinkin huonoksi ym. vaikka se ei sitä olisikaan.
 
Monessa ilmoituksessa on se vika että käytetystä pyydetään uuden hintaa, mikä sitten johtaa siihen että jos joku myy käytettyä "kirpparihintaan" niin tuotetta luullaan kovinkin huonoksi ym. vaikka se ei sitä olisikaan.
 
"Piika-äiti"
Ääh, ja minä laitoin retroa ja uusretroa juuri menemään setukais-seudun lastenkoteihin. Onpahan trendikkäästi puettuja setukaislapsia lastenkodeissa ja sijaisperheissä.
 
"äiti"
Kyllä siellä on pääosin kaikki mennyt kaupaksi, mitä olen myynyt. Ihan hyvällä hinnalla vieläpä :)

Just mietin että kohta kun meidän pienimmällä jää vaatteet pieneksi niin laitan yksittäin, kun sen tyylisistä huudetaan 4-12e/kpl. Siis ihan perus lindex ym. Ennen oon myynyt pakettina, mutta enemmän varmaan sais jos erikseen myis :)
 
Täällä kyselin jokin aika sitten, että kannattaako laittaa vaatepaketteja myyntiin sinne (en ole ikinä myynyt mitään). Kukaan ei oikeastaan suositellut sitä.
Niinpä varasin sitten kirpparipöydän ja vien ensi viikolla sinne kassikaupalla ihanaisia tytön pieniä vaatteita :)
 
"Joo"
Mä taas oon huomannut ettei huutiksessa mee kauheen hyvin semmoset "perusvaatteet". Pitäis olla jotain kallista merkkiä tai sit jotain uusretroa.
Ne "perusvaatteet" vaan on sellasia että ensinnäkin kaikilla niitä on, ja toisekseen postikulujen kanssa tulee yleensä halvemmaksi ostaa uutena kaupasta kun halvallakaan huutiksesta.

Esim. jotkun Henkkamaukka/Lindex - tyyliset vaatteet on yleensä halvempia kaupassa.
 
[QUOTE="Joo";21974005]Ne "perusvaatteet" vaan on sellasia että ensinnäkin kaikilla niitä on, ja toisekseen postikulujen kanssa tulee yleensä halvemmaksi ostaa uutena kaupasta kun halvallakaan huutiksesta.

Esim. jotkun Henkkamaukka/Lindex - tyyliset vaatteet on yleensä halvempia kaupassa.[/QUOTE]

Nimenomaanhan lindexin vaatteita huutiksessa huudetaan. Ja joskus jopa kalliimmalla mitä kaupassa. Esim lindexin tähtiveloureja huudetaan jopa 5e/kpl käytettynä. Se on just sitä uusretroa mitä en lue perusvaatteisiin.
 
joo nyt kyllä tuntuu ettei mene yhtään mikään kaupaksi :/ yhden toppapuvun sain sentään vihdoin pois nurkista pöyörimästä, sitä olinkin jo viime syksystä asti siellä kaupitellut, vihdoin joku ymmärsi hyvän päälle :snotty:

tuntuu vaan että noi pienet vaatteet joutaa aika pitkälti roskiin suoraan, miten meidän lapset saa ne niin kulutettua ja sotkettua ettei niistä enää kiertoon ole.
 
"Vieras"
Ei mullakaan ole käynyt kauppa huutiksessa. Vein kirpputorille uudet että uudenveroiset vaatteet ja lelut, kun ei kenellekkään kelvannut! Kauppa kävi hyvin ja ei jäänyt kuin remun syystakki, reiman pipo ja farkut jäljelle vaatteista. My little ponyn teekannu jää myös myytäväksi muualle.
 

Yhteistyössä