Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Alkuperäinen kirjoittaja Jymy-Hunaja:
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:
Laitetaan nyt tännekin tämä kuva. Omasta mielestä tuo vatsa ei ole kovin söpö ja nätti, mutta sisältöhän on se tärkein. :heart:



-mervi-elina ja pieni rv 18+2
No ei ole söpö ei.
:x
Älä välitä tosta tollosta mervi-elina, se käy kaikkien masuja moittimassa mm lokakuisten ketjussakin, hitusen olet jymy säälittävä.

:saint:
 
Mulla tulee erehdyttävästi mieleen tuosta Jymy-Hunajasta yks kirjottelija joka just toivotettiin pysymään poissa lokakuisten pinosta ku ei osannu ikinä mitään hyvä kellekkään sanoa :whistle: Ettei vaan olis toista nikkia ittelleen tehny...

Mutta tosiaan ite aiheeseen sen verran että ihania masuja täällä :heart:

*Talvicci ja Uuno rv.38+5* :heart:
 


rv 20+2

Halusin vaan laittaa kuvan tällaisesta pienemmästä mahasta, että voi se olla melko olematonkin ja silti kaikki ihan hyvin :heart:

Tässä muuten kanssa vertailun vuoksi rv 16+3 otettu kuva eli on se vähän kasvanut :D

 
Jymy-Hunajalle laitan ihan näin selkokielellä, että se sisältöhän on se tärkein. Vai tarviiko vielä pilkkoa tuo lause osiksi, että ymmärrät?

solmussa kiitos kovasti kannustavista sanoista. Täytyy sanoa, että täällä on onneksi tuo pääkoppa kunnossa, joten oma mieli ei kovasti järky noista sanoista. Säälin kyllä tuollaista ihmistä, joka toisia käy arvostelemaan.
 
Kiva täälläkin käydä vähän katselemassa, ihania masuja!

Mint Candy: Mulla oli kans viikolle 20 ihan olematon maha. Ei kukaan edes uskonu että oon raskaana :) Kilojakaan ei ollu tullu ku 1. Ja sekin kai rintoihin :LOL: Muutta viikolla 25 sitten jo oli maha, jonka muutkin huomas. Pienenä se on kuitenkin pysynyt koko ajan. Spurtin otti tossa viikon 35 tienoilla. Nyt viimeisiä viedään, 39+4, ja tänään just sain hämmästyneitä katseita, että niinkö viimesilläni olen :D Ja vauva on kuitenkin suht normi kokoinen, aavistuksen pienehkö.

Tsemppiä kaikille odotukseen!

hemari ja möhkö 39+4
 

Yhteistyössä