Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

voooi mä oon kateellinen :D toivottavasti mullakin alkais näkyä aikaisin.. teillä on kaikilla niin ihania masuja =) Mä en omasta masusta vielä hetkeen kyllä kuvia saa, kun mennään niin alkuvaiheessa vasta.. kunhan kävin katselemassa ja ihastelemassa tein masuasukkikumpuja :)
 
Pitäis saada aikaseks kuva tänne. Mut ei oo ollu oikeen mitään kuvattavaa... Nyt viikot 13+6 ja maha saman muotoinen kun heinähatulla. Kohtu reilusti taakse kallistunut niin ei kasva kovin nopeesti näkyväksi ja jääkin aika pieneksi maha. Alussa oli turvotusta kauheesti mut se hävis ja maha sen mukana :D
 
Esikoinen on nyt 2,5-vuotias.
Tosin mulla on ollut välissä useita kemiallisia ja ku-raskaus sekä kaksosraskauden km hieman alle puoli vuotta sitten (rv7-8).
Tämäkin raskaus on saatu alkuun clomeilla (100mg) ja lugeilla (2x200mg), joten en osaa sanoa kuinka paljon se mahtaa mahan kasvuun vaikuttaa...
Kaksi ultraa on jo takana ja huomenna niskapoimu-ultra, ja ainakin noissa kahdessa aiemmassa (rv6+1 & rv 9+6) näkyi vain yksi sikiö. Huomenna mennään tosin katteleen paremmilla laitteilla keskussairaalaan, joten jännityksellä ootetaan, onko siellä vain se yksi vauveli. Mahan kasvu kun on ollut alusta asti ihan hirveän nopeaa... :O
 
Esikoinen on nyt 2,5-vuotias.
Tosin mulla on ollut välissä useita kemiallisia ja ku-raskaus sekä kaksosraskauden km hieman alle puoli vuotta sitten (rv7-8).
Tämäkin raskaus on saatu alkuun clomeilla (100mg) ja lugeilla (2x200mg), joten en osaa sanoa kuinka paljon se mahtaa mahan kasvuun vaikuttaa...
Kaksi ultraa on jo takana ja huomenna niskapoimu-ultra, ja ainakin noissa kahdessa aiemmassa (rv6+1 & rv 9+6) näkyi vain yksi sikiö. Huomenna mennään tosin katteleen paremmilla laitteilla keskussairaalaan, joten jännityksellä ootetaan, onko siellä vain se yksi vauveli. Mahan kasvu kun on ollut alusta asti ihan hirveän nopeaa... :O
Mites np-ultrassa meni? :)
 
Pörröpää , kiitos kysymästä, ultra meni oikein hyvin :) Siellä oli kaikki niinku pitääkin ja pikkuinen vastasi viikkoja (tänään siis 13+0) ja LA 10.5.2011. Seuraavaksi sitten meillä onkin rakenneultra 4.1.11 :)
Maha kyllä kasvaa, vaikken vielä tunnekkaan kohtua selälläni maatessa, siis vatsaa tunnustellessa :| Milloin teillä muilla on alkanut kohtu tuntumaan selvästi kädellä kokeillessa? Esikoisesta en enää muista, kun siitä on jo se kolme vuotta aikaa...
 
Tiudeliini, vastahan sie plussasit?..aika se rientävi:)
..ja tuo on ihan vaavimasu, niin kuin olla pittäähin - nätti:heart:

Kaikilla niiiiiin ihanaisia masuja!!:heart:
..niitä täällä haikiana käyn ihastelemassa aika ajoin..
 

5+6

17+6

Oho, onpas mun maha kasvanut tuosta 17+6 kuvasta, viimeisen kolmen viikon aikana oikeastaan pullahtanut esiin, nyt vasta alkaa huomata ;) Maha ei ole vieläkään kovin iso ja nautin vielä kun kaikki omat vaatteet mahtuu päälle :whistle:

Kaana 21+0
 

Yhteistyössä