Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Oi miten ihania masuja :heart:.

Kiva nähä miten paljon ihmisten mahoilla on eroa tietyillä viikoilla. Mä laitan kuvan sitten mahasta kun siinä on ees vähän raskauden merkkejä. Nyt mulla menossa 7+1, eikä oikein oo havaittavissa mitään. Tosin mulla mahaa ennestään, ei kyllä paljoo, mutta sen verran että vielä ei oikein näy :D
 
Oon tätä ketjua ihastellut jo usean kuukauden ajan ja nyt vihdoinkin voin lisätä tänne omat kuvani :heart: Esikoista odotan ja kuvat otettu aamulla ennen turvotusta ja kummassakin kuvassa vedän vatsaa vähän sisään, ettei "läskipömpötys" hämää :p Jälkimmäisessä kuvassa ei "sisäänvetäminen" enää saanutkaan vatsaa niin littanaks kuin aiemmin! Muutaman viikon välein oon kuvan napsassut samaan kellonaikaan, mutta vasta nyt huomasin muutoksen :)





Jälkimmäinen kuva siis otettu tänään.
 
Viimeksi muokattu:
Oon tätä ketjua ihastellut jo usean kuukauden ajan ja nyt vihdoinkin voin lisätä tänne omat kuvani :heart: Esikoista odotan ja kuvat otettu aamulla ennen turvotusta ja kummassakin kuvassa vedän vatsaa vähän sisään, ettei "läskipömpötys" hämää :p Jälkimmäisessä kuvassa ei "sisäänvetäminen" enää saanutkaan vatsaa niin littanaks kuin aiemmin! Muutaman viikon välein oon kuvan napsassut samaan kellonaikaan, mutta vasta nyt huomasin muutoksen :)





Jälkimmäinen kuva siis otettu tänään.
Jatkoa edellisiin kuviin nyt kaksi viikkoa myöhemmin :)

 
Kiitos neuvosta (tää on vastaus seuraavaan viestiin :D )! Latasin sen nyt liitetiedostona tähän :)

Eli pakko oli laittaa eka kuva tänne kun vielä ehti, tänään kasassa siis viikkoja 19+2! Lähtöpainosta tullut jo 11kg lisää :ashamed: Mutta niin se masu(kin) vaan kasvaa ja päivä päivältä alan uskoa enemmän että olen ehkä oikeasti raskaana :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nezzie80

Yhteistyössä