Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Pamsku, ei mulla onneksi ole mikään kiire että se maha tulee eteen.. Pysyy ainakin ton 1-vuotiaan riiviön perässä paremmin :D Ekassa vaan oli varmaan triplasti suurempi tässä vaiheessa.. Onneksi on rakenneultra parin viikon päästä niin näkee onko kaikki ihan ok.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
äääh voi ei ihan kateellisena oon kattellu montakymmentä sivua kuinka kaikilla massut näkyy niin hienosti jo tosi aikasin!

Täällä menossa 10+6 ja maha on yks röllykkä vaikka kohtu kuulemma eteenpäin kallistunut reilusti. Ylipainoo huomattavasti joten vattan päällä on ylimäärästä hyllyvää joka peittää suloisuuden :D Sitten kun selvä vatta alkaa näkyyn, niin tuun minäkin tänne kuvia laittaan ;)
 
Hehe no en mä malttanu pidempään odotellakaan! Mies kun tuli eilen kotiin niin ensimmäisenä se tökkäs mua mahaan ja totes silmät pyöreenä "herrajjestas!" :D Eli kai se sit on vähän alkanu kokoo ottaan, turvotusta tai ei niin ihanaa silti :heart:

Nyt siis rv11 ja esikoinen tuloillaan :heart: Katsotaan osaankos enää tuota Aijaata käyttää....

 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88

Yhteistyössä