Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Uskaltaisinko minäkin, vaikka eihän tuossa mahassa vielä kauheasti sitä raskausmahaa näy, kuin ehkä omaan silmään :rolleyes:
Turvotus on kyllä iltaisin aikamoista, tämä kuva on aamulta, mutta silti tuntuu että sitä oikeaa pyöristymistä on mahassa vain tuossa alushousujen alueella, hih.
Malttamaton olo:)

Pahoittelut että kuva ei ole kyllä kovin laadukas, tuntuu että varjotkin vähän vääristää:p



rv 12+5 aamu
 
Viimeksi muokattu:
Pinsuli: jee :) Mulla on kotidoppler niin tällä hetkellä sydänäänet kuuluu tosta jostain alushousujen rajalta. Ehkä parin viikon päästä huomaa sit jo selvemmin:)
Mulla on yksi raskaus jo ollut, joka kesti rv 22 asti. Se jouduttiin keskeyttämään viime heinäkuussa, kun vauva ei ois selvinnyt hengissä mahan ulkopuolella, koska keuhkot eivät olleet päässeet kehittymään ison nestekertymän vuoksi:/ (todella todella harvinaista)
Nyt kuitenkin toiveissa kovasti että tämä tulisi elokuussa kotiin asti, ja huomaa kyllä että vatsa on jo vähän nopeammin tullut esiin kuin viime raskaudessa.
 
luna_82, voi kun teillä on käynyt huono tuuri viimeksi :/ Kyllä varmasti saatte pikkuisen tällä kertaa <3 Mulla kuuluu nyt vielä 16. viikolla sydänäänet välillä ihan häpyluun rajasta, välillä jopa kauhistuttaa että mitä se niin alhaalla hengailee :D Mutta tänäänkin sydänäänet löytyi aika keskeltä kohtua :)
 
JeiJ! Nyt määki uskallan tänne ku on jonkun verran tuttuja toisilta palstoilta =)





Ylempi kuva siis 16+3 ja aamulla otettu ja alempi kuva 16+5 ja ihan just otin että sai kuvan vaatteetki päällä :D

muoks. olin oottanu jotenki hillitöntä mahaa jo ku kakkosesta oli jo megamaha näillä viikoilla mutta oliki toka raskaus ja heti ekan perään niin tais olla sen takia ja lähtökohdat oli nyt vähän hoikempi ruho :p
 
Viimeksi muokattu:
maggy kyllä luulisi!

Ihmiset olisi tosi ihana jos laittaisitte masukuvien kanssa sellasia "ennen"- kuvia, musta ainaki on paljon helpompi sanoa kuinka paljon maha on kasvanut, jos on joku vertailukohde :) Kaikkien vartalot kun on erilaisia, se mikä jollain hyvin hoikalla on "iso vauvamasu", saattaa toiselle olla se normaali olotila.. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan :)
 
Edellinen:

Tältä päivältä:


Mun maha tuntuu pienentyneen:D Kuvakulmakin kyllä aika eri:)
Jännä nähdä miltä muutaman viikon päästä näyttää.
(sori edelleen laatu, otan noita puhelimen kameralla, pitänee vaihtaa kunnon kameraan jossain vaiheessa)

candyqueen nää mun kuvat on kyllä aika lähellä niitä alkutila-kuvia, mulla ei aikaisempia kuvia oo:)

luna ja palleroinen 13+6
 
Luna, kyllä siellä jo vähän vauvamahan pyöreyttä on näkyvissä! Mulla on samaa kokolukkaa ja itse ainakin huomaan eron entiseen. (mulla nyt menossa 17. rv)

Maggy, onnea morsiamelle! Sehän riippuu siitä millaisen spurtin masu tosta ottaa vielä ;)

Candy nopeestipas siellä on vauva itelleen tilaa tehnyt. Suloinen on masu! Kivasti näkyy toi ero viikko viikolta =)
 
  • Tykkää
Reactions: candyqueen
Minäkin nyt sitten innostuin :) en tiiä onko tuo maha kasvanut yhtään, vai onko pelkkää turvotusta :s no, ainakin se on 24/7 tommonen :) ja kyllähän se kohtu jo käteen tuntuu :)



Tässä uusin kuva :) en tiedä onko kasvanut, mut ainaki ehkä vähän terävöitynyt tosta alavatsasta?


*muoks* äh pitkät kommentoinnit poistu jotenkin :/
luna sulla on vaan turvotus lähteny, mut kyllä se vauvamasu vieläkin näkyy ;)
fiinaliina hih, ainakin on ollu kovia kasvukipuja :3
pinsuli hui apua minkä kokonen maha! ^^ upee!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pinsuli ja luna_82

Yhteistyössä