Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Mustakin tuntui alkuraskaudessa että kaikki muut paikat kasvaa paitsi maha :D Mutta nyt sitä on alkanu itsekin huomata kun on viikot ja kuukaudet kulunut että kuinka se pikkunen on raivannut tilaa itselleen. Ihana kuulla muiltakin kuinka paljon on maha kasvanu :') Niin se on odottajan aika pitkä, toivoo jo että pikkunen olis jo sylkyssä!
 
  • Tykkää
Reactions: Vienda
En tajua miten ihmisillä on niin isoja masuja jo alle 20 viikolla. Minulla nyt 17+4 ja maha on alkanut vasta viikko sitten pikkuisen pömpöttämään. Onkohan tämä normaalia? Minusta ei kyllä näkisi että olen raskaana jos ei tietäisi, voisi luulla mahamakkaroiksi tuota pömppistä:whistle:
 
aamuruska Mulla esikoista odottaessa maha näytti raskausmahalta vasta rv 23. Silloin selvä näkyvä nousu (katsoin äsken vanhoja kuvia :D) Sitä ennen vähän vaan pömpötti. Olin siis aika hoikka, eikä normaalisti ollut oikeen mitään ylimääräistä vatsan päällä. Täällä varmasti monia toisen odottajia, ja vatsalihakset luonnollisesti löysemmät ja venyvämmät ja vatsa alkaa pömpöttää raskausmaisesti jo pelkästä turvotuksesta :p Toisilla taas vatsa vaan työntyy edemmäs kun toisilla. Ei ole siis mitenkään epänormaalia :) Kunhan vauva muuten kasvaa ja ultrassa kyllä huomattaisiin, jos olisi epänormaalia.
 
Viimeksi muokattu:
Heips!

Eka kuva tähän ketjuun, ja varmaan vikakin =). Masu 20+4 ja neljäs lapsonen tulossa. Sukupuolta ei haluttu tietää.. kummaltakos näyttää =)?



Muoks! En ole ennen moista linkitystä tehnyt ja ei tuota nyt isommaksi näköjään saa.. tai siis en osaa laittaa, mutta jonkun käsityksen kait saa?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Epa_88

Yhteistyössä