masuvauvan asento

Mulla vauva vieläkin itsepintaisesti poikkitilassa.Yöllä en oo voinu nukkua ku oikealla kyljellä,jos käännyn vasemmalle,tulee heti "kommenttia".Jotenkin tuntuu tukalalta ku kaikki vauvan paino on vasemmalla.Koskakohan ymmärtäis :D kääntyillä siellä?Jännittää jos ei 4 vkon päästäkään ole vielä kääntynyt ku oon menossa taas ä-polille.Onko teillä muilla ollu vastaavaa?Onko saatu kääntämällä kääntymään?Olen vkolla 32 nyt =)
 
Itelläni kääntyi täysperätilasta joskus viikoilla 35+, siskollani 37+ ja äidilläni oli poikkitilasta kääntynyt kanssa samoihin aikoihin. Ilmeisesti aika monet kumminkin ennen 37. viikkoa kääntyy. Mulla ois ollu kääntöyritys viikolla 36+3 ja jännitin ja panikoin ihan hirveesti että sektio tulee ja ettei varmana käänny jne.

Jos sullekin on silloin n. 36. viikon seuraavasta polikäynnistäsi mainittu että saattavat silloin yrittää kääntää, niin vinkki: mulle ei sanottu siitä etukäteen mitään mutta kun menin klo 9 aamulla, kysyivät heti että oothan ollu syömättä että voidaan kääntää. Eli tuo kääntö tehdään synnytyssalissa ja pieni riski on käynnistyä/joutua jopa sektioon, jonka vuoksi pitäisi kuulemma olla nelisen tuntia syömättä ennen kääntöä (näin KYSissä).

Toivotaan kumminkin että sullakin kääntyy itsekseen, aikaa on! :) Ja kääntöjen onnistumis% oli muistaakseni jotain 40 luokkaa.
 

Yhteistyössä