Matkalla savuttomuuteen päivä 2

yritystä kans
Laitappa ittelles tavoote, niin on helepompaa!
Mulla esim pikkusiskoo lähti vaihtariksi ja ny mä paan joka pvä röökiaskin hinnan sivuhun ja lennän keväällä siskoota kattomahan!
 
kanisteri
mä pääsin röökistä eroon kun ajattelin etten jää kaipaamaan röökissä mitään, päinvastoin lopettamalla olen saamapuolella. saan terveyttä, hyvän olon, itseluottamusta, rahaa yms. helpotti kummasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kanisteri:
mä pääsin röökistä eroon kun ajattelin etten jää kaipaamaan röökissä mitään, päinvastoin lopettamalla olen saamapuolella. saan terveyttä, hyvän olon, itseluottamusta, rahaa yms. helpotti kummasti.
Mä en ymmärräkkään sitä mikä tässä on nyt niin vaikeaa. Lopetin heti kun sain tietää olevani raskaana ja olin polttamatta koko raskauden ajan ja jonkin aikaa sen jälkeen.
 
yritystä kans
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja kanisteri:
mä pääsin röökistä eroon kun ajattelin etten jää kaipaamaan röökissä mitään, päinvastoin lopettamalla olen saamapuolella. saan terveyttä, hyvän olon, itseluottamusta, rahaa yms. helpotti kummasti.
Mä en ymmärräkkään sitä mikä tässä on nyt niin vaikeaa. Lopetin heti kun sain tietää olevani raskaana ja olin polttamatta koko raskauden ajan ja jonkin aikaa sen jälkeen.
Sama juttu, mutta nyt ku oon yrittäny lopettaa jo monta kertaa niin ei tunnu millää onnistuvan :/

Tosin tuo auttaa paljo ku laittaa rahat sivuhun ja niille on olemas suunnitelma :)
 
kanisteri
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja kanisteri:
mä pääsin röökistä eroon kun ajattelin etten jää kaipaamaan röökissä mitään, päinvastoin lopettamalla olen saamapuolella. saan terveyttä, hyvän olon, itseluottamusta, rahaa yms. helpotti kummasti.
Mä en ymmärräkkään sitä mikä tässä on nyt niin vaikeaa. Lopetin heti kun sain tietää olevani raskaana ja olin polttamatta koko raskauden ajan ja jonkin aikaa sen jälkeen.
sulla oli silloin motivaatio kunnossa eli silloin se oli helppoa. Nyt sun vaan täytyy uskoa itseesi. Mieleen tuleva tupakanhimo täytyy nitistää ihan heti ennen kuin se kasvaa liian suureksi.
 
ev
Mulla ei lopettaminen tunnu missään. Olin keväällä 2½ kk polttamatta, sitten kesällä taas poltin ja nyt oon ollut viikon polttamatta. Mulla aina ollut niin, että saattanut olla taukoja välissä ilman mitään "nikkiksii".
 
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Mulla ei lopettaminen tunnu missään. Olin keväällä 2½ kk polttamatta, sitten kesällä taas poltin ja nyt oon ollut viikon polttamatta. Mulla aina ollut niin, että saattanut olla taukoja välissä ilman mitään "nikkiksii".
Saat olla onnellinen! =)

Heti kun lopetti kotityöt ja sai pojan nukkumaan, niin johan alkoi taas pyöriä se yksi mielessä. :kieh:

Siispä inhalaattori esiin! :D
 

Yhteistyössä