Matkatoimisto Apollomatkat tiedotti perjantaina aloittavansa seiväsmatkat Länsi-Afrikan Gambiaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Punttini saattaa tutista helteillä ihan muista syistä, jotakin tutisuttavaa saattaa sattua silmiin muuallakin kuin kotona. Paljon tämän kaltainen kesäasu sattui silmiini eilen paikallisessa marketissa, kassajonossa odottelu hänen takanaan oli ilo!

Kas, olit sitten Annien takana 😁
Jos minua ei näkynyt niin olin hakemassa hänen unohtamiaan lohenpäitä soppaansa varten.

Alepaa muuten tuskin nähdään Gambiassa kun elämän suuret nautinnot ei hänelle enää maistu. Liekö koskaan maistuntkaan? 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Ihmettelen miksi ihmiset matkustavat maahan, jonne edellytetään rokotteet, malarialääkkeet, varovaisuutta sukupuolitautien tartunnan suhteen, maksaloisia ja hiekkamatoja, jotka menevät ihosta sisään, punatautia......
 
vierailija
Ihmettelen miksi ihmiset matkustavat maahan, jonne edellytetään rokotteet, malarialääkkeet, varovaisuutta sukupuolitautien tartunnan suhteen, maksaloisia ja hiekkamatoja, jotka menevät ihosta sisään, punatautia......
Miehillä on kerrankin helpompaa jos on vaikkapa ikäluokassa 60-70 v

Jos olis tarvetta niin lähin taikkumesta pelastaa ja säästää tonnin mitälie ja kaikki muut isot riskitkin
 
vierailija
Kas, olit sitten Annien takana
Jos minua ei näkynyt niin olin hakemassa hänen unohtamiaan lohenpäitä soppaansa varten.

Alepaa muuten tuskin nähdään Gambiassa kun elämän suuret nautinnot ei hänelle enää maistu. Liekö koskaan maistuntkaan?
Sinun pitää lähestyä mieltäsi askarruttavassa kysymyksessä S-ryhmän alepamyymälöiden ruokatilauksista vastaavaa henkilöä. Soita, lähetä e-mail tai vieraile paikaliisessa kaupassa ongelmasi kanssa. Ystävällinen henkilökunta auttaa asiassasi. Ikävää jos lähikauppasi myy dpäkurrantteja elintarvikkeita.
 
  • Haha
Reactions: Super-Setis
Sinun pitää lähestyä mieltäsi askarruttavassa kysymyksessä S-ryhmän alepamyymälöiden ruokatilauksista vastaavaa henkilöä. Soita, lähetä e-mail tai vieraile paikaliisessa kaupassa ongelmasi kanssa. Ystävällinen henkilökunta auttaa asiassasi. Ikävää jos lähikauppasi myy dpäkurrantteja elintarvikkeita.
No nyt oli ”dpäkurranttia” puujalkavitsiä 🙄

Ikäänkuin kukaan palstalainen täällä ei tietäisi ketä tarkoitetaan Alepalla…

Siis sinua 😁
 
vierailija
No nyt oli ”dpäkurranttia” puujalkavitsiä

Ikäänkuin kukaan palstalainen täällä ei tietäisi ketä tarkoitetaan Alepalla…

Siis sinua
Epäkurrantti oli kirjoitusvirhe.
Kävin alepan nettisivulla ja ihastuin tähän lauseeseen.
”Huippukokki Tomi Björck on suunnitellut Alepalle omia välimerellisiä ja kotoisia veden kielelle nostattavia pastareseptejä. Osta ainekset AlePasta ja testaa pastareseptejä omassa keittiössäsi!”
Tomi osaa kokata, mutta hänen omituinen puhetyyli tv-mainoksessa vie ruokahaluni.

Miltä tuntuu olla hai, joka seuraa samaa laivaa vuosikymmeniä? Eikö yhden nimimerkittömän kirjoittajan vainoaminen ala olla jo loppusuoralla? Jos jatkat tuota menoa päätyseinään asti, viimeinen sanasi ennen ajasta ikuisuuteen siisrtymistäsi lienee alepa.
 
vierailija
Päävainoaja kirjoittaapi vainoamisests
Epäkurrantti oli kirjoitusvirhe.
Kävin alepan nettisivulla ja ihastuin tähän lauseeseen.
”Huippukokki Tomi Björck on suunnitellut Alepalle omia välimerellisiä ja kotoisia veden kielelle nostattavia pastareseptejä. Osta ainekset AlePasta ja testaa pastareseptejä omassa keittiössäsi!”
Tomi osaa kokata, mutta hänen omituinen puhetyyli tv-mainoksessa vie ruokahaluni.

Miltä tuntuu olla hai, joka seuraa samaa laivaa vuosikymmeniä? Eikö yhden nimimerkittömän kirjoittajan vainoaminen ala olla jo loppusuoralla? Jos jatkat tuota menoa päätyseinään asti, viimeinen sanasi ennen ajasta ikuisuuteen siisrtymistäsi lienee alepa.
 
vierailija
Ap:ltä on muuten hyvin keksitty ; Seiväsmatkat , olen sitäkin sanaa nauranut.
Tuskin olet ollut heinäpelloilla töissä, kun seiväs sana sinua naurattaa.
Lapsuudessani heinänteko oli jokakesäinen työ, johon osallistuin.
Seipäiden pystytykseen käytettävä rautakanki osui isäni reiteen kotipihalla. Muistan kivusta irvistelevän isäni, joka lähti terveysasemalle hoidettavaksi. Olen katsonut kaupalliselta kanavalta kotimaisen sarjan, joka kertoi Hymy-lehden tarinan. Jossain jaksossa teemana oli Seiväsmatkojen Kalevi Keihänen. Hän oli menetyvä yrittäjä. Luulisi palstan persujen pitävän miestä esikuvanaan. Uuttera puurtaja, joka osui ajan hermoon ja tunsi suomalaisten mieltymykset. Lue: Viinalla taju kankaalle Epsanjan auringossa ja yökerhoissa.
 
vierailija
Tuskin olet ollut heinäpelloilla töissä, kun seiväs sana sinua naurattaa.
Lapsuudessani heinänteko oli jokakesäinen työ, johon osallistuin.
Seipäiden pystytykseen käytettävä rautakanki osui isäni reiteen kotipihalla. Muistan kivusta irvistelevän isäni, joka lähti terveysasemalle hoidettavaksi. Olen katsonut kaupalliselta kanavalta kotimaisen sarjan, joka kertoi Hymy-lehden tarinan. Jossain jaksossa teemana oli Seiväsmatkojen Kalevi Keihänen. Hän oli menetyvä yrittäjä. Luulisi palstan persujen pitävän miestä esikuvanaan. Uuttera puurtaja, joka osui ajan hermoon ja tunsi suomalaisten mieltymykset. Lue: Viinalla taju kankaalle Epsanjan auringossa ja yökerhoissa.
Tuskin olet ollut heinäpelloilla töissä, kun seiväs sana sinua naurattaa.
Lapsuudessani heinänteko oli jokakesäinen työ, johon osallistuin.
Seipäiden pystytykseen käytettävä rautakanki osui isäni reiteen kotipihalla. Muistan kivusta irvistelevän isäni, joka lähti terveysasemalle hoidettavaksi. Olen katsonut kaupalliselta kanavalta kotimaisen sarjan, joka kertoi Hymy-lehden tarinan. Jossain jaksossa teemana oli Seiväsmatkojen Kalevi Keihänen. Hän oli menetyvä yrittäjä. Luulisi palstan persujen pitävän miestä esikuvanaan. Uuttera puurtaja, joka osui ajan hermoon ja tunsi suomalaisten mieltymykset. Lue: Viinalla taju kankaalle Epsanjan auringossa ja yökerhoissa.
Viinalla melkein taju kankaalle heinäpellolla ja maahan iskettävä kanki osuu isääsi korkealle reiteen!

Yhtiö oli muuten Keihäsmatkat
 
vierailija
Tuskin olet ollut heinäpelloilla töissä, kun seiväs sana sinua naurattaa.
Lapsuudessani heinänteko oli jokakesäinen työ, johon osallistuin.
Seipäiden pystytykseen käytettävä rautakanki osui isäni reiteen kotipihalla. Muistan kivusta irvistelevän isäni, joka lähti terveysasemalle hoidettavaksi. Olen katsonut kaupalliselta kanavalta kotimaisen sarjan, joka kertoi Hymy-lehden tarinan. Jossain jaksossa teemana oli Seiväsmatkojen Kalevi Keihänen. Hän oli menetyvä yrittäjä. Luulisi palstan persujen pitävän miestä esikuvanaan. Uuttera puurtaja, joka osui ajan hermoon ja tunsi suomalaisten mieltymykset. Lue: Viinalla taju kankaalle Epsanjan auringossa ja yökerhoissa.

Itse ajattelin seiväsmatkat voisi olla kielikuva näille naisten miesmunahakureissuille.

Olet oikeassa, en ole ollut heinäpellolla töissä.
Kalevi Keihäsen tiesin jo ennen Janne Katajan vetämää roolia.
 

Yhteistyössä