Me ei vaan päästä yhteisymmärrykseen pojan nimestä

Antakaa nimeksi Jasper jos siltä tuntuu tai muu Ja-alkuinen nimi ja kutsukaa sitten poikaa Jasuksi tai vaikka Jasseksi:) Saman nimisiä ihmisiä löytyy aina, joten ei kannata sen antaa rajoittaa nimen valintaa:) Omaan korvaan paras nimi kannattaa valita. Ja sellanen mikä sopii just teidän pojalle.
 
No nyt on sit yks nimi vähemmän valittavana ku Jimi jää pois.. Se ei hirveesti ole ääniä saanu ja ei se kyl munkaan ääniä saa :D

Jooa, Jasu, Veeti ja mä vieläkin olen ihan sekaisin :headwall: No ehkä se nimi sit löytyy helposti ku näkee että minkä näköinen poju on =) Ja sit ku se ei olekaan poika niin mä olen turhaan repiny hiuksia päästä :LOL:
 
vieras
ton takia just ei kannata kysellä keneltäkään mitään mielipiteitä nimestä jonka haluaa lapselleen, ei livenä eikä tälleen palstan kautta. kun sitten saa sitä kritiikkiä eikä välttis enää itse osaakaan laittaa sitä nimeä lapselle. laittakaa se jasu jos siitä molemmat tykkäätte :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
No nyt on sit yks nimi vähemmän valittavana ku Jimi jää pois.. Se ei hirveesti ole ääniä saanu ja ei se kyl munkaan ääniä saa :D

Jooa, Jasu, Veeti ja mä vieläkin olen ihan sekaisin :headwall: No ehkä se nimi sit löytyy helposti ku näkee että minkä näköinen poju on =) Ja sit ku se ei olekaan poika niin mä olen turhaan repiny hiuksia päästä :LOL:
Älä nyt, kun näät sen niin se on ihan Jesse Jamesin näköinen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä kolmannesta tytöstä olis tullut?=)
Uskallanko kertoa ku niitä olis suomessa vaan 5 ja joku sen kuitenkin varastaa :D
Joskus kauan aikaa sitten ku toista lasta odotimme ja kerroin tuon Veeti Elias Antero nimen niin ei kauaa niin se IHAN sama nimi oli sit lehdessä kastetuissa :headwall: ei se mitään jos olis puolet "varastanu" mut siis koko nimi :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
No nyt on sit yks nimi vähemmän valittavana ku Jimi jää pois.. Se ei hirveesti ole ääniä saanu ja ei se kyl munkaan ääniä saa :D

Jooa, Jasu, Veeti ja mä vieläkin olen ihan sekaisin :headwall: No ehkä se nimi sit löytyy helposti ku näkee että minkä näköinen poju on =) Ja sit ku se ei olekaan poika niin mä olen turhaan repiny hiuksia päästä :LOL:
Älä nyt, kun näät sen niin se on ihan Jesse Jamesin näköinen :D
:LOL:
 

Yhteistyössä