Me&i kesämallisto

Onko tämä muka kesämallisto
http://meandi.se/BizPart.aspx?tabId=363&lang=fi&tci=885

Eiks nää ole kuitenkin jotain vanhaa mallistoa (meiltä löytyy tuo pääkallo paita ja plyysinen kukkamekko)
 
Malliston nähneenä ja tilanneena - mekoissa on vielä semmoinen apinamekko lapsille.
Ja tuo vaalenapunainen kruunumekkomon sikäli jees - että äidille oli samalla kuvioinnilla (paljon sievempi) viininpunaisempi kruunumekko.
Meille tilasin oranssin froteehameen tytölle myös - se oli minusta uusi ...
 
mä kanssa olin tosi pettynyt.. ei mitään kivaa... oisin kaivannu froteeta, jotain uutta kivaa kuosia... meillä on jo ruskeat pilvimekot,, joten en kaipaa ruskeaa pilvipaitaa, ja nuo muut pilvivärit ei lämmitä.. discoapinatunikat kiitos ja päärynämekot, vaikka en periaatteessa tykkää sen marimekkomaisuudesta mutta reipas väri lämmitti! housupuoli aivan kaamea.. saavat kyllä todella yllättää syksyllä, jos aikovat mut pitää SUURasiakkaanaan :D :D
 
Mä myös petyin niiiiin noihin kesävaatteisiin. Kevätvaatteista kyllä jo tilasin, mutta nää ns. kesätuotteet. Odotin froteisia polvihousuja, joita viime kesänäkin. Ja sit ne polvihousut onkin collegea, pöh, turhan paksua kesäksi.

Ainoo kiva oli se kruunumekko, jonka voisin itelleni ottaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
joo, housupuoli oli jääny ihan puolitiehen kyllä...:(
Niinpä. Puuvillakankaisia (=paksuja) 3/4 housuja kahta väriä ja samoin collegepolvihousuja kahta väriä (joista vaan toinen olis pojalle värinä ajateltavissa). Onnex niitä pitkiä froteehousuja herra sai limet ja turkoosit :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
joo, housupuoli oli jääny ihan puolitiehen kyllä...:(
Niinpä. Puuvillakankaisia (=paksuja) 3/4 housuja kahta väriä ja samoin collegepolvihousuja kahta väriä (joista vaan toinen olis pojalle värinä ajateltavissa). Onnex niitä pitkiä froteehousuja herra sai limet ja turkoosit :).
ja muutenkin kesällä tommoset joustamattomat puuvillahousut.. ainakin mein likoille no thanks! ja se turkoosi panee jo niin vastaan... :ashamed: toivottavasti keksivät syksylle oikeesti jotain kivaa.. eniten ihmettelen liilan puuttumista heidän kevätmallistosta, koska sitä on kaikilla merkeillä nyt.. josko sitten syksyllä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ja muutenkin kesällä tommoset joustamattomat puuvillahousut.. ainakin mein likoille no thanks! ja se turkoosi panee jo niin vastaan... :ashamed: toivottavasti keksivät syksylle oikeesti jotain kivaa.. eniten ihmettelen liilan puuttumista heidän kevätmallistosta, koska sitä on kaikilla merkeillä nyt.. josko sitten syksyllä...
Meidän herra onnex on nyt kovasti turkoosiin ihastunu :). Vaikka äitiä vähän jo tympiikin kun kaikki kivat vaatteet on turkooseja.

Syksyä odotellessa siis :D.
 
vieras
mä ekaa kertaa kävin kutsuilla.. tilasin yllätyksenä pari vaatetta tytölleni... nyt näytin kuvina ja hän totes ettei halua sellasia :( kerpele.. voiko niitä palauttaa kun ne tulee????
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä ekaa kertaa kävin kutsuilla.. tilasin yllätyksenä pari vaatetta tytölleni... nyt näytin kuvina ja hän totes ettei halua sellasia :( kerpele.. voiko niitä palauttaa kun ne tulee????
kannattaa kuitenkin näyttää livenä sille lapselle :D voi vaikka tykästyä :D mut onhan niillä palautusoikeus!
 

Yhteistyössä