ME&I kutsut takana...

ohis
Uutuudet tulee myyntiin kuulemma 26.3. ja sieltä on tulossa parikymmentä uutta vaatetta. Ainakin kuulemma isille formulapaita ja sitten jotain vajaamittaisia kesähousuja. Mä toivon kovasti että tulossa olisi myös niitä froteeshortseja, joita oli viime kesänäkin!

Mulle tuli salaisena pojalle oranssi kruunupaita ja punainen monsteriauto -paita. Tytölle tuli punainen koirapaita ja turkoosi froteehame.
 
mites on
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Uutuudet tulee myyntiin kuulemma 26.3. ja sieltä on tulossa parikymmentä uutta vaatetta. Ainakin kuulemma isille formulapaita ja sitten jotain vajaamittaisia kesähousuja. Mä toivon kovasti että tulossa olisi myös niitä froteeshortseja, joita oli viime kesänäkin!

Mulle tuli salaisena pojalle oranssi kruunupaita ja punainen monsteriauto -paita. Tytölle tuli punainen koirapaita ja turkoosi froteehame.


Noihan oli kivoja salaisia vaatteita....
 
Juorukello
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Juorukello:
Se, että myyjät ei välttämättä enää myy salaisia vaatteita tai alevaatteita johtuu siitä, että ne saa niistä nykyään pienemmän provision kuin ennen...
Meillä ainakin oli ihan tilauslapussa ne lueteltu...
Juu siellä ne on. Mutta itsekin kuulin toisen paikallisen myyjän sanoneen asiakkaille, ettei niitä saa tilattua vaikka ne tilauslapussa onkin. Kyselin omalta myyjältäni asiaa ja hän kertoi ton provisiojutun. Osa myyjistä kuulemma protestoi sillä etteivät myy niitä.
 
mites on
Alkuperäinen kirjoittaja Höpötintti:
Outoa käytöstä tuo salaisten myymättömyys... :eek:


Samaa mieltä! Kannattaa koittaa sitten tilata toisen myyjän kautta, tehdä vaikka koko tilaus siten....luultavammin jollekin kelpaa edes pienempi provikka.
 
Mun mielestä tää mallisto oli ehdottomasti kivempi kuin viime syksyn. Viime mallistosta jäi hampaan koloon ne ruskeet pilvimekot, voi harmitus kun en niitä ostanut :( Nyt ihastuin oitis niihin Sputnik tunikoihin, ja tilasin molemmille tytöille.
 
Juorukello
Alkuperäinen kirjoittaja Höpötintti:
Outoa käytöstä tuo salaisten myymättömyys... :eek:
No joo. Voisin mäkin heittäytyä jonkinlaiseen protestiin jos yhtäkkiä vietäisiin osa mun palkastani... Mutta kyllä niiden pitäisi silti niitä myydä. Se toinen myyjä oli saanut aiheesya huomautuksen kun oli mennyt sen pomon tietoon toi juttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Mun mielestä tää mallisto oli ehdottomasti kivempi kuin viime syksyn. Viime mallistosta jäi hampaan koloon ne ruskeet pilvimekot, voi harmitus kun en niitä ostanut :( Nyt ihastuin oitis niihin Sputnik tunikoihin, ja tilasin molemmille tytöille.
juu, heti pitää ottaa ne ehdottomat pakko saada -jutut :D meillä on nuo ruskeat pilvimekot ja ne on vaan tosi täydelliset :D
 
ohis
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Mun mielestä tää mallisto oli ehdottomasti kivempi kuin viime syksyn. Viime mallistosta jäi hampaan koloon ne ruskeet pilvimekot, voi harmitus kun en niitä ostanut :( Nyt ihastuin oitis niihin Sputnik tunikoihin, ja tilasin molemmille tytöille.
juu, heti pitää ottaa ne ehdottomat pakko saada -jutut :D meillä on nuo ruskeat pilvimekot ja ne on vaan tosi täydelliset :D
Samoin! :) Sitä ihmettelen, ettei tässä mallistossa ole ollenkaan pilviä. Niitä on ollut vissiin jokaisessa mallistossa... Jollei sitten kesäuutuuksissa tule. :)
 
Tulossa
Pakko saada ainakin kanvashousut pojalle, kun entiset alkaa olla pienet. Pojalle oli muutama kiva paitakin, mutta tytöille ei paljon mitään.

Ne tulevat kesäuutuudet on varmaan ainakin niitä shortseja, mitä jo näkyy netissäkin.
 
Minä ostin kolme mekkoa sieltä en tosin ollut kutsuilla ja kun ne sain en tykännyt sitten yhtään mistään niistä ja olen suorastaan pettynyt kun kuitenkin 100e meni niihinkin rahaa.Toiste en kyllä osta minusta ei yhtään hintansa arvoisia tuotteita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Mun mielestä tää mallisto oli ehdottomasti kivempi kuin viime syksyn. Viime mallistosta jäi hampaan koloon ne ruskeet pilvimekot, voi harmitus kun en niitä ostanut :( Nyt ihastuin oitis niihin Sputnik tunikoihin, ja tilasin molemmille tytöille.
juu, heti pitää ottaa ne ehdottomat pakko saada -jutut :D meillä on nuo ruskeat pilvimekot ja ne on vaan tosi täydelliset :D
KYLLÄ :D Se on nyt opittu näitten Meandien kanssa että moni vaate saattaa loppua TODELLA nopeasti. Nyt kun aloin tarkemmin muistelemaan, niin siinä kävi just niin, että harkitsin ja kun viimein päätin ostaa, oli ainakin meidän tyttöjen koot loppuneet :( Nyt vaan sitten huutista kyttään :ashamed: Yks jo oli myynnissä, mutta ei oikeeta kokoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Nytkis, joko keväthaalarit hankittu?
ei tuu haalaria kuopuksellekaan.. mut ei silleen ihan ole vielä hankittu, harkittu vasta :D saadaa poppi turkuun, niin aattelin et jos uskaltais jättää sinne asti.. esikoinen ei tarvii oikeestaan mitään, mut kuopus tartteis takin ja ehkä toiset housutkin.. :D tai sitten katvigin ompputakki, meil on vaan ollu niitä nyt niin monta, et en tiiä kumminkaan...
 

Yhteistyössä