Me& i vaatteet

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
uskaltaako niitä tilata kun olen parilta ystävältä saannut nyt palautetta että ekassa pesussa värit haalistuu eikä kehtaa enää hiekkalaatikolle edes laittaa ja palautus tehty todella vaikeaksi.
mitä te olette mieltä?oletteko ostaneet ja onko ollut hyviä?

löysin netistä pari keskustelua jo joissa juuri puhuttiin tuosta että värit haalistuu.

aika hintavia jos heti ekassa pesussa värit lähtee..
 
hei
Meillä ainakin esittelijä sanoi heti esittelyssä että tietyistä vaatteista kuuluukin haalistua se väri. Mainitsi erikseen ne vaatteet, joista kuuluu lähteä ja joista ei kuulu lähteä väriä.
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Riippuu ihan vaatteesta, läpivärjätyt kyllä säilyy hyvinä ja esim. Meandin plyysivaatteet on parempia kuin mitkään.
Pitää osata valita ne hyvät vaatteet mallistosta...
Peesaan tota, että plyyshivaatteet on huippuhyviä. Ne ovat! Ja en kyllä oo kohdannu huonoja muissakaan. Meillä n 50 Me&I vaatetta ja vain yksi niistä on haalistunut pesussa. VAatteet on ahkerassa käytössä ja niitä pestään todella paljon. Silti ne on edelleen uudenveroisia. ja mitä palauttamiseen tulee, itse oon vain laittanu asiakaspalautuksena postin kautta ja sillä selvä. Mitään hankaluuksia ei oo ollut sen suhteen. useamman kerran oon vaatteita palauttanu.
 
Meillä on usiampi kipale meandia ja suurin osa on pitänyt värit ja olleet muutoinkin moitteettomia, mutta oon mää pari vaatetta laittanut takas, kun on ekassa pesussa haalistunut eikä palautus ole musta lainkaan hankalaa, tulostaa vaan netistä lomaakkeen, täyttää ja laittaa vaatteen mukana postiin. Ja aina on pystynyt palauttamaan. Ainut miinus on minusta se, ettei sieltä tuu ilmotusta onko palautus mennyt perille ja miten hyvitys näkyy... eli sen saa vähentää avoimesta laskusta, jos sellainen sattuu oleen (jos laskun on kerinnyt maksaa, sit kai ne laittaa rahat tilille ?!? ) Minusta ihan huippuja on olleet noi frotee housut ja viime kevään teepparit (tän vuoden kuosit kun ei oikein iskeneet) Ja noita t-paitoja on käytetty tosi paljon ja edelleen näyttävät kuin uusilta.
 

Yhteistyössä