Me kerromme minkä näköinen olet (kilpaileva ketju kuvilla)

Alkuperäinen kirjoittaja arvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Liuku&image_id=110602712

En osaa laittaa kuvaa tähän suoraan :ashamed:

Ja te ootte kaikki ollut nättejä noissa kuvissa :)
No nythän meni ihan uusiksi koko mielikuva susta! :eek: Miksi ihmeessä mä oon saanut kuvan, että sä olet parikymmentä vuotta vanhempi (ja ulkonäkökään ei ole se mitä luulin), toi 6-kuva on nuori ja kapinallinen Nicole Kidman! :D (Utelias katsoo kaikki galleriakuvat, tietty.)
nuori äiti, elää vanhempiensa rahoilla (tai miehen), lapsen vaatteet tärkeä osa elämänsisältöä.
Aika terävästi päätelty, että olen nuorehko äiti
:flower: .
Mä olen ollut pitempään puoliorpo. Isä on alkoholisoitunut, enkä ole oikeastaan koskaan edes tajunnut pyytää siltä rahaa. Ollaan asumuserossa miehen kanssa ja elaritkin joudun hakee kelalta, kun ei se ex muuten maksais. Jäin just työpaikastani äitiyslomalle, joten kyllä koetan itse elantoni tienata.
Tykkään ostella tytölle vaatteita, johtuen siitä että sille sopii kaikki. Itse en koe oloani kotoisaks kun huppareissa ja farkuissa, niin tyttöä on sit kiva vaatettaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Liuku&image_id=110602712

En osaa laittaa kuvaa tähän suoraan :ashamed:

Ja te ootte kaikki ollut nättejä noissa kuvissa :)
No nythän meni ihan uusiksi koko mielikuva susta! :eek: Miksi ihmeessä mä oon saanut kuvan, että sä olet parikymmentä vuotta vanhempi (ja ulkonäkökään ei ole se mitä luulin), toi 6-kuva on nuori ja kapinallinen Nicole Kidman! :D (Utelias katsoo kaikki galleriakuvat, tietty.)
Nicole Kidman on kyllä mun synttärikaima :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mäkin jäin ilman Markon viiltävää analyysiä :(. Onneksi Blume sentään kommentoi ja tekikin sen niin että vieläkin mieltä lämmittää :) :heart:
Sä olit ihan erinäkönen kun kuvittelin. Tai muistelin nähneeni susta joskus jonkun kuvan synnäriltä kenties ja siitä siis iskostu mielikuva sun ulkonäöstä. Kun galleriakuvia kattelin, niin täyty oikein ruveta miettimään että onkohan multa sittenkin vaan mennyt nikit sekasin :eek:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mäkin jäin ilman Markon viiltävää analyysiä :(. Onneksi Blume sentään kommentoi ja tekikin sen niin että vieläkin mieltä lämmittää :) :heart:
Sä olit ihan erinäkönen kun kuvittelin. Tai muistelin nähneeni susta joskus jonkun kuvan synnäriltä kenties ja siitä siis iskostu mielikuva sun ulkonäöstä. Kun galleriakuvia kattelin, niin täyty oikein ruveta miettimään että onkohan multa sittenkin vaan mennyt nikit sekasin :eek:
On musta ainakin ollut kuva myös synnäriltä :). Mutta olen kyllä saanut palautettakin miten eri näköiseltä näytän kuvissa...siis kaikissa kuvissa vähän eri näköinen :D.
 
tylsää joten mäkin haluan
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja tylsää joten mäkin haluan :):
Tämä kuva on ollut jo monta kertaa... älkää hermostuko B)

http://www.aijaa.com/v.php?i=4079907.jpg
Nuori, elämänmyönteinen nainen (tyttönen pikemminkin). Ei ole joko-tai -ihminen vaan pohtii asioita paljon laajemmin. Älykäs ja tykkää saada aikaiseksi käsillään. Luova ihminen. Ulkokuori pettää, sillä hän on räväkkä ja temperamenttinen sisimmältään. Tykkää eläimistä. On kokenut elämässä rankkoja juttuja, mutta haluaa silti mennä elämässä eteenpäin kohti uusia unelmia. Helppo tutustua, mutta on oppinut varjelemaan itseään ilkeiltä ihmisiltä.
Pakko oli tätä vielä nostaa sen verran, että kommentoin tätä :) Eli osa osu ja osa ei :) Mutta tuossa olikin aika paljon tuollaista, mun mielestä, yleispätevää ;) Aika jännää miten paljon ihmiset voi päätellä vaan yhdestä kuvasta. Olisikohan tulkinta ollut erilainen jos kuvakin olisi ollut erilainen? :) Näitä asioita on ihan mielenkiitoista pohtia aina välillä... kun on tarpeeksi tylsää :D
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja tylsää joten mäkin haluan:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja tylsää joten mäkin haluan :):
Tämä kuva on ollut jo monta kertaa... älkää hermostuko B)

http://www.aijaa.com/v.php?i=4079907.jpg
Nuori, elämänmyönteinen nainen (tyttönen pikemminkin). Ei ole joko-tai -ihminen vaan pohtii asioita paljon laajemmin. Älykäs ja tykkää saada aikaiseksi käsillään. Luova ihminen. Ulkokuori pettää, sillä hän on räväkkä ja temperamenttinen sisimmältään. Tykkää eläimistä. On kokenut elämässä rankkoja juttuja, mutta haluaa silti mennä elämässä eteenpäin kohti uusia unelmia. Helppo tutustua, mutta on oppinut varjelemaan itseään ilkeiltä ihmisiltä.
Pakko oli tätä vielä nostaa sen verran, että kommentoin tätä :) Eli osa osu ja osa ei :) Mutta tuossa olikin aika paljon tuollaista, mun mielestä, yleispätevää ;) Aika jännää miten paljon ihmiset voi päätellä vaan yhdestä kuvasta. Olisikohan tulkinta ollut erilainen jos kuvakin olisi ollut erilainen? :) Näitä asioita on ihan mielenkiitoista pohtia aina välillä... kun on tarpeeksi tylsää :D
mä ainakin luulen, että eri kuvista tulisi eri tulkintoja.
 
vanha tuttu
Alkuperäinen kirjoittaja ho m:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja hulda:

koskaan ei voi tietää ;)
Jaaha, sun piti sitten tulla pilaamaan tää ketju. Miksi, jos saan kysyä?

Pysy poissa näistä ketjuista, jos et osaa käyttäytyä.
Hei vähän huumoria peliin, naiset! Kuitenkin käytte huvipuistojen peilitaloissakin katsomassa samantapaisia kuvia itsestänne
:LAUGH: EI JUMALAUTA!! Vähänkö repesin! :D :flower:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jotenkin naurattaa kyllä, koska suunnilleen tommosena olen joskus nähnyt itseni, kun olen katsonut peilistä. :xmas:
Ja tuolta mä näyttäisin noissa vermeissä :D. Mulla on kyllä just samanlainen kroppa, tissit vaan isommat.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jotenkin naurattaa kyllä, koska suunnilleen tommosena olen joskus nähnyt itseni, kun olen katsonut peilistä. :xmas:
Ja tuolta mä näyttäisin noissa vermeissä :D. Mulla on kyllä just samanlainen kroppa, tissit vaan isommat.
No etkä! Mulla on ollut aina hirveä kompleksi siitä, että mulla on aika pieni pää. Mutta nyt se on kadonnut, kun mulle on täällä usein sanottu, et mulla on tosi iso pää. :D Et oikeestaan pitäs kiittää ihmisiä siittä. :xmas:
 

Yhteistyössä