Meandi vastaan H&M tai vastaava

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Monet sanoo täälläkin, että sieltä saa yksilöllisiä vaatteita (Meandilta siis) ja laatua ja mitä kaikkea ja "ei tule jokaisella vastaan".

Mua on oikeesti alkanut naurattaa se, että menee mihin tahansa perhekahvilaan tai lastentapahtumaan tms. missä on siis äitejä ja lapsia niin siellä on joka toisella mammalla se samanlainen Meandin tunika päällään. Tosi yksilöllistä siis. Harvemmin käy niin, että jollain olisi samanlainen tunika päällään, kun käyttää ihan tuota henkkamaukan valikoimaa. :D
 
ff
sulla ei taida olla varaa ostaa niitä niin pitää keksiä joku selitys miksi teillä ei pukeuduta niihin. jostain syystä nr, kenen mielestä lotta&lassi on samaa tasoa ku reimatec, on niitä joilla ei oo varaa ostaa sitä reimateccia niin onhan se hyvä syy miksi ei sit osta, kun ei voi myöntää et kyse on rahasta - tai sen puutteesta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
sulla ei taida olla varaa ostaa niitä niin pitää keksiä joku selitys miksi teillä ei pukeuduta niihin. jostain syystä nr, kenen mielestä lotta&lassi on samaa tasoa ku reimatec, on niitä joilla ei oo varaa ostaa sitä reimateccia niin onhan se hyvä syy miksi ei sit osta, kun ei voi myöntää et kyse on rahasta - tai sen puutteesta.
Ei ole kuule mistään rahasta kiinni, mutta ihanko oikeesti joku aikuinen tahtoo olla vaikkapa perhekahvilassa missä on joka toisella samanlainen vaate? Minusta se on lähinnä koomista.

Enkä käytä muuten mitään reimatecciä, kun sitä on parempiakin merkkejä, esim. Raiski.
 
Itse tykkään meandin vaatteista, mutta ainakaan tänhetkisten sesonkien vaatteita ei viitsi laittaa, koska niitä on niin monilla ja kaikkien tunnistettavissa. Mielummin ostaisisin kirppareilta aikaisempien sesonkien vaatteita, mutta taitaa kaikki myyvän ne huutonetissa ylihinnoin.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monet sanoo täälläkin, että sieltä saa yksilöllisiä vaatteita (Meandilta siis) ja laatua ja mitä kaikkea ja "ei tule jokaisella vastaan".

Mua on oikeesti alkanut naurattaa se, että menee mihin tahansa perhekahvilaan tai lastentapahtumaan tms. missä on siis äitejä ja lapsia niin siellä on joka toisella mammalla se samanlainen Meandin tunika päällään. Tosi yksilöllistä siis. Harvemmin käy niin, että jollain olisi samanlainen tunika päällään, kun käyttää ihan tuota henkkamaukan valikoimaa. :D
Saman huomannut! Ja heidän kuosinsa pistävät vielä enemmän silmään. ei todella enää mitään ainutlaatuista...eikä kovin kestävääkään oman kokemuksen perusteella. Ostan nykyään mieluummin jotain muuta.
 
hr
no mulla on ollut muutamia meandin vaatteita lapsilla ja en voi kyllä oikeesti olla sitä mieltä et ne olis kauheesti erilaisempia tai parempia laadultaan. Istuvampia meidän hoikille ja pitkille muksuille ne kyllä on, mut muuta paremmuutta niissä ei ole. Sitä paitsi henkkamaukalta löytyy ihan yhtä istuvaa vaatetta tai mistä tahansa muualta jos vaan viitsii etsiä, ja puolet halvemmalla vieläpä =)
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
sulla ei taida olla varaa ostaa niitä niin pitää keksiä joku selitys miksi teillä ei pukeuduta niihin. jostain syystä nr, kenen mielestä lotta&lassi on samaa tasoa ku reimatec, on niitä joilla ei oo varaa ostaa sitä reimateccia niin onhan se hyvä syy miksi ei sit osta, kun ei voi myöntää et kyse on rahasta - tai sen puutteesta.
eikö aplla voi tätä mielipidettä olla vaikka rahaa ois vaikka muille jakaa??? ihme vastaus taas. minusta tuo oli aika hyvä pointti koska ovat nyt niin "in" mammoilla nuo kyseiset merkit.
 
Niin ja jäi vielä tuosta hennesistä mainitsematta. Hennesillä on tuotteita myynnissä paljon enemmän kuin meandilla ja sen puoleen vaikka puolella kerhoryhmästä olisi hennesin vaatteet, niin harvalla on juuri ne samat. Muuten tykkään aika vähän noista vaatteista, ihan pikkuisille on kivoja ja kirpparilta niitä ostanut, mutta isommilla ei enään ole löytynyt juuri ollenkaan kivoja ja ei ne taida olla niin kestäviä, että kirppareille asti pääsisivätkään.
 
Meri-Kaisla harmaana
Mä kyllä tykkään niistä lasten vaatteista mutta olen samaa mieltä että niitä näkyy liikaa katukuvassa. Jos haluaa olla yksilöllisempi niin joku muu mallisto on varmaan parempi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
sulla ei taida olla varaa ostaa niitä niin pitää keksiä joku selitys miksi teillä ei pukeuduta niihin. jostain syystä nr, kenen mielestä lotta&lassi on samaa tasoa ku reimatec, on niitä joilla ei oo varaa ostaa sitä reimateccia niin onhan se hyvä syy miksi ei sit osta, kun ei voi myöntää et kyse on rahasta - tai sen puutteesta.
eikö aplla voi tätä mielipidettä olla vaikka rahaa ois vaikka muille jakaa??? ihme vastaus taas. minusta tuo oli aika hyvä pointti koska ovat nyt niin "in" mammoilla nuo kyseiset merkit.
No ilmeisesti tuon kirjotitanut kuuluu niihin, joilla ei ole omia mielipiteitä eikä omaa tyyliä tai makua, joten pitää vain ostaa sitä missä on korkea hinta. Monihan ostaa kallista vain, kun ei omaa mitään muuta tapaa valita vaatteita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
sulla ei taida olla varaa ostaa niitä niin pitää keksiä joku selitys miksi teillä ei pukeuduta niihin. jostain syystä nr, kenen mielestä lotta&lassi on samaa tasoa ku reimatec, on niitä joilla ei oo varaa ostaa sitä reimateccia niin onhan se hyvä syy miksi ei sit osta, kun ei voi myöntää et kyse on rahasta - tai sen puutteesta.


Itse mielummin ostan samankaltaisista tuotteista dundsia tai småfolkkia, metsolaakin on nykyään katukuvassa turhan monilla...., siis jos vain kirppareilta löytäisisin ja jos sattuu olemaan varaa mulla alekorintuotteisiin
;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Mulle on oikeastaan ihan sama, tuleeko joku vaate vastaan kadulla vai ei. Ostan sellaisia vaatteita joista itse pidän.
Peesaan. Ei haittaa vaikka jokaisella lapsella olisi samanlainen vaate kuin minun lapsillani.

Nimen kanssa sama juttu. Vaikka toisen lapseni nimi onkin harvinainen en ole valinnut sitä siksi että se olisi mahdollisimman harvalla. Se vain kuullosti kauniilta. Lapseni ovat yksilöitä ja ainutkeraisia. Minun ei tarvitse enää korostaa sitä ostamalla vaatteita joita ei löydy toisilta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Mulle on oikeastaan ihan sama, tuleeko joku vaate vastaan kadulla vai ei. Ostan sellaisia vaatteita joista itse pidän.
Peesaan. Ei haittaa vaikka jokaisella lapsella olisi samanlainen vaate kuin minun lapsillani.

Nimen kanssa sama juttu. Vaikka toisen lapseni nimi onkin harvinainen en ole valinnut sitä siksi että se olisi mahdollisimman harvalla. Se vain kuullosti kauniilta. Lapseni ovat yksilöitä ja ainutkeraisia. Minun ei tarvitse korostaa sitä ostamalla vaatteita joita ei löydy toisilta.
Ei muakaan sinänsä vaivaa se, että lapsilla ois samanlaisia mutta en kyllä tahdo kulkea samanlaisissa vaatteissa kuin kaikki muut äidit.
 
e
Tuntuu että äideillä noitten meandi-vaatteitten käyttäminen ei ees liity ulkonäköön, vaan statukseen, eikä välttämättä edes taloudelliseen statukseen, vaan meandi-vaatteilla tuntuu saavan jonkun "hyvä äiti" -leiman.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Mulle on oikeastaan ihan sama, tuleeko joku vaate vastaan kadulla vai ei. Ostan sellaisia vaatteita joista itse pidän.

Ihmisiä on erilaisia. Mä itse tykkään mielummin pukeutua erilailla kuin muut... tosin nykyään harvemmin enään jaksan välittää mitä päälleni laitan ja en niinkään tykkää korostaa erilaisuutta, mutta kuitenkaan en välitä pukeutua samoihin vaatteisiin kuin lähipiirini. Joten luonnollisesti haluan pukea lapsenikin vähän erilailla..., tosin noi lapset tykkäävät itse pukeutua samoin kuin muut...

 

Yhteistyössä