***MEHILÄISEN SAIRAALADIEETTI***

Hyvät sisarukset, tänään aloitin ko. dieetin.


http://personal.eunet.fi/pp/triuno/dieettiLok.html

Aamuinen punnitus 90kg pittuutta minulla 168cm
ja kahden viikon kuurilla toivottavasti pääsis kivasti alkuun laihdutukseen. =)
Yritän tulla päivittäin päivittämään puntarilukemia. =)

JOS jotakuta kiinnostaa.

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

-m-
 
voi tulla pää kipeäksi. Kattelin ruokaa ja aika karpilta näytti, ootko kokeillut karppausta aiemmin? laihtuisit ihan varmasti myöskin jos tunnin päivässä karppiruokavaliolla liikkuisit niinkuin tuossa kehoitetaan ja saisit syödä itsesi kylläiseksi! siinä jätetään pois kaikki turhat hiilarit sun muut niinkuin tuossakin :)
 
Tsemppiä kovasti! Itse aloitin torstaina eli nyt kolmas päivä lähenee loppuaan. Nälkään tottuu hyvin eikä tää olo nyt niin sietämätön ole. Hieman oli aamulla huippausta ja päätä särki tosiaan. Mutta kun vaan pystyy ottaa kuurin aikan iisisti niin helpottaa.

Mulla nyt pudonnu torstaiaamun lukemista 3,5kg. Se jos mikä motivoi =)

Lykkyä pyttyyn :hug:
 
No niin...
Aamupunnitus näytti
-1kg IHANAA
Eli 89kg



Eikä vielä päänsärkyä tms vaivoja. Tulee sit jos on tullakseen.
Katiapatia; sullahan on tippunut hyvin 3ssa pvssä. Onnea ja tsemppiä sullekin.
Totta puhut; se vasta motivoi! Just söin ison (n200g) pihvin ja salaatinlehtiä ja vatsa täynnä, illalla vielä keittokinkkupaketin 200g.

Saa nähdä mitä vaakaa huom. näyttää.
 
Aamun saldo oli -200gr.
Eli 88.8kg.

Muuten ok olo jne mutta vaikeeta on saada se 3l nestettä menemään alas.

Nyt 3päivää takana ja huomenna saa naturelli jugurttia illalla ja maitotuotteita tekee niin pirusti mieli.

Huomisiin
 
Tiistai aamun lukemat;

-600gr

= 88.2kg

Menis varmaan enemmänkin jos joisi sen 3l, mutta siihen en pysty, tuntuu että KOKO AJAN pitää olla lasissa. Ja lähemmäs yötä en enää pysty niin paljon hörppimään, sit menee yörauha ja unet kokonaan kun muutenkin pitää 2-3 kertaa/yössä hypätä vessassa.


=) 4s pvä alkakoon!
 
Mä oon saanu ton vesimäärän juotua kun pidän koko ajan puolen litran mukissa vettä, ja kanniskelen sitä mukanani. Koneellakin istuessani hörpin vähän väliä. En mäkään iltasella enää juo.

Aamupalan alotan sillä isolla mukillisella vettä, ja muutenkin ennen aterioita.

Tsemppiä! Itelläni nyt kuudes päivä menossa. Ja huomenna on se kaikista kamalin päivä..

Muoks. huomasinkin että meillä on hieman erilaiset kuurit. Mulla on huomiselle päivälle tällänen

aamupala: kuppi teetä
lounas: iso pihvi

Ja sulla on vähän mehukkaampi 7. päivän ruokalista :D
 
on kyllä tippunut jo paljon,nesteitä tietysti suurin osa kun kahvikin kuivattaa joten olisi erityisen tärkeää saada juotua paljon. Meneekö se kolmisen litraa jo? Millainen olo muuten?
Entäs Katiapatia?

Tsemppiä! mä käyn ainakin katsomassa edistystäsi päivittäin ^_^
 
Tänään on meikäläisen 9.päivä ja olo on kyl aika kamala. kyllä mä tän jaksan loppuun asti, mut alkaa häiritsee muuta elämää kun verensokeri on koko ajan niin alhaalla että näkö on aika sumee ja päätä särkee ja huimaa.

Mut enää muutama päivä. Tsemppii Miranda!!!!!
 
Olo on mulla hyvä. Ei mitään vaivoja nälkä iltaisin mutta jotenki jaksaa kun vaaka näyttää tulosta ja vaatteissakin jo huomaa.
Paljonko sulla Katiapatia on tippunut?

Juon 2l nestettä/pvä enempää ei ehdi kun viimeinen litra menis yömyöhälle ja sitten pitäisi veskis hypätä koko yön. Varmaan tippuisi enemmän jos joisi sen 3l, mutta ihan tyytyväinen olen tähänkin.
 
Mulla tippui 6,6kg ja jouduin lopettamaan toiseksi viimeisenä päivänä. Olo meni niin kurjaksi matalan verensokerin vuoksi. (luulisin) Oksentelin ja vapisin koko sen 12. päivän, ja lopulta olin niin horkassa että mies pakotti mut syömään kunnon ruokaa. Ja pirulainen pakotti vielä syömään suklaapatukankin! :kieh: No, olo helpotti kyllä jotakuinkin vuorokauden kuluessa.

En tiedä johtuiko siitä, mutta pari päivää sen jälkeen tulin kipeeksi ja nyt oon viidettä päivää flunssassa ja kuumeessa. Ja eilen alkaneet menkat on hirveimmät, vuodon runsauden ja kipujen takia jotka mulla on ikinä ollut.

Vaa'alla en ole vielä käynyt... Huomenna katotaan aamulla mitenkä tuo paino on muuttunut...

Miranda Tuus kertoo miten sulla menee =)
 
:attn: kiitos linkistä!!!

aikaisintaan kuitenkin vasta 22.1 aloitan.
käyn sairaanhoitajan juttusilla ensin.

aika rankka kuuri mutta mitäpä sitä ei itsensä hyväksi kokeilis tehdä.

t: toivoton(ko) sininenO :ashamed:
 
Mä olen myös ollut sairaaladieetillä nyt 11 päivää, tosin välillä olen joutunut vähän soveltamaan ruokalistaa. En syö ollenkaan punaista lihaa joten pihvit olen korvannut naturelleilla broitskun fileillä enkä ole aamuisin laittanut sokeria kahviin. Lisäksi mun on myönnettävä etten ole niin suuria määriä jaksanut syödä ja välillä on päivällinen jäänyt kiireen tai unohduksen takia väliin kokonaan :ashamed: Vettä sentään olen muistanut juoda tarpeeksi :D Nyt mulla paino tippunut 5kg 400g. Olen ihan tyytyväinen tulokseen! Syy miksi tämän aloitin oli se, että mulla tuli laihdutuksessa vähän sellainen jumivaihe eikä paino meinannut millään lähteä laskuun. Tämä kyllä totisesti tehoaa! Nyt mulla on painoindeksi 23.8 joten pitkä matka ei enää ole tavoitteeseen joka on 21.9. Eiköhän sekin vielä joskus saavuteta :wave:
 

Yhteistyössä