Meidän 10 v suhde voi sen vuoksi erinomaisesti, että käymme molemmat välillä luvan kanssa vieraissa

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
ap.
[QUOTE="alma";26828427]No mutta miten toi systeemi poissulkee sen pettämisen? Kyllähän te voitte pettää panemalla "kielletyn" tyypin kanssa.[/QUOTE]

Ei poissuljekaan, mutta jostain syystä en pelkää sitä. Meillä on hyvä luottamus toisiimme. Molemmat ovat toistaiseksi ainakin tietäneet rajat. Ainahan voi sattua jotain, mutta turha murehtia sitä etukäteen.
 
Hassua, että sanot noin. Mulla on äärimmäisen luottavainen olo. Toista se on joidenkin ressukoiden kanssa, jotka jatkuvasti pelkäävät uskottomuutta. Minä tiedän, että mieheni rakastaa vain minua, eikä minun tarvitse epäillä häntä mistään. Vapauttavaa!
Mulle olisi pahempaa se, että kumppanini harrastaa seksiä muiden kanssa kuin se luottamuksen pettäminen. Muissa asioissa selän takana toimiminen ei tuntuisi läheskään niin pahalta. En siis voisi tuollaisessa suhteessa hyvin, jos olisi ihan lupa siihen toimintaan, mikä satuttaa. Hyvässä suhteessa luottamuksen pitäisi pelata ilman luvallisia vieraissa käymisiäkin. Suhteessasi saa tehdä ihan luvan kanssa sitä, mitä useimmissa suhteissa pelätään kumppanin tekevän. Mä olisin ilman suhdetta, jos vaihtoehtoinani olisi vapaa suhde tai jatkuva pelko pettämisestä. Mulla ei tosin olekaan minkäänlaisia polyamorisia piirteitä tms.
 
ja pah
Hassua, että sanot noin. Mulla on äärimmäisen luottavainen olo. Toista se on joidenkin ressukoiden kanssa, jotka jatkuvasti pelkäävät uskottomuutta. Minä tiedän, että mieheni rakastaa vain minua, eikä minun tarvitse epäillä häntä mistään. Vapauttavaa!
Mistä sä voit sen tietää? Mistä tiedät ettei johonkin panoon ala tulla tunteetkin mukaan? Mistä tiedät ettei miehesi kohdalle satu joku ^"jalat alta" nainen`?
 
"vieras"
Ei sitä voikaan koskaan tietää. Kyse on puhtaasti luottamuksesta.
Niin meilläkin :) Mieheni luottaa etten harrasta avioliiton ulkopuolista seksiä ja minäkin luotan häneen. Ei ole tarvetta,tuli teininä koluttua kylillä ihan tarpeeks ;) Nyt kun saa sitä parasta ihan omasta takaa niin miksi haluaisin jonkun random-kännipanon? Olen parisuhteessa juuri siksi että mun ei tartte enää luojan kiitos harrastaa tuota. Seuraava kysymys: Miksi olet sellaisen miehen kanssa joka ei osaa tyydyttää sua täysin? Eikä sullakaan ilmeisesti ole niitä taitoja miehes suhteen.. Omani hoitelee mut paremmin kuin kukaan niistä kymmenistä ennen häntä :b
 
ja pah
[QUOTE="vieras";26828942]Joillekin tuo sopii, itse en kattelis päivääkään. Sen verran itsekäs olen, etten toisen naisen ryvettämää kikulia kattelis... :LOL:[/QUOTE]
No eihän tuohon kukaan normaali rupeais. Mitäs ap sitten, jos joku pamahtaa paksuksi ukollesi?
 
Mulle olisi pahempaa se, että kumppanini harrastaa seksiä muiden kanssa kuin se luottamuksen pettäminen. Muissa asioissa selän takana toimiminen ei tuntuisi läheskään niin pahalta. En siis voisi tuollaisessa suhteessa hyvin, jos olisi ihan lupa siihen toimintaan, mikä satuttaa. Hyvässä suhteessa luottamuksen pitäisi pelata ilman luvallisia vieraissa käymisiäkin. Suhteessasi saa tehdä ihan luvan kanssa sitä, mitä useimmissa suhteissa pelätään kumppanin tekevän. Mä olisin ilman suhdetta, jos vaihtoehtoinani olisi vapaa suhde tai jatkuva pelko pettämisestä. Mulla ei tosin olekaan minkäänlaisia polyamorisia piirteitä tms.

Mikä siinä kumppanin seksissä niin pahaa on, jos siis harrastaa sitä jonkun muun kanssa?
 
hienoa
Hei hauskaa! Tosi harva tunnustaa. Miten kauan teillä on toiminut? Meillä jo monta vuotta. Me ei olla viitsitty kertoa kuin ihan ani harvoille ystävillemme, koska ihmisillä on yleensä ottaen hirveän negatiiviset ennakkoluulot.
Meillä vuoden verran :) mutta käymme useammin kuin te vieraissa.Itselläni on vakiokaveri ja miehelläni kaiketi myös,mutta tiukka sääntö että kotia ei saa tuoda ja puheluita ei kotona eikä lasten aikana tietenkään.

Pari kaveriani tietää vain asiasta.
 
[QUOTE="vieras";26828942]Joillekin tuo sopii, itse en kattelis päivääkään. Sen verran itsekäs olen, etten toisen naisen ryvettämää kikulia kattelis... :LOL:[/QUOTE]

Aika harva ei ole kikuliaan useammassa naisessa käyttänyt. Usein sitä testataa useampi ennen kuin se yksi ja ainut löytyy.
 
"vieras"
Aika harva ei ole kikuliaan useammassa naisessa käyttänyt. Usein sitä testataa useampi ennen kuin se yksi ja ainut löytyy.
Oletin, että kaikki ymmärtävät että puhun ajasta, kun ollaan parisuhteessa. Mutta sulle siis selvennykseksi, etten alkais kattelemaan jos mieheni kävis edellisenä päivänä vieraissa ja seuraavana päivänä yrittäis bylsiä mua. Yäk ja hyi, ei vois vähempää kiinnostaa. Sekstailut ennen parisuhdetta ei kuulu tähän keskusteluun, eikä sekstailut sen jälkeenkään. Joko väänsin tarpeeksi rautalangasta? :)
 
"vieras"
Mikä siinä kumppanin seksissä niin pahaa on, jos siis harrastaa sitä jonkun muun kanssa?
Noh..joillekin parisuhde on kuitenkin vielä aika yksityinen asia. Ja yleensä seksi mielletään parisuhteen sisäiseksi asiaksi ja juuri siksi seikaksi joka tekee sen parisuhteen;intiimiys ja läheisyys. Mulle seksi on myös osoitus rakkaudesta,ei pelkästään jotain eläimellistä himojen tyydyttämistä ja klitoriksen hankaamista. Yhdistän siis seksin vahvasti tunteisiin ja mulle tunteet on tärkeitä parisuhteessa. Jos jakaisin rasiaani kaikille vaikka olisin suhteessa niin eihän seksi silloin olisi mitenkään erikoista mun ja oman kumppanin välillä. Mä haluan sen olevan. Tää aihe herättää mussa aina ajatuksia ja kerran keskusteltiinkin tästä miehen kanssa. Sen mielipide oli että olisi lähinnä nöyryyttävää jos vaimo jakelis kylillä reikäänsä eikä kaikki voi olla kunnossa suhteessa jos tuollaiseen on edes tarvetta. Ymmärrän toki että kaikki eivät koskaan löydä sellaista ihmistä joka vie jalat alta ja joka pystyy tyydyttämään täysin niin henkiset kuin fyysisetkin tarpeet. Niissä tapauksissa ymmärrän ehkä tuon jatkuvan hakemisen muualta.
 
Mikä siinä kumppanin seksissä niin pahaa on, jos siis harrastaa sitä jonkun muun kanssa?
Oletko itse vapaassa suhteessa? Jos elät yksiavioisessa suhteessa, kuten Suomessa valtaosa niin tuskin tarvitsee tuota edes kysyä. Ei sitä voi kovin tarkasti perustella, kun kyse on tunne-elämän asioista. Yhtä pahalta se tuntuisi kuin jos kumppani rakastuisi toiseen ja haluaisi suhteen sen toisenkin kanssa. Mä haluan parisuhteen, johon ei kuulu mitään suhteen ulkopuolista seksiä, tautitartuntojen tai ei-toivottujen raskauksien pelkoja, riskejä siihen, että kumppani rakastuukin toiseen tms. En halua minkään heilauttavan lasteni perheen tasapainoa. Ei turhia riskejä suhteen ulkopuolisiin lapsiin tms. En mä näe syytä hakea seksiä muualta, kun on suhteessa, jossa on seksiä rakkaan ihmisen kanssa. En haluaisi niin seksikeskeistä ihmistä. Mulla ei ole polyamorisia piirteitä, joten en myöskään halua polysuhteen osapuoleksi. Parisuhde on mun juttu, ei monisuhde tai vapaa suhde. Sellaiset, jotka haluavat elää vapaassa suhteessa tms, voivat muodostaa niitä muiden samanhenkisten kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
mvoru
Hyvä, että kaksi samanlaista on löytänyt toisensa. Mulle tuollainen ei sopisi ollenkaan, mä nimittäin haluan harrastaa seksiä ainoastaan sellaisen henkilön kanssa, jota rakastan. Noin 16 vuotta sitä onkin tullut harrastettua saman tyypin kanssa tähän mennessä. Meillä taas homma toimii näin.
 

Yhteistyössä