Meidän 8v poika katsoo Rocky Balboaa :O oonko ihan kamala mutsi??

  • Viestiketjun aloittaja cvvc
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olet oikeesti ihan läpip*aska. Ei tulis mieleenkää antaa lapsen kattoo tollasta. Ja siinä taitaa olla ikäraja k15 ihan vaan ton tosi väkivaltaisen homman vuoksi. Toivottavasti oot provo :/
 
vieras
Et ole kamala. Olen itse lapsena Rockyt katsonut. Ostettiin videot vuonna 1984, jolloin olin 5 vuotias. Siitä lähtien olen kyllä katsonut kaiken mitä on vuokrattu ja filmejä vuokrattiin lähes joka viikko. Oma esikoiseni on nyt 9v ja on saanut katsoa mm. Pirates of caribbean leffat, Taru sormusten herrasta ja joitain muitakin. Tietävät, että on satua. Parjon järkyttävämpää on joku LUmikki, jossa äitipuoli yrittää tappaa lapsensa.
 
Helmi
meillä isommat muksut leikkivät vielä legoilla, mutta ovat katsoneet vastaavia elokuvia telkkarista ja dvd:ltä aina joskus, eivätkä ole kumminkaan menneet vielä piloille, toivottavasti. Maalaisjärki kunniaan ja tiedät kyllä itse mikä lapsillesi on sopivaa, näin ainakin minä ajattelen!
 
Sehän selittääkin...
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Et mun mielestä, minäkin sain jo 8v katsoa niitä eikä tullut pahoja unia. Munkin lapset saa sen kyllä 8v katsoa jos vaan haluaa.
Lapsen käsitys väkivallasta ja sen seurauksista voi hämärtyä ilman niitä pahoja uniakin. Ikärajat on laitettu siitä syystä, että on olemassa useita tutkimuksia väkivaltaisten elokuvien turmelevasta vaikutuksesta lapseen.
Ei kannata tulla tänne itkemään sitten, kun lapsi tinttaa jotain turpaan...
 
å
ja täälläkin paskapää äiti jonka 13 v taitaa parhaillaan atsoa Kunniattomia paskapäitä. Ja ite meen pian maate, poika menee sit ku menee :)
ja poika on ihan normaali ipana vaikka sillä on näin huono äiti.
 

Yhteistyössä