Meidän Häät

Status
Viestiketju on suljettu.
Ensinnäkin, musta oli kivat häät, et pahoittelut Ap:lle jos tästä nousee tällainen kohu :heart:

Mutta...edellistä ketjua lukematta täytyy kommentoida. Moni asia voi ulospäin ja oikein leikattuna kyllä näyttää siltä, että sulho olisi tossun alla vaikka tekeekin päätökset itse. Ja jos on ollut ennen hyvinkin meneväinen, niin kaverit tietty kaatavat naikkosen niskaan, jos ei uuden perhetilanteen myötä enää huvitakaan niin. Polttarit tosiaan mielestäni järjestetään hääkalulle, eikä juhlaväkeä varten. Miksi se on niin vaikea ymmärtää?

Pimiästä...törkeää! :kieh: Tajusin vasta ohjelman katottuani, että taisi viitata tuohon ohjelmaan kun radiossa vielä keskustelutti aiheesta että "loppuuko miehen elämä siihen, kun nainen tulee raskaaksi?" ja käytti vielä esimerkkinä alkoholinkäyttöä. Mun mielestä on ihan ok, jos mies haluaa kunnioittaa naista niin, että ei vietä "riehumispolttareita" kun toinen herkässä tilassa...sitä paitsi aikuinen mies osaa kyllä valita senkin onko tossun alla vai taivasalla, jos näin on eikä ole kavereiden tehtävä kuulutella "totuuksia" morsiamesta julkisuudessa... no juu, pisti vihaksi tuo pimiä ja bestman, ehkä siksi, että itsekin haluan rauhalliset ja ennemmin tyylikkäät polttarit kun mökkiryyppäjäiset. Tosin ihan sama millaiset miehellä on, kunhan joskus kotiutuu...mut kuitenkin.

No vähän päästelin höyryjä, tekis mieli vielä vähä, mut taidan rauhoittua :LOL:
 
?
Mä en vaan ymmärrä pariskuntia, joissa nainen (tai mies) määrää noin kovasti suhteesta, että toisella ei ole oikeutta edes järjestää polttareita. Oli se nainen sitten raskaana tai ei. Kuuluu varmaan samaan kastiin, joka ei anna miehensä pitää varpajaisiakaan. Mä en kyllä loukkaantui pätkääkään, jos mieheni pitäisi vaikka kahdenkin päivän polttarit. Varpajaiset sai pitää. Kotiin kun ei olisi kuitenkaan vielä päästy.

Ja se alkoholiasia on sellainen, että sitä saa tarjota jos haluaa ja ne ketkä ei halua juoda ei ole pakko juoda. Siinä sen vaan näkee, että kun sitä ei ole tarjolla eikä muutakaan ohjelmaa, kuten näissä häissä, joissa EI SAANUT järjestää mitään ohjelmaa, vierailla on tosi tylsää.

Sääliksi käy.....taitaa olla yllätysvauva, kun tuli niin kiire vihille...niinhän ne morsiammen vanhemmatkin sanoivat, että eteni homma aika nopeasti
 
en katsonu loppuun ja enkä lukeny DD:n ketjua kokonaan..

Mutta olihan sulho muistanu tehdä selväksi muille että juomattomuus ja yhden pvän polttarit olivat niin yhteisiä mutta myös HÄNEN HALUJENSA mukaiset?

Nimittäin siin sai ikävästi sellasen kuvat et morsio on nää päättänyt ja sulho on ne hiljaa hyväksynyt.

Ja bm:ää sais vetää ympäri korvia jatkuvasta dissaamisesta...
 
ärsyttää
Tota Vappu Pimiää ei tarttis näkyä missään ohjelmassa.On niin pissa päähän noussut.Miksi sitä pidetään niin mukavana ihmisenä?Mä sain huonon kuvan hänestä jo silloin kun mollasi suorassa lähetyksessä niitä big brotherista pudonneita,että oli ärsttävä!!! Niinkuin nyt neuvoo tossa eilisessä ohjelmassa miten pitäis sulhasen ja ystävien kanssa toimia.Eiks sillä itellä tullut ero just???Ja joskus lehdessä niin hehkutti miten hänellä on paljon kavereita ja tapaa heitä usein ja poikaystävän/puoliso tai mikä lie kanssa ei paljon ehdi olemaan mutta hyvin suhde silti toimii..............tai niin se ainakin itsekkäästi luuli!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itse olin polttareissa, joissa morsian oli raskaana (kuulin tämän myöhemmin) ja kaasot kunnioittivat morsiamen juomattomuutta olemalla selvinpäin... muut (jotka eivät tienneet raskaudesta) joivat kyllä, mutta hillitysti... päivän ohjelma oli myös suunniteltu raskaana olevaa morsiota silmälläpitäen. Tämän parin sulhanenkaan ei ole kova juomaan alkoholipitoisia juomia, joten hänenkään polttarit eivät olleet mitkään juomajuhlat, vaan herrat pitivät hauskaa mm cartingradalla, keilaamassa ysm
:flower: :flower: :flower: :flower:
 
Osoittaa suomalaisten junttiutta miten joittenkin mielestä polttarit meni pilalle sen takia, että sulhanen ei siellä vetänyt perseitä. Eniten se tuntui harmittavan bestmania ja muita polttarivieraita.. eikä asiaa edes käsitelty itse sulhasen kanssa, toisen käden tietoja ja kommentointeja vain.
 
Vilena
Mä olen tuohon alkoholiasiaan vähän sitä mieltä että on tyhmää että pidetään itsestään selvänä että polttareissa pitää juoda alkoholia ihan kuin hauskanpito ilman viinaa olis mahdotonta. Mutta toisaalta jos sulhanen on aiemmin ollut sellainen että tykkää kuppia ottaa niin kyllähän sen aika äkkiä ymmärtää että ketä on ajatuksen takana. On ainakin vaikea uskoa että sulhanen itse keksisi että nyt kun on mun polttarit niin enpäs juokaan mitään kun morsiankaan ei voi juoda omissaan. Tai että olis sulhasen idea järjestää yhteispolttarit...
Morsian oli nuori ja samoin suhde joten mun elämänkokemuksella olen sitä mieltä että aika tiukassa hihnassa haluaa miehen pitää.

Häistä kommenttia sen verran että jos vieraat on suurimmaksi osaksi vieraita toisilleen niin silloin pitäis olla mahdollisimman paljon sitä ohjelmaa. Aikaa vapaalle seurustelulle ei silloin tarvita niin paljon jos ihmiset ei juurikaan toisiaan tunne niin eipä siinä välttämättä ole paljon puhuttavaakaan.
Häät oli kauniit ja toivon että liitto kestää.
 
Tintti
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
Tota Vappu Pimiää ei tarttis näkyä missään ohjelmassa.On niin pissa päähän noussut.Miksi sitä pidetään niin mukavana ihmisenä?Mä sain huonon kuvan hänestä jo silloin kun mollasi suorassa lähetyksessä niitä big brotherista pudonneita,että oli ärsttävä!!! Niinkuin nyt neuvoo tossa eilisessä ohjelmassa miten pitäis sulhasen ja ystävien kanssa toimia.Eiks sillä itellä tullut ero just???Ja joskus lehdessä niin hehkutti miten hänellä on paljon kavereita ja tapaa heitä usein ja poikaystävän/puoliso tai mikä lie kanssa ei paljon ehdi olemaan mutta hyvin suhde silti toimii..............tai niin se ainakin itsekkäästi luuli!!
Mun mielestä Vappu on hyvä juontaja ja BB:ssä oli just loistava kun kysyi just ne kysymykset joita itse olis halunnut kysyä ja sanoa. Suomessa kai toimittajienkin pitäis olla jotain hyssyttelijöitä eikä olla totuttu räväkkään otteeseen. Olin kyllä pitkälle Vapun kanssa samaa mieltä noista polttariasioista vaikka mun mielestä ei alkoholin käyttöä voi pitää missään tilanteessa itsestäänselvyytenä tai ei ainakaan pitäis pitää.
 

Keskustelufoorumit eivät ole paikkoja, joissa ihmisiä saa syytellä tai herjata. Sellaisten kirjoittelijat löytävät helposti itsensä raastuvasta, kuten ennakkotapauksista näkee. Vaikka netissä on helppo kirjoitella anonyymisti, pitää muistaa, että siitä jää aina jälki, joka on tarvittaessa jäljitettävissä.

Kannattaa pitäytyä keskusteluun itse ohjelmasta ja siinä esiintyvistä ihmisistä siltä osin, mitä ohjelma heistä antaa tietoa. Ohjelmassa esiintyminen ei anna kenellekään oikeutta toisten julkiseen syyttelyyn, herjaamiseen tai ohjelman ulkopuolisten yksityisasioiden ruotimiseen.

Vaikka henkilöiden ohjelmassa esille tulleesta tyylistä tai tavoista ei pitäisi, pitää arvostelussaki muistaa Netiketti, hyvät käytöstavat ja ennen kaikkea se, ettei syyllisty esim. kunnianloukkauksiin.
 
ohhoh....moderointi pelaa.

eikö saa keskustella asiasta joka on näytetty telkkarissakin?

Eli ei näyttänyt terveeltä parisuhteelta tuollainen jossa toisen omaminä litistetään olemattomaksi, kaverit karkoitetaan, ja lopulta vielä muutto ulkomaille....

uskokaa tai älkää,jos tilanne olisi ollut toisin päin, ja pirttihirmu olisikin ollut sulhanen niin asiaan päiviteltäisiin iltalehtiä myöden.
 
näinpä.
Mn mielestä se morsian meni liian pitkälle kun rupes täällä herjaamaan ja kertomaan siitä bestmanista asioita jotka eivät tälläiseille palstoille kuulu. Toivonkin että morsian joutuisi sanomisistaan vastuuseen.
Häät ei ollu lämminhenkiset. Pari ei ollu kovin rakastuneen olosia,jotenkin jäi sellai "pakkopulla" tunne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaClaire:
Ootteko koskaan ajatellu ettei asiat välttämättä ole sellasia miltä ne on saatu näyttämään telkussa?? Tai toisen kertomana?
Aika hyvinhän ne saa leikattua pätkän sieltä ja toisen täältä ja saa ohjelmasta näin mahdollisimman ajatuksia herättävän! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiinuLiinu:
tossa toisessa ketjussahan morsian ite sanoo ettei ole nuin sanonut et häät perutaan jos juo. et sulhanen oli juomatta omasta tahdostaan....lueppas sieltä morsiamen omie mietteitä. aika lailla teki tuo ohjelma morsiamesta sen hirviön..tuskin näin on kuitenkaan. mut lue sieltä =)
Mä en oo ohjelmaa nähny, mutta... Moniko tuon morsion tuntee irl? Mistä me oikeesti tiedetään, onko asia niin kuin hää kertoo, vai niin kuin ohjelma sen näytti?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja TiinuLiinu:
tossa toisessa ketjussahan morsian ite sanoo ettei ole nuin sanonut et häät perutaan jos juo. et sulhanen oli juomatta omasta tahdostaan....lueppas sieltä morsiamen omie mietteitä. aika lailla teki tuo ohjelma morsiamesta sen hirviön..tuskin näin on kuitenkaan. mut lue sieltä =)
Mä en oo ohjelmaa nähny, mutta... Moniko tuon morsion tuntee irl? Mistä me oikeesti tiedetään, onko asia niin kuin hää kertoo, vai niin kuin ohjelma sen näytti?
Siis mä katsoin tän ohjelman äsken, eihän bestman missään mun mielestä väittänyt et morsian on näin sanonut vaan, pohdiskeli että onkohan asia mahdollisesti näin...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Siis mä katsoin tän ohjelman äsken, eihän bestman missään mun mielestä väittänyt et morsian on näin sanonut vaan, pohdiskeli että onkohan asia mahdollisesti näin...
Tarkoitin, että morsianhan voi irl olla just niin hirvee ämmä, kuin ilmeisesti tuosta ohjelmasta on kuvan saanut?

 
vieras
Moraalitonta toimintaa sekä ohjelman leikkaajilta että Vappu Pimiältä. Haluaisitteko itse että jos lähtisitte mukaan tuollaiseen ohjelmaan niin yli puolet ohjelman ajasta keskityttäisiin siihen että kuinka pirttihirmu nainen pitää miestä tossun alla eikä anna järjestää sellaisia polttareita että ero tulisi. Tässä nyt vaan haluttiin mässäillä sillä että morsian ei ollutkaan perisuomalaisten polttareiden kannattaja, eli pää täyteen, stripparin hipelöintiä ja loppuillasta tulevan vaimon pettämistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Siis mä katsoin tän ohjelman äsken, eihän bestman missään mun mielestä väittänyt et morsian on näin sanonut vaan, pohdiskeli että onkohan asia mahdollisesti näin...
Tarkoitin, että morsianhan voi irl olla just niin hirvee ämmä, kuin ilmeisesti tuosta ohjelmasta on kuvan saanut?
niin..kuten susta saanut kuvan täällä et olet oikein bitch ja "todellisuudessa oot joku villasukkia köyhille väsäävä herttainen mummo:D"
mutta pointti oli se että tuo morsio tuli puolustautumaan jo valmiiksi ja haukkumaan bestmania vaikkei koko ohjelma ollut tullut meille kansalaisille vielä ulos..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä