Meidän ihana taaperomme on oikea PORSAS!

Huoh, yleensä se jaksaa naurattaa mutta nyt ei jaksa... meidän taapero sotkee,sotkee ja sotkee...sille sais pukee kokosuojapuvun syömisen ajaks jos haluis että vaatteet pysyis siistinä edes hetken (ja itelleen kanssa,välillä ruokaa kun on pitkin seiniä...). Tottakai tiedän että se harjottelee ja hyvin meneekin,osaa syödä jo itse ja ikää on 1v3kk. Tänään on vaihdettu vaatteet varmaan 3 kertaa kun on ollut niin sotkussa et ei ole voinu pitää,mistään pikkusotkusta ei ees vaihdeta jos vaan kotona ollaan. Sen lisäks että sotkee kun syödään, harrastaa myös korien vesikupin kaatamista ja siinä uimista... :kieh: ja kivaa on! :LOL: Siihen lisäks että saa kokoajan pestä käsiä,naamaa ja vaatteita saa myös jatkuvasti kerätä keittiövälineitä ympäri kämppää...tyttö kun tyhjää kaikki laatikot. ja leluja on joka paikassa. Tää nyt ei oo sinänsä valitusta,sillä yleensä mua ei häiritse tää ollenkaan mutta nyt tuli vaan sellanen fiilis et voi perhana mikä porsas toi on! Ehkä se sit aikuisena oppii, tai ainakaan sillon mun ei tarvi enään sen jälkiä siivota. :D Noi keittiön kaapit taidan kyllä lukita,ainakin osan... :)
 
vieras
Meillä tenava söi ihan itse myös tuossa iässä mut oli ja on edelleenkin itse siisteys. Jos sattui hieman ruokaa pöydälle tippumaan niin syömistä ei jatkettu ennen kuin oli pöytä siivottu! Koirien vesikipot ja raksukipot ovat saaneet olla aina paikoillaan eikä muutenkaan olla ikinä lukittu kappeja tai otettu pöytäliinoja pois vaan opetuskysymys. Sen minkä pienenä opettaa niin sen isona taitaa. Nykyään kun touhuaa omassa leluhuoneessa niin kappas vaan, ilman kehoituksia siivoaa kaikki omille paikoilleen ja palkkioksi saa aina halit ja pusut.
 

Yhteistyössä