Meidän lapsemme ei ole ollut koskaan kaverisynttäreillä.

  • Viestiketjun aloittaja kohta 5v.n äiti
  • Ensimmäinen viesti
"tii"
Ei minun mielestäni ole outoa, ei meilläkään ole juuri 5v. täyttänyt lapsi ollut kuin äitinsä kanssa kaveisynttäreillä.. Ei varmaan haluis vielä jäädä edes yksikseen esim. päiväkoti kavereiden synttäreille..
 
5v.n äiti
[QUOTE="tii";28036842]Ei minun mielestäni ole outoa, ei meilläkään ole juuri 5v. täyttänyt lapsi ollut kuin äitinsä kanssa kaveisynttäreillä.. Ei varmaan haluis vielä jäädä edes yksikseen esim. päiväkoti kavereiden synttäreille..[/QUOTE]

Siis kukaan päiväkotikaveri ei ole kutsunut synttäreille,yhdessä oltaisiin voitu mennä jos olisi kutsua tullut.
 
"Pellervo"
Eipä meidänkään nuorimmainen (4,5v) ole vielä koskaan ollut, en muista koska isommat ovat ensimmäisiä kertoja olleet kaverisynttäreillä, ehkä eskarilaisena?
 
"tii"
Alkuperäinen kirjoittaja 5v.n äiti;28036848:
Siis kukaan päiväkotikaveri ei ole kutsunut synttäreille,yhdessä oltaisiin voitu mennä jos olisi kutsua tullut.
Ei meilläkään ole päiväkoti kavereilta kutsua tullut, mutta muiden pihapiirin ja muutaman tämän alueen lasten kaverisynttäreillä ollaan käyty kutsun saadessamme. Ja näiden lasten kanssa olemme siis muutenkin "tekemisissä"
 
gtgtgt
Mun 8-vuotiaskaan ei ole ollut kaverisynttäreillä. Kukaan ei uskalla kutsua lasta kun lapsi käyttäytyy koulussa levottomasti (vaikea istua tunnilla pulpetin ääressä ja häiriintyy luokan hälinästä).

Tuo sitten aina kotona itkee kun kaikki muut on kutsuttu synttäreille paitsi hänet. Myös tämän lapsen sisarukset pääsevät usein kaverisynttäreille.
 

Yhteistyössä