Meidän marsu kuoli tänään

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:46 Asennekysymys kirjoitti:
:hug: Mihin marsu kuoli? Oliko jo vanhus?
Ei ollut tytöllä ikää kuin 3 v ja 4kk.
Hän oli kovin nuhainen viimeiset puolitoista viikkoa, eikä oikein ruoka maistunut viime päivinä.
Eilen illalla kyllä vielä söi porkkanaa, kun nenän eteen laitoin palan.
Tänä aamuna oli kuollut, kun menin aamuporkkanaa antamaan. :(

Toivottavasti tuo toinen otuksemme ei sure itseään hengiltä, nyt kun kumppani lähti pois.
Siellä hän on maannut häkissä aamusta asti juuri siinä kohdassa mihin kaveri oli kuollut.

Käytiin juuri hautaamassa eläinten hautausmaalle pieni!
 
MODERAATTORI: miksi poistit viestini? Minun mielestä "pahempi" ihminen tässä on se, joka pitää häkissä eläimiä, kuin se joka sanoo totuuden :/ Minun mielestäni eläimilläkin pitää olla oikeutensa. :\| En missään nimessä ole mikään häirikkö. Mielestäni tekstini tarkoitus oli valaista ihmisiä näkemään, mikä on oikeus.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:55 vieras kirjoitti:
MODERAATTORI: miksi poistit viestini? Minun mielestä "pahempi" ihminen tässä on se, joka pitää häkissä eläimiä, kuin se joka sanoo totuuden :/ Minun mielestäni eläimilläkin pitää olla oikeutensa. :\| En missään nimessä ole mikään häirikkö. Mielestäni tekstini tarkoitus oli valaista ihmisiä näkemään, mikä on oikeus.
ole hyvä ja tee ihan oma avauksesi näkemyksellesi, älä toisen ketjuun pistä moisia lausahduksia,mitä aikasemmin pistit. käytöstapoja pitäisi löytyä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:55 vieras kirjoitti:
MODERAATTORI: miksi poistit viestini? Minun mielestä "pahempi" ihminen tässä on se, joka pitää häkissä eläimiä, kuin se joka sanoo totuuden :/ Minun mielestäni eläimilläkin pitää olla oikeutensa. :\| En missään nimessä ole mikään häirikkö. Mielestäni tekstini tarkoitus oli valaista ihmisiä näkemään, mikä on oikeus.
Mielestäni lähettämäsi viestin paikka ei ollut tässä ketjussa. Käytä vähän tunneälyä ja tee vaikka aiheesta oma aloitus jos siltä tuntuu.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:57 Pinki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:55 vieras kirjoitti:
MODERAATTORI: miksi poistit viestini? Minun mielestä "pahempi" ihminen tässä on se, joka pitää häkissä eläimiä, kuin se joka sanoo totuuden :/ Minun mielestäni eläimilläkin pitää olla oikeutensa. :\| En missään nimessä ole mikään häirikkö. Mielestäni tekstini tarkoitus oli valaista ihmisiä näkemään, mikä on oikeus.
ole hyvä ja tee ihan oma avauksesi näkemyksellesi, älä toisen ketjuun pistä moisia lausahduksia,mitä aikasemmin pistit. käytöstapoja pitäisi löytyä.
Anteeksi. Pitää opetella vähän käytöstapoja. Kiehahtaa vaan tämän sorttiset jutut.. Mutta oikeassa olet, väärässä paikassa vaahtoan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:58 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:55 vieras kirjoitti:
MODERAATTORI: miksi poistit viestini? Minun mielestä "pahempi" ihminen tässä on se, joka pitää häkissä eläimiä, kuin se joka sanoo totuuden :/ Minun mielestäni eläimilläkin pitää olla oikeutensa. :\| En missään nimessä ole mikään häirikkö. Mielestäni tekstini tarkoitus oli valaista ihmisiä näkemään, mikä on oikeus.
Mielestäni lähettämäsi viestin paikka ei ollut tässä ketjussa. Käytä vähän tunneälyä ja tee vaikka aiheesta oma aloitus jos siltä tuntuu.
Tuhannesti anteeksi. Harmi että tunneälyni katosi hetkeksi :ashamed: Ei tule erikseen aloitettua ketjua moisesta, koska en kuitenkaan ole mikään kiihkoilija. Kirjoitin vaan ihmettelevän näkemykseni häkkieläimistä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:55 vieras kirjoitti:
MODERAATTORI: miksi poistit viestini? Minun mielestä "pahempi" ihminen tässä on se, joka pitää häkissä eläimiä, kuin se joka sanoo totuuden :/ Minun mielestäni eläimilläkin pitää olla oikeutensa. :\| En missään nimessä ole mikään häirikkö. Mielestäni tekstini tarkoitus oli valaista ihmisiä näkemään, mikä on oikeus.
En ehtinyt näkemään ensimmäistä kommenttiasi, mutta periaatteessa olen samaa mieltä kanssasi, että eläimet kuuluvat luontoo eikä häkkiin.
Kuitenkin ajateltiin miehen kanssa, että halusimme lasten takia hankkia lemmikin. Siispä hankimme kaksi marsua, että saavat seuraa toisistaan.
Onnellisen elämän he elivät, jaksoivat jutustella päivittäin ja toivottivat kuikutuksellaan tervetulleeksi kotiin päivän päätteeksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:55 kyssäri kirjoitti:
Kysynpä tässä nyt samalla kun aiheesta kirjoitettu,oletteko tyhjentäneet teijän marsulta anaalirauhasia? :/
Ei olla tyhjennetty, mutta olen putsaillut rauhasta vähän väliä, ettei mene tukkoon.
En ole koskaan kuullutkaan, että rauhasta tyhjennettäisiin!!
 
kyssäri
Kysyin siksi rauhasista kun luin juuri että niitä pitäis tyhjentää ja olen nyt huolissani en nimittäin ole tehnyt sitä koskaan itekkään.Silloin kun hankin tietoa marsuista ei osunut kohdalle mitään ko.asiasta. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 16:16 kyssäri kirjoitti:
Kysyin siksi rauhasista kun luin juuri että niitä pitäis tyhjentää ja olen nyt huolissani en nimittäin ole tehnyt sitä koskaan itekkään.Silloin kun hankin tietoa marsuista ei osunut kohdalle mitään ko.asiasta. :/
Luulenpa, että rauhasen puhdistus riittää...
Jos kovin tuotoisa rauhanen on, että saisi koko ajan puhdistaa, niin sitten ehkä rauhasen tyhjennys voisi olla järkevää.
Itse olen putsaillut 3-5 krt vuodessa, vähän sen mukaan miltä rauhasen suu näyttää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 16:22 vieras kirjoitti:
oisko sillä marsulla kasvanu hampaat liian pitkiks..? ne kuolee,melko pieniä kun ovat, aika nopeasti nestehukkaan jne.. tuli vaan mieleen.
Luulenpa että toi pitkittynyt kova nuha johti kuolemaan...
Tosin ei maistunut ruoka eikä vesi viimepäivinä hirveästi, niin voipi olla että kuolikin nestehukkaan... Kovin oli apaattinen kuitenkin. :(
 

Yhteistyössä