Meidän rotta katosi..

yöllä oli jotenkin häkki auennut ja kaksi rottaa lähtenyt karkuteille.. toisen päivällä löysin pesuhuoneesta laatikosta,mutta toisesta ei ole mitään havaintoa eikä ole mitään ääntä edes kuulunut. Meidän pitää vielä maanantaina lähteä viikoksi reissuun,mitä ihmettä teen jos ei sitä löydy? :|

Ovat vielä aika nuoria ja arkoja,joten helposti ei kyllä kiinni anna vaikka löytyis.. aika huolissaan olen kyllä jo kun ei mitään merkkiä edes ole toisesta..
 
yäk
väylä ulos..
kaikkea sitä ihmiset lemmikkeinä pitääkin...

Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
yöllä oli jotenkin häkki auennut ja kaksi rottaa lähtenyt karkuteille.. toisen päivällä löysin pesuhuoneesta laatikosta,mutta toisesta ei ole mitään havaintoa eikä ole mitään ääntä edes kuulunut. Meidän pitää vielä maanantaina lähteä viikoksi reissuun,mitä ihmettä teen jos ei sitä löydy? :|

Ovat vielä aika nuoria ja arkoja,joten helposti ei kyllä kiinni anna vaikka löytyis.. aika huolissaan olen kyllä jo kun ei mitään merkkiä edes ole toisesta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
väylä ulos..
kaikkea sitä ihmiset lemmikkeinä pitääkin...

Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
yöllä oli jotenkin häkki auennut ja kaksi rottaa lähtenyt karkuteille.. toisen päivällä löysin pesuhuoneesta laatikosta,mutta toisesta ei ole mitään havaintoa eikä ole mitään ääntä edes kuulunut. Meidän pitää vielä maanantaina lähteä viikoksi reissuun,mitä ihmettä teen jos ei sitä löydy? :|

Ovat vielä aika nuoria ja arkoja,joten helposti ei kyllä kiinni anna vaikka löytyis.. aika huolissaan olen kyllä jo kun ei mitään merkkiä edes ole toisesta..
just just. No en. Eikai se sinun ongelma ole mitä muilla on lemmikkeinä. Itkkään en tykkää esim kissoista mutta ei minua haittaa jos muut tykkää..
 
minä
ei se ruuan perässä tulisi?
Jos olisi vaikka toinen häkki jonka oven voisit jättää auki ja sinne jotain herkkua?
Aika jännä jos ei mitään ääntä kuulu - oliskos menny naapurin puolelle
 
mie
mun naapuritalosta oli just karannut kans rotta.Oli jotenkin päässyt ulos ja alas kolmannesta kerroksesta ja aamulla se rotta löytyi yli sadan metrin päästä autotieltä...joku oli ajanut sen raasun päälle.:(

Joku herkkuruoka olis varmaan tosiaan hyvä idea vaikka tyhjää maitotölkkin tms,josta saat sen nopsaa napattua.
 
Ne löytävät kyllä aika hyvin takaisin kotiin, laita jotakin hyvää ja haisevaa herkkua sinne häkin luokse. Meillä oli rottatyttö pari päivää kateissa, ilmestyi kyllä kun laitoin silakkaa kuppiin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ne löytävät kyllä aika hyvin takaisin kotiin, laita jotakin hyvää ja haisevaa herkkua sinne häkin luokse. Meillä oli rottatyttö pari päivää kateissa, ilmestyi kyllä kun laitoin silakkaa kuppiin. =)
Mutta en voi tuota häkkiä pitää auki kun se toinen rotta on siellä..
Voi ei jos se on johonkin täältä koko asunnosta päässyt.
Pitää jättää yöksi ruokaa johonkin,vesikupin jo keittiöön pistinkin.
 
Mulla oli nuorempana rotta ja kerran karkureissun päätteeksi löysin sen siivouskaapista, imurin takaa. Siellä se rassu nökötti nurkassa piilossa enkä varmaan ihan heti olisi sieltä osannut etsiä. Kaverin kiljaisu vaan paljasti että karkuri on tallessa.... :xmas:

 

Yhteistyössä