Meidän taloyhtiön pihassa on tehty pyllymäki lapsille

ja eilen huomasin, että sen reunusta on täynnä koirankusiläikkiä. Joku siis käyttää koiraansa kusella lasten pyllymäen reunalla autokatoksen vieressä. :headwall: pitänee ruveta kyttäämään kuka se on, tämä iso taloyhtiö ja useammalla on koiria...

Kävi vaan mielessä että eikö vois nähdä sen vertaa vaivaa, että kävelis tien yli tien toisella puolella olevaan metsikköön kusettaan koiriaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Eläköön yhteishenki..En voi ymmärtää tuollaista. :/
Niinpä. Ilmeisesti kyseessä joku jolla ei itsellä oo pieniä lapsia jotka sitä käyttäis sitä mäkeä. eli voin vetää epäiltyjen listalta pois lapsiperheiden koirat...ONneksi meillä on keittiön ikkuna mäkeen päin, alan kyllä kyttäämään :D ja sanon pari valittua sanaa sille, jonka näen siinä koiransa kanssa.
 
vieras
Meillä myös asuntoalueella 1 ainut mäki ja sen alapuolella menee kävelytie ja siinä kohtaa monta keltaista pissaläikkää. Ihan näkyvällä paikalla tämä liukumäki ja sen näkee hyvin illallakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Eläköön yhteishenki..En voi ymmärtää tuollaista. :/
Niinpä. Ilmeisesti kyseessä joku jolla ei itsellä oo pieniä lapsia jotka sitä käyttäis sitä mäkeä. eli voin vetää epäiltyjen listalta pois lapsiperheiden koirat...ONneksi meillä on keittiön ikkuna mäkeen päin, alan kyllä kyttäämään :D ja sanon pari valittua sanaa sille, jonka näen siinä koiransa kanssa.
Kaulin kädessä ikkunaan kyttämään. :D
 
höh
Meilläkin on omálla pihalla itse tehty pulkkamäki ja oma koira käy siihen asioilla. Kakat kerätään aina pois,mutta pissat ei haittaa. Kunhan lapset ei syö lunta. Ei jaksais nipottaa joka asiasta..jotkut ihmiset vaan on sellasia.
 
tää
tää on niin tuttua meidänki pihas.. Ite tykkään kyllä koirista mut en niitten jätöksistä lasteni leikkipaikoilla.. ihan käsittämätöntä touhua.. tyypit ei vissiin osaa kouluttaa koiriaan muutenkaan.. kyllä ne saa pidättään niin et pääsee piha-alueelta pois.. Idiootit.. keittää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Meilläkin on omálla pihalla itse tehty pulkkamäki ja oma koira käy siihen asioilla. Kakat kerätään aina pois,mutta pissat ei haittaa. Kunhan lapset ei syö lunta. Ei jaksais nipottaa joka asiasta..jotkut ihmiset vaan on sellasia.
No en nyt ymmärrä että pitää koira päästää kuseksimaan pulkkamäkeen.
Vaikka miten lapset ei söisi lunta jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Meilläkin on omálla pihalla itse tehty pulkkamäki ja oma koira käy siihen asioilla. Kakat kerätään aina pois,mutta pissat ei haittaa. Kunhan lapset ei syö lunta. Ei jaksais nipottaa joka asiasta..jotkut ihmiset vaan on sellasia.
Jotkut lapset syö sitä luntakin... ja itteä henk koht ällöttää ajatus, että lapset laskee koirankusiläikkien yli. Näin nollakelillä sitä kusta tarttuu varmasti haalariinkin. Eikä sillä, että olisin joku koirien vihaaja, tykkään koirista ja oon ittekki omistanu useita (tosin nyt ei oo koiraa).Mutta omani oon aina vieny asioille johonki asiallisempaan paikkaan kuin taloyhtiön autokatoksen viereen lasten pyllymäen reunalle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Eläköön yhteishenki..En voi ymmärtää tuollaista. :/
Niinpä. Ilmeisesti kyseessä joku jolla ei itsellä oo pieniä lapsia jotka sitä käyttäis sitä mäkeä. eli voin vetää epäiltyjen listalta pois lapsiperheiden koirat...ONneksi meillä on keittiön ikkuna mäkeen päin, alan kyllä kyttäämään :D ja sanon pari valittua sanaa sille, jonka näen siinä koiransa kanssa.
Kaulin kädessä ikkunaan kyttämään. :D
Nimenomaan. Ja jos mies sattuu olla paikalla kun seuraava koirankusettaja ilmestyy niin se saa mennä sanomaan kun on kovempi sanomaan kun minä :D
 
:kieh: :headwall:

Mekin tehtiin tuohon ulos liukurimäki, mikä oli aivan loistava, niin joku viisas oli mennyt tallomaan sen (suuret jalanjäljet, joten tuskin lapsi kyseessä). On nyt täynnä jalankokoisia kuoppia, eipä ollut oikein mukava laskea siitä enää.
 
vieras
itellä on koiria, enkä tykkää kun kuseksivat pihaan..en kertakaikkiaan edes ymmärrä sitä kun siellä kaupungissa nämä piskien omistajat ei niitä paskoja viitti kerätä pois. miksi ottaa se koira, jos ei viitsi huolehtia kunnolla? ja vielä lasten mäkeen! ite asun maalla, mutta nostaisin metakan jos tollasta tapahtuis..ärsyttävää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itellä on koiria, enkä tykkää kun kuseksivat pihaan..en kertakaikkiaan edes ymmärrä sitä kun siellä kaupungissa nämä piskien omistajat ei niitä paskoja viitti kerätä pois. miksi ottaa se koira, jos ei viitsi huolehtia kunnolla? ja vielä lasten mäkeen! ite asun maalla, mutta nostaisin metakan jos tollasta tapahtuis..ärsyttävää!
Niin ja mä vielä en ymmärrä tässä meidän yhtiössä sitä kun tässä oikeesti on METSÄ tien toisella puolella. Metsään on yhtä pitkä matka kusettaan koiraa kuin tuohon autokatoksen reunalle. Niin miksei sit voi mennä siihen metsään ja antaa koiran tehdä asiansa siellä?
 
vieras
Ei ne syylliset aina edes ole koiria. Väliin ne ovat kaksijalkaisia vähän (tai useammin enemmänkin) maistissa olleita... Saavat kummia ideoita. Jos on loroteltu ihan tekstiä (juu, sekin on nähty!), niin koiraa on vähän paha syyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja uroskoiran omistaja:
uroskoirien täytyy antaa nostaa koipea eli merkata reviiriä siihen mihin koira tahtoo, ei kuitenkaan kenenkään kotona.
uroskoirankin voi viedä sinne metsään merkkaamaan. Mäki ja autokatos on sellaisessa paikassa suhteessa asuintaloihin, että ykskään uroskoira ei voi ns "matkan varrella" merkata siinä vaan siihen pitää varta vasten tuoda koira kusettamista varten. En minä ainakaan oo antanu uroskoirieni ruikkia mihin sattuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ne syylliset aina edes ole koiria. Väliin ne ovat kaksijalkaisia vähän (tai useammin enemmänkin) maistissa olleita... Saavat kummia ideoita. Jos on loroteltu ihan tekstiä (juu, sekin on nähty!), niin koiraa on vähän paha syyttää.
onhan se siitä kaksjalkaisesta päästä kiinni silloinkin kun ne lorotukset on koiran tuotoksia. 99% kaikista koiriin liittyvistä ongelmista johtuu siitä kaksjalkaisesta päästä, oli ongelma mikä tahansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja uroskoiran omistaja:
uroskoirien täytyy antaa nostaa koipea eli merkata reviiriä siihen mihin koira tahtoo, ei kuitenkaan kenenkään kotona.
Miksi? Ja mikä on koiran reviiriä? Merkkaako koirasi myös sisällä, omalla reviirillään?

Minä olen koirani opettanut ettei joka paikkaan merkata. Eikä tuo siitä tunnu kärsivän. Tietää esim ettei postilaatikkoa vasten koipea nosteta, joten siirtyy pari metriä ja merkkaa penkkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jj:
ja sitten kun auto peruutta ja muksu laskee alle mietitään, mikä meni vikaan ja kenen vika kun mäki on autokatoksen vieressä..
Pyllymäki EI ole parkkipaikan suuntaan. Autokatoksen vieressä (tai melkeinpä takana). Siitä EI voi laskea auton alle.
 

Yhteistyössä