Meidän vauva 7kk menee ekaa kertaa "ulkopuoliseen" hoitoon

Jännittää. Vauva menee mun kuntosalin lapsiparkkiin hoitotätille tunniksi kun äiti käy vähän kiinteyttämässä pakaroita. Täytyy myöntää että jännää ihan jonkin verran :xmas:
 
mamma
Oletko varma, että vauvasi jää sinne suosiolla? Ainakin Elixian säännöissä sanotaan, että lapsen toivotaan jo harjoitelleen hoitoonjäämistä, sillä lapsiparki ei ole sitä varten. Toivottavasti menee kuitenkin hyvin ja pääset treenaamaan! Minä vein vauvani ekan kerran 5-viikkoisena lapsiparkkiin ja on ollut siellä säännöllisesti siitä lähtein. Hyvin on mennyt. Siellä on ihanat hoitajat :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Oletko varma, että vauvasi jää sinne suosiolla? Ainakin Elixian säännöissä sanotaan, että lapsen toivotaan jo harjoitelleen hoitoonjäämistä, sillä lapsiparki ei ole sitä varten. Toivottavasti menee kuitenkin hyvin ja pääset treenaamaan! Minä vein vauvani ekan kerran 5-viikkoisena lapsiparkkiin ja on ollut siellä säännöllisesti siitä lähtein. Hyvin on mennyt. Siellä on ihanat hoitajat :)
Juu meillä on treenattu tota hoitoon jäämistä ennen tätä,mutta silti jotenkin jännittää kun tää on ihan uus taho. Tuolla on ihanat hoitajat ja ihan oma iso leikkihuonekkin. :) Huomenna aamujumpalle siis!
 

Yhteistyössä