Meijän yhteinen projeekti miehen kaa. Mitä mieltä olette:) minkälaisen pöydän teemme? Kuvia*

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Muija Maradona
Luuletko tosiaan, että alan näppäillä jotain linkkejä teidän ruokapöydästä. Sinä teet sen, en minä! Oon inhonnu sun kuvias ettii aina Aijaan kautta.
Ihan, by the way, mistä Juntunen on kahminu tollaset rahat! Onko periny? , vai työllään ansainnu?
 
La Paset
Voisitteko ottaa seuraavaksi yhteiseksi projektiksenne yhteisen poikavauvanne? Hän tuntuu olevan heittopussina. Siitä ei välttämättä hyvää seuraa.
Mitä muut ovat mieltä?
 
Sivustavseurannut
[QUOTE="Turkulainen";26711981]Wau hienoja pöytiä... Soveltuuko pöydällä tanssimiseen?[/QUOTE]

Jossa "voimistelet" vanhan miehesi ja stripparikaverettesi kanssa? Varmaan työntekijäsikin osallistuu, heittää muutamat veivit...
 
vedf
Mä tekisin mieluiten tammilankkupöydän, mutta mun mielestä ton blogin pöytäkin oli tosi kiva idea. Laminaatista kun tekee, ei tarvi miettiä puun elämistä. Tammilankuista tehtäessä voi tulla yllätyksiä, jos lankut ei ole kuivia. Pitää ottaa noi kaksi tyyliä harkintaan omaa kotia ajatellen. :)
 
Foortti harmaana
Mä tykkään tosta tokasta eniten, siinähän kyllä on KAHDESTA laudasta tehty pöytä, jotka on samasta puusta; toistensa peilikuvia.
Meillä on vastaavaa paljon katossa, panelit on toistensa peilikuvia, pikkasen häiritsevää oli aluksi ;)
 
"Piipi"
[QUOTE="vieras";26722800]blogin pöytä oli nätti, laminaatti onkin aika kestävää[/QUOTE]
No entäpä, jos laminaattipöydälle kaatuu viinilasillinen tai pari... :xmas: Miten pian alkaa laminaatti kupruilla?! Ja miten kestää ainaisella rätillä pyyhkimistä...?
 
"vieras"
[QUOTE="Piipi";26722857]No entäpä, jos laminaattipöydälle kaatuu viinilasillinen tai pari... :xmas: Miten pian alkaa laminaatti kupruilla?! Ja miten kestää ainaisella rätillä pyyhkimistä...?[/QUOTE]

Eikös se samalla tavalla kestä kuin lattiallakin? jos on hyvin tehty?
 
Ano
Ihana toi blogin pöytä. Kuten Mona tuolla sanoikin, tekisin sen tyyppisen. Noi kaksi mitä oli kuvissa on turhan viimeistelemättömän näköisiä sisälle, pihalle toimisi tietty tosi hyvin :)

Huhhei, että on ikäviä ja ilkeitä ihmisiä täällä. Ihmetyttää, miten h*lvetissä aikuiset ihmiset jaksaa kirjotella täysin turhia vastauksia, dissata ja haukkua toisiaan ja käyttäytyä noin rumasti. :D
Lapsia jos ovat, saavat toki anteeksi. Enhän itsekään varsinaisesti hirmu hyväkäytöksinen ollut teininä tai nuorempana :)
 

Yhteistyössä