Meikaatteko päivittäin?

  • Viestiketjun aloittaja daf
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Kyllä meikkaan. Meikinalustuotteet, meikkivoide, valokynä, puuteri, poskipuna, luomiväri, rajaukset, ripsari, huulikiilto... Tykkään meikata, osaan sen hyvin ja olen meikattuna tosi kivan näköinen, meikkaamattomana valju tavis :)
 
Meikkaan jos lähden ulos eli siis melkein päivittäin :D Ainakin ripsiväriä ym. :) Tulen siitä itse hyvälle tuulelle, kun tiedän näyttäväni hyvältä ja huoliteltu olemus muutenkin, vaikka ilman meikkiäkin kuulemma kaunis olen :D

Ei ole turhamaista ollenkaan, saa sitä itseensäkin panostaa, ei äitiys tarkoita räjähtänyttä ulkonäköä :)
 
kyllä vain
Meikkaan lähes joka päivä, kun lähes joka päivä tulee käytyä ihmisten ilmoilla :D Jos on pelkkä kotipäivä, niin silloin en välttämättä meikkaa jos ei hotsita :)
 
Kuuluu vähän ammattiinikin olla huoliteltu... ;)
Lähdin töistäni kaupoille kasvohoidon jälkeen ja silloin parempi ettei ole meikkiä. Tuntui oudolta ja ajattelin muiden puolesta mitähän ajattelevat, kun minut näkevät... ;)

En ole tottunut kulkemaan ilman mitään meikkiä kaupoilla... Kulmat on laitettava näkyviin ja ripsaria ripsiin (siinä samalla aika nopeasti saan pohjan ja rajaukset + huuliinkin kiiltoa laitettua)... :D
 
"muumimamma"
en meikkaa päivittäin. vain sillon jos lähden jonnekkin vieraampaan paikkaan kyläilemään, kun omien tai miehen vanhempien luo tai sisarusteni luo.. tai jos lähdetään kaupunkiin ostoksille.. oman kylän menohin en jaksa meikata. ja sitäpaitsi oon huomannu, että mitä harvemmin meikkaa, niin sen parempana ihokin on, joten ei tarvii ees meikata.. tukan kylläkin harjaan aina ennen kun astun ulko-ovesta ulos, joten eipähän ainakaan tukka hapsota.. ;D
 
Meikkaan. Jos joskus en meikkaa niin se on poikkeus. Ei kevyeen meikkiin kauaa mene ja itse olen ilman meikkiä aika aaveen näköinen (kun olen luonnostani vaalea ja todella vaalea, läpikuultava iho yms.) ja haluan näytttää myös kotona nätiltä. Tulee itsevarmempi olo ja mieskin varmasti tykkää vaikka ei ikinä valitakaan jos nyt ei satu meikkiä olemaan.
 
La Paset
En lähde meikittä ulos ovesta. Jos niin tekisin, tuntisin olevani puolialaston.
Tämäkin juttu periytyy äitini opeista, jotka jollain systeemillä, ovat tuonne takaraivoon liimautuneet. Äitini ei vienyt edes roskaämpäriä, etteikö hän laittanut,ainakin huulipunaa. Äidillä oli pikimusta, paksu tukka, kuten koko suvullaan. Kesäisin hänen tarvitsi vain olla tovi saaren kalliolla, niin hän oli ruskea kuin papu. Me, liuta jälkipolvea, perimme isämme yliyliylivaaleuden, höystettynä punaisella.
En lähde ulos ovesta meikittä.
 
mitenmilloinkin
Mulla on ns. kausia, milloin meikkaan päivittäin tai lähes päivittäin. Nyt ollut jonkin aikaa kausi, kun en meikkaa ollenkaan :)

Yritän huomenna, pitkästä aikaa, piristää ilmettäni.
 
La Paset
Vielä unohtui!
Äitivainaani opetti, että meikkaamisella ja asiallisella pukeutumisella kunnioitetaan muita ihmisiä.
Äidille oli erittäin tärkeää etiketti. Opin jo pienenä tyttönä, ettei hautajaisissa saanut käyttää muita kuin helmiä. Kaikki kiilt
tävät jalometallikorut olivat kielletyt. Häihin ei pidä pukeutua mustaan, ei myöskään valkoiseen, joka väri on morsion.
 

Yhteistyössä