Meikäläisen kuulumisia..

Minäkin täältä taustalta vääntäydyn teidän seuraksenne (tai kiusaksenne..)
Eli olen kyllä lueskellut juttujanne, mutta en ole aikoihin saanut kirjoitettua mitään kuulumisia...Eli mulla on nyt rv 38+4 ja viime yönä kävin jo tarjolla synnytyssairaalassa, mutta sitten homma tyssäsi ja olen kotosalla taas...

Eilen illalla ennen 8:aa tuli tunne vessanpytylle istahtaessa että nyt lorahti jotain muuta kuin pissaa eli ilmeisesti lapsivettä...No sitten puol 11 alkoi supistelemaan lupaavasti, heti n.7-10min. välein ja melko säännöllisesti. Pikkuhiljaa ne kovenikin ja lähdettiin sit ajeleen jo kohti sairaalaa, matkaa kun on n. 60 km. Matkalla supistukset kuitenkin alkoi hiipumaan. mentiin sit kuitenkin tarkastuttaan tilanne ja kohdunsuu olikin sormelle auki, joten jäätiin sairaalaan yöksi seuraamaan tilannetta ja odottamaan aamun lääkärinkiertoa.
Supistukset sit tosiaan lopahti vähäksi aikaa, mm.kun olin käyrällä. Yöllä lepohuoneessa tuli muutamia lieviä supistuksia ja oli lievää menkkamaista jomotusta. Sit kun lääkäri tarkisti tilanteen, oli kohdunsuu auki jo 3cm, eli siis aamulla klo 10. Mutta lääkäri ei vielä halunnu puhkasta kalvoja tai muuten käynnistellä, joten lähdettiin sairaalasta kaupungille käppäileen ja käytiin mun siskon luona. Mut ei mitään....iltapäivällä muutama pieni supistus. Sit kypsyttiin ja ajeltiin kotiin. Tuossa alkuillasta nukuin jonkun aikaa ja edelleenkään ei ole kuin pienen pieniä vihlaisu-supistuksia. Että ei muuta kuin odotellaan ja ihmetellään alkaisko jotain todella tapahtuun...Aika kypsää :kieh: Mutta vauvalla oli ainakin kaikki hyvin. Vettä on vielä jäljellä, eli oli ns. korkea veden meno. Vauvan painoarvio oli n. 3,4 kg että senkin suhteen tuleva synnytys ei hirvitä. Kaks ensimmäistä mulla on ollu n. 3,6 kg.
Että luotetaan siihen et hiljaa hyvä tulee ;)
 
Toivon todella että alkais tapahtuun... Tuon Jäppisen 3.v synnytys yritti käynnistyä itsekseen ja supisteli vuorokausikaupalla... Lopulta alkoi tapahtua vasta kun kalvot puhkaistiin. Saas nähdä toistuuko sama kuvio taas.
Mutta kiitokset tsempistä :flower:
 

Yhteistyössä