Meikkikysymys ruskeasilmäisille

  • Viestiketjun aloittaja TriStessse
  • Ensimmäinen viesti
TriStessse
Minkä väristä luomiväriä käytätte? Mikä mielestänne sopii parhaiten, mikä ei sovi yhtään?
Olen tässä aloittelemassa meikkaamista vuosien tauon jälkeen.. :ashamed:
 
TriStessse
Alkuperäinen kirjoittaja ruskeasimmu:
Liilat sopivat tosi hyvin. Ruskeatkin ihan kivoja je semmoiset kimalle värit. Tumman (nätin) vihreäkin sopii.
Joo, itsekin arvelin että ainakin ruskea voisi olla "turvallinen". Mutta liilatkin? Sopiiko oikeasti? Mulla on tosi tummanruskeat silmät.
 
brown eyed girl
Jep, täälläkin lila käytössä! Mä tykkään tuollaisesta L'orealin "Eva Longoria"-paletista nro 307 (Lilas), siinä on kolmea luomiväriä. Laitan vaaleaa liikkuvalle osalle luomea, ja sitten lilaa luomivakoon. =)
 
brown eyed girl
vastailenpa tuohon aiempaan vaikka ruskeasimmulta kysyit,
niin tosiaan lila sopii ihan yllättävän hyvin. Se korostaa tosi hyvin silmiä!
Joskus kymmenisen vuotta sitten kokeilin ekan kerran ja siitä lähtien melkein päivittäin käyttänyt. :D
 
TriStessse
Alkuperäinen kirjoittaja brown eyed girl:
Jep, täälläkin lila käytössä! Mä tykkään tuollaisesta L'orealin "Eva Longoria"-paletista nro 307 (Lilas), siinä on kolmea luomiväriä. Laitan vaaleaa liikkuvalle osalle luomea, ja sitten lilaa luomivakoon. =)
Kiitos vinkistä! =)
 
:)
Käytän kimaltelevaa beessiä ja ruskeaa arkimeikissä. Juhliin laitaan lilaa, turkoosia tai punaista vaatetuksen ja mielen mukaan. :) Liikkuvalle luomella laitan aina vaaleamman sävyn. Silmän rajaus ja ripsari ovat mustia.
 

Yhteistyössä