Meil on tytön kaveri 11v yökylässä. Jouduin melkein tappelemaan hänen kanssaan, että EI meillä EI lapset kato Greyn anat

  • Viestiketjun aloittaja "jep"
  • Ensimmäinen viesti
"jep"
Okei, ymmärrän, häntä harmitti kun oli ekan jakson nähny, mut haloo, tossahan jopa luki, että K15. Ihan sama, vaikka äiti antoi luvan (kuulemma) meillä ei kattonu.

hohhoh.
 
a.p.
tiukkis :( Ei oo lasten ohjelma mutta olisit voinut sen lapsen antaa kattoa jos sen äiti olis luvan antanu.. oman lapsesi kohdalla päätös on tietenkin sinun..
Mä olen mielelläni tiukkus tässä asiassa. Jos kerran annan jonkun muun katsoa ni eiköhän omakin halua ja ala vonkumaan. Mun mielestä neljäsluokkalainen on ysiltä sängyssä.

Enkä nyt tosiaan tajua miten niin joko tai; Kuules Jennica, mee sä tonne nukkumaan ku kaveris Jacmiina katto telkkua..... Ei se niin mene ja grey ja varsinkin tämä jakso olis ollu mun lapselle liikaa, kun ei juurikaan telkkua katso.

Kruunaan itseni tiukkikseksi ja olen ylpeä siitä!!! :saint:
 
"Sanna"
No joka perheessä on omat säännöt joiden mukaan vieraat elää.

Ei taida tämä lapsi tulla teille kyläilemään niinä päivinä kun hänen lempisarjansa tulevat telkkarista, no ens viikolla saa kattoa ja varmaankin pääsee vielä kärryille sarjasta, ei siinä yhessä kerrassa niin paljoa tapahdu.

Mutta ymmärrän tuota lasta, se ottaa itteäkin päähän jos jää jostain lempisarjasta jakso väliin.
Olisithan voinut hänen sen antaa kattoa, mutta tapojen mukaan
 
"mii"
Meillä on kyllä jätetty jopa sellanen sarja katsomatta mitä omat lapset katsoo ja tiedetään, et vieraileva lapsi ei kotonaan saa katsoa :) Eli salkkareista on kyse kun isompi lapsi oli pieni ja kaveri tuli yökylään :)
Et oo ap tiukkis. Se jakso oli ihan kamala sekä myös edellinen, ei lasten katsottavaa missään tapauksessa.
 
a.p.
No voi olla hiljaasta että sun tenavalles enää kys. kaveri yöksi tulee.
Tuskinpa, heillä kotona aika härdelli ja tuo kovasti on viihtynyt meillä. Ei oikeestaan haittais vaik ei niin usein tulis.

Asuvat itse kaksiossa ja lapsia on neljä. Plus koiria kaksi ja kissa. Siinä taitaa olla helppo lykätä lapset vaan telkun eteen ettei ole tiellä? Mutta tosiaan viihtyy kyllä meillä ja jos se tähän loppuu ni ihmettelen kyllä.
 
a.p.
[QUOTE="mii";22232029]Meillä on kyllä jätetty jopa sellanen sarja katsomatta mitä omat lapset katsoo ja tiedetään, et vieraileva lapsi ei kotonaan saa katsoa :) Eli salkkareista on kyse kun isompi lapsi oli pieni ja kaveri tuli yökylään :)
Et oo ap tiukkis. Se jakso oli ihan kamala sekä myös edellinen, ei lasten katsottavaa missään tapauksessa.[/QUOTE]

Joo siis itseasiassa ylipäätään jos lapsilla on kaveri ni meilä ei telkkua töllätä. Näin on aina ollut ja tulee olemaan. Tämä nyt tuli vaan ihan erillisenä keissinä.
 
a.p.
[QUOTE="Kiki";22232052]Ollaanko nykyään kaverilla yötä keskellä viikkoakin...?! Mun lapsuudessa se oli ehdottomasti viikonloppujen hupia...[/QUOTE]

Tää on välillä kun heillä on pienet kaksoset ja pieni 3v plus tämä. Kuskaan mielellään aamulla kouluun kun heillä vaikeeta tietty liikkua.
 
"Kaisa"
Mä oon aika ihmeissäni.. siis et osa antas 11v:n katsoa K15 ohjelmaa, ja illalla!!

Jos kaverin meille tuleminen on siitä kiinni ettei meillä anneta kattoa telkkaria ni sit saa luvan pysyä kotonaan
 
Monski
Oiskohan sen kaverin äidin pitänyt keskustella ensin sun kanssa, voiko hänen lapsensa katsoa teillä jotain ohjelmaa, ennen kuin lupaa omalle lapselleen. Jokaisen kodissa on omat säännöt ja niitä noudatetaan. Ei siinä pitäis olla mitään mukisemista. Tämän päiväinen jakso ei todellakaan olisi sopinut 11 v. lapsille.
 
"mama"
[QUOTE="Kiki";22232052]Ollaanko nykyään kaverilla yötä keskellä viikkoakin...?! Mun lapsuudessa se oli ehdottomasti viikonloppujen hupia...[/QUOTE]

Peesi! Ei meille ainakaan tule kavereita viikolla yökylään, kyllä se on viikonloppujen hommaa!
 
a.p.
[QUOTE="Kaisa";22232072]Mä oon aika ihmeissäni.. siis et osa antas 11v:n katsoa K15 ohjelmaa, ja illalla!!

Jos kaverin meille tuleminen on siitä kiinni ettei meillä anneta kattoa telkkaria ni sit saa luvan pysyä kotonaan[/QUOTE]

Joo, mä kans vähän ihmettelen, luulin että palstan tekopyhä mammaklaani ois kruunannu mut kuningattareks. hehheeeh... Mut unehutin, että palstalla suuri osa viisveisaa ikärajoista. Tämänpäiväisessä jaksossa oli selkeästi k15 joten ei mulla käyny mielessäkään antaa hänen katsoa. :D
 
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="Kiki";22232052]Ollaanko nykyään kaverilla yötä keskellä viikkoakin...?! Mun lapsuudessa se oli ehdottomasti viikonloppujen hupia...[/QUOTE]

Minäkin olin ennen tuota mieltä, mutta en enää.

Meillä on kavereiden luo sen verran matkaa, etten mielelläni ajele iltaisin muksuja keräilemässä ja epeleiden kaverien vanhemmilla on hyvin pitkälti samat ajatukset. Eli jäävät mieluummin yöksi viikolla, se on arkea kaikille. Samaan aikaan kouluun aamulla, samaan aikaan illalla nukkumaan.

Toimii.
 
huhuuu
[QUOTE="mama";22232090]Peesi! Ei meille ainakaan tule kavereita viikolla yökylään, kyllä se on viikonloppujen hommaa![/QUOTE]

okei, teillä niin, mutta miten se liittyy avaukseen? Voishan se k15 ohjelma tulla viikonloppunakin?
 
katastrofi
[QUOTE="mama";22232090]Peesi! Ei meille ainakaan tule kavereita viikolla yökylään, kyllä se on viikonloppujen hommaa![/QUOTE]

Miten niin muka viikonloppujen homma, sinäkö sen päätät.
Monilla alkoi tänään syysloma joten voit repiä herneet sieltä perseestä ja ottaa ihan relasti.
 
mä oisin onnellinen jos multa ois lapsena kielletty aikuisten ohjelmat mutta kun ei kielletty ja siitä seurauksena kaikenmailman fobioita ihmisiä ja pimeää ja yliluonnollisia juttuja kohtaan..sitä luulee ettei ne vaikuta mutta ne vaikuttaa ja pitkään.oma mies jolla on exänsä kans yhteinen tyttö anto tytön kattoa meidän kanssa kauhuja ym vaikka yritin sanoo ettei sais antaa sen niitä kattoa ja eipä menny kauaa ku tää ex naikkonen sano ettei tyttö saa enää niitä katsoa.no,oli nähny painajaisia monasti,enkä ihmettele.(myöskin 11 v tyttö). no,menipä asia miehellekki viimein perille vaik väärällä tavalla.tyttö raukka :( oman lapseni(kohta 7 v.) en anna kattoa ees salkkareita koska sekin on mun mielestä liian aikuismainen pienelle tytölle joka imee vaikutteita joka paikasta ku sieni.piirretytkin on aika pannassa välillä koska mun mielestä nyky ajan lapset kattoo liikaa tv:tä ja niillä menee kaikki mielikuvitus hukkaan ja persoonallisuus alkaa muuttua pikku hiljaa...mut hei,tää on vaa mun mielipide...


ja puhu sen tytön äitin kans,mä kyl oon sun kans just samaa mieltä ja toivottavasti sekin äiskä keltää sitä tyttöä.
 

Yhteistyössä