meillä asuu varas!!

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Nehän on vain sukkia ;) Meidän koira rakastaa kääretorttuja, paisteja, kenkiä, käsilaukkuja....
juu kyllä noikin menee, banaanit, sipulit, kengät, takit, paidat jne.
mutta noi sukat on paskamaisia kun se lussuttaa ne ihan lutkuiks ja jatkuvaan saat olla sukkapyykillä sen takia :whistle:
 
^ (kielsin ponnahdusikkunat, ja nyt ei lainaaminen enää onnistu ) Yritän vielä positiivista etsiä asiasta, teillä sukat ovat sentään käyttökunnossa pureskelun jälkeen. Meillä koiruus tekee heti hampaillaan reiän, jos jonkun tavaran suuhunsa saa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
^ (kielsin ponnahdusikkunat, ja nyt ei lainaaminen enää onnistu ) Yritän vielä positiivista etsiä asiasta, teillä sukat ovat sentään käyttökunnossa pureskelun jälkeen. Meillä koiruus tekee heti hampaillaan reiän, jos jonkun tavaran suuhunsa saa.
Mä olen kieltänyt kans ponnahdusikkunat ja noi mainokset mitkä tunkee tekstiin mutta saan silti lainattua.
:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
^ (kielsin ponnahdusikkunat, ja nyt ei lainaaminen enää onnistu ) Yritän vielä positiivista etsiä asiasta, teillä sukat ovat sentään käyttökunnossa pureskelun jälkeen. Meillä koiruus tekee heti hampaillaan reiän, jos jonkun tavaran suuhunsa saa.
joo mut mun kaks paitaa se on rei´ittäny tällä viikolla käyttökelvottomaks.
 
Saku82
Pikku juttu, naapurille kävi yksi joulu ohrasesti kun laittoi kinkun pihalle kylmään (jossain astiassa) meni katsomaan kun kuuli jotain kolinaa ja näki naapurin koiran kinkku suussaan! :)
 

Yhteistyössä