Meillä ei ole yhtään me&i -vaatetta. Haluatko kysyä minulta jotakin?

  • Viestiketjun aloittaja Out
  • Ensimmäinen viesti
"Aapee"
[QUOTE="meandi";27283731]etkö tykkää niistä?[/QUOTE]

Osa on ihan nättejä. Mutta sieviä saa halvemmallakin. Ja olen lukenut, että ovat huonolaatuisia. Ja sitä en kyllä tajua ollenkaan, että ihmiset maksaa hurjia summia kulahtaneista ja reikäisistäkin vain merkin vuoksi! :O
 
"meandi"
itselläni ainakin kymmenen me&i yläosaa ja housujakin viidet. Tykkään kovasti, laatu on hyvää ja mikä parasta, niistä saa myydessä melkein saman hinnan takaisin. Yritäppä jotain vastaavanhintaista muun merkkistä myydä...
 
"Aapee"
[QUOTE="meandi";27283837]itselläni ainakin kymmenen me&i yläosaa ja housujakin viidet. Tykkään kovasti, laatu on hyvää ja mikä parasta, niistä saa myydessä melkein saman hinnan takaisin. Yritäppä jotain vastaavanhintaista muun merkkistä myydä...[/QUOTE]

No kuten sanoin, niin en yleensäkään tajua miten joku maksaa käytetystä sellaisia summia. Mut good for you, hyvä kun saat omasi pois.
 
"vieras"
Ootko ollu ikinä me&i kutsuilla?

Meilläkään ei ole yhtään miikkari-vaatetta. Olin ekaa kertaa nyt syksyl kutsuilla, mut ne oli niin kalliita, etten raaskinu tilata, vaikka muutamasta vaatteesta tykkäsinkin.
 
kammotus
Vietin taas kesän suomessa ja voi kyrsä miten ihmiset lapsensa pukee...Joten jos ei kaapista löydy miikkareita yms. kammotuksia niin pidä linjasi ja pue lapsesi kauniisti:)

Ihmetyttää muutenkin että suomessa lapset on usein epäsiistin näkösiä. Nassut pyyhkimättä, hiukset siistimättä jne. ja rattaat on usein ihan kammottavassa kunnossa
 
"mie"
Muutama aivan ihana paita on meidän pojalla: värikäs autokuosi, ötökkäpaita sekä se, missä kaikkia erilaisia palloja (koripallo, jalkapallo jne.). Noita en voinut vastustaa. Mielestäni laatu on hyvä, vähintään nykyisen Marimekon tasoa.
 
En. Koska en usko meilläkään olevan, mutta tästä en ole 100% varma :)
Inhoan kaikkia tubberware-kutsujen tyylisiä tapaamisia enkä ole ainuttakaan vastaavantyyppistä tapaamista halunnut järjestää itse. Pariin olen tainnut itse osallistua, mutta valmiit lastenvaatteet ei kiinnosta niin paljon, että jaksaisin tuhrata niiden vuoksi tuntitolkulla omaa aikaani.
Kaupasta saa nopeammin kaiken tarvittavan halutessaan :)
 
"Aapee"
[QUOTE="vieras";27284036]Ootko ollu ikinä me&i kutsuilla?

Meilläkään ei ole yhtään miikkari-vaatetta. Olin ekaa kertaa nyt syksyl kutsuilla, mut ne oli niin kalliita, etten raaskinu tilata, vaikka muutamasta vaatteesta tykkäsinkin.[/QUOTE]

Olen ollut yhdesti kutsuilla.
 

Yhteistyössä