Meillä hajosi matkalla rattaat ja matkalaukku, korvaako matkavakuutus

  • Viestiketjun aloittaja kokemusta?
  • Ensimmäinen viesti
kokemusta?
koko niiden hinnan, jos niiden tuhoutumisprosentti on rattaiden osalta 40 % luokkaa ja laukun osalta yksi lukko + laukun kulma säpäleinä?Vai edellyttävätkö vakuutusyhtiöstä, että aletaan etsimään varaosia ja korjautetaan vaunut ja laukku? Hinnaltaan rattaat parinsadan luokkaa, samoin matkalaukku.
 
regerg
Mä sain rahat uusiin rattaisiin kun mulla hajosi emmaljungan kaksostenrattaat lentokoneessa. Runko oli vääntynyt. Mun piti viedä rattaat vakuutusyhtiöön ja sieltä tuli korvaus, jolla sain uudet rattaat hankittua - tosin ne rattaat oli olleet käytössä puolisen vuotta, eli jokseenkin uusista oli kyse.
Jos olet ottanut matkatavaravakuutuksen, niin kyllä sen pitäisi tuollaiset korvata.
 
regerg
Ja mulla oli siis pohjolan vakuutus.
korvausten osalta olen ollut tyytyväinen pohjolaan, koskaan ei ole tarvinnut valittaa, vaan aina ovat korvanneet ja korvaus on tullut tilille viivyttelemättä.
 
Lentoyhtiö korvaa. Meillä hajos 4v vanhat teutoniat korjauskelvottomiksi, saatiin uudet emmaljungat käydä tilaamassa. Heti lennon jälkeen mentiin tekemään ilmotus siellä kentällä ja siitä lähti hommat etenemään. Joten lentoyhtiö korvaa varmasti myös laukut tms.
 

Yhteistyössä