Meillä on paljon ihmisiä ja lemmikkieläimiä.

  • Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti
ov
Meillä on 75 neliön asunnossa äiti, isä, isovanhemmat sekä äidin että isän puolelta, isän sisko 3 lapsensa kanssa, äidin eli minun veli vaimonsa ja 7 laspsensa kanssa, 8 koiraa, 6 kissaa, 200 akvaariokalaa, 10 häkkilintua, 2 kilpikonnaa, 16 akaattikotiloa, 4 aikuista marsua ja 5 niiden poikasta, 3 lemmikkikania+7 niiden poikasta, minipossu, hamsteripariskunta+yhteensä 27 niiden poikasta, 6 rottaa+30 niiden poikasta ja ulkona 2 hevosta ja 1 varsa, 1 sonni, 4 lehmää+3 vasikkaa, 2 pässiä, 10 lammasta, 1 kukko, 30 kanaa, 72 tipua ja 4 sikaa 40 porsaan kanssa.
 
-.-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -.-:
...ja oletat että tämä kiinnostaa ketään koska....?
No ompas tyhmä vastaus. Olisit jättänyt kommentoimatta kun ei sua kerran kiinnosta.
En mä kommentoi, kun mä kysyn. Väännetään nyt oikein rautalangasta: miksi teit tämän ketjun? Luultavasti taustalla on jonkinlainen oletus siitä että jotakuta saattaisi kiinnostaa, mutta mikä on siis aloituksesi tarkoitus?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -.-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -.-:
...ja oletat että tämä kiinnostaa ketään koska....?
No ompas tyhmä vastaus. Olisit jättänyt kommentoimatta kun ei sua kerran kiinnosta.
En mä kommentoi, kun mä kysyn. Väännetään nyt oikein rautalangasta: miksi teit tämän ketjun? Luultavasti taustalla on jonkinlainen oletus siitä että jotakuta saattaisi kiinnostaa, mutta mikä on siis aloituksesi tarkoitus?
No minähän en tätä alotusta tehnyt.
 

Yhteistyössä