Meinasin että haen lassie suprafillin cittarilta mutta

hinta oli 89e!!! :O :O :O siis eikö Lassien pitäny olla halpismerkki? Muistaakseni vielä pari vuotta sitte suprafillejä sai jollain alle 40eurolla. Enpä sitte ottanu, en ala kumihirvityksestä maksamaan 90 euroa, mähän saan sillä rahalla jo vaikka mitä kosteussuojattua pukua. Esim remun haalari oli 79e. Ja mä oon luullu että lassiet on halpista. Lassien tavis toppapukuki makso 69e. On pikkase hinnat noussu...
 
[QUOTE="vieras";24605610]Mä olen ihmetellyt ihan samaa! Vuosi sitten ostin lassien vauvahaalarin 40 eurolla, ja tänä vuonna saman kokoiset haalarit maksoivat 60 euroa.[/QUOTE]


Niin, mä oon vaan pohtinu että onko myös laatu noussu hinnan mukana, että kannattaako niistä maksaa tollaisia summia??? Ainakaan aiemmin eivät kyllä oo olleet NIIN laadukkaita että siitä 90e kannattais maksaa.Onko ketään joka olis paljon niitä ostanu, onko laatu parempi ollu viime vuosina kuin ennemmin??
 
äiti vaan
Cittareissa on lasten päivät tällä viikolla torstaista sunnuntaihin ja tämän sunnuntain tarjous kupongilla oli -40% jostain lasten vaatteesta. Eli olisi aikamoisen alen saanut noistakin puvuista. Mut vielähän ehtii :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti vaan;24605641:
Cittareissa on lasten päivät tällä viikolla torstaista sunnuntaihin ja tämän sunnuntain tarjous kupongilla oli -40% jostain lasten vaatteesta. Eli olisi aikamoisen alen saanut noistakin puvuista. Mut vielähän ehtii :)
Juu siis mun oli tarkoitus justiin sillä alennuksella ostaa, kun kuvittelin että puvun normihinta on jotain 40e, mut en todellakaa ostanu, sillehän olis tuolla hinnalla jääny vielä hintaa vaikka miten, vaikka 40%alen olis saanukkin. Periaatteesta en maksa siitä sellasta summaa.Ostan jonkun toisenmerkkisen, kosteussuojatun haalarin.
 
"vieras"
[QUOTE="niin";24606045]hinnat nousi kun reima alko valmistaa niitä ja muutenkin kuosit muuttu ihan kamaliksi.[/QUOTE]

Miten niin alkoi valmistaa? Eikö se ole aina valmistanut? Ja jos ei olekaan, niin on valmistanut ainakin 3-4 vuotta sitten, jolloin lassie on ollut selkeästi halvempi. Nämä hinnat mitä ap mainitsi, alkaa jo kuulostaa kovalta. Hinnat ovat nousseet.

Mutta, on ne Reimatecin ja muidenkin hinnat nousseet. Silloin kun lassien peruspukuja sa sillä 40 eurolla, reimatec maksoi yli 100€, ehkä 120€ muttei kuitenkaan 150€ kuten joku tuolla mainitsi. Tosin Lassie on mielestäni ollut aina hintansa väärti.
 
[QUOTE="vieras";24606108]Miten niin alkoi valmistaa? Eikö se ole aina valmistanut? Ja jos ei olekaan, niin on valmistanut ainakin 3-4 vuotta sitten, jolloin lassie on ollut selkeästi halvempi. Nämä hinnat mitä ap mainitsi, alkaa jo kuulostaa kovalta. Hinnat ovat nousseet.

Mutta, on ne Reimatecin ja muidenkin hinnat nousseet. Silloin kun lassien peruspukuja sa sillä 40 eurolla, reimatec maksoi yli 100€, ehkä 120€ muttei kuitenkaan 150€ kuten joku tuolla mainitsi. Tosin Lassie on mielestäni ollut aina hintansa väärti.[/QUOTE]

Juu on niiden muidenkin hinnat nousseet mutta ei niin paljon kuin lassien.
 
Suprafilliä alle 40 eurolla? Ei ainakaan mun äitiyteni aikana, ja esikoinen täyttää loppuvuodesta 8 v. Supratechiä sai 30-40 eurolla Cittarin alesta (Mammuttimarkkinat-ale vissiin) joskus vuonna nakki kun esikoiseni oli taaperoiässä, mutta Suprafill on minusta aina ollut hintavampi.
 

Yhteistyössä