Meinasin rueta lihomaan...

Mutta se saa loppua heti alkuunsa. :kieh:
Ainakin herkuttelun jätän melkein kokonaan pois ja syön vähemmän aterioita päivässä, olen kautta aikojen pysynyt hoikkana niin että syön ekan kerran vasta aikasintaan klo 16, vaikka oudoltahan se kuulostaa... Nykyään syön jo muutaman leivän tms. klo 14 aikaan ja heti on alkanut paino nousta. :eek:

Ajattelin alkaa tehä vatsalihasliikkeitä, niin kertokaas miten paljon olis hyvä tehdä ja kuinka usein jotta se olisi tehokasta?? =)
 
mie
Aika epäterveelliseltä kuulostaa jos ei syö koko päivänä mitään ennen iltapäivää... Miten sä jaksat toimia? Ja montako ateriaa menee sit illasta? Ja mitä syöt?
 
Rukoilijasirkka
Minäkin meinasin. En kyllä aio tehdä mitään vatsalihaksia, vaan syön vähän maltillisemmin, enkä vedä itseäni ähkyyn. Se nimittäin tulee mulle välillä tavaksi.
 
Rukoilijasirkka
Mutta tuo, että ei syö mitään aamupäivällä on kyllä pikkasen höhlää sikälikin, että kuitenkin kulutat energiaa. mistä sen energian otat? Lihaksista se tulee. Lopputulos on se, että lihakset surkastuu ja kun ruokaa saa vasta iltapäivälä, elimistö on oppinut jemmaamaan sitä.

Mieluummin söisit aamupäivällä, jotta sit ois mitä kuluttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Aika epäterveelliseltä kuulostaa jos ei syö koko päivänä mitään ennen iltapäivää... Miten sä jaksat toimia? Ja montako ateriaa menee sit illasta? Ja mitä syöt?
Hyvin mä oon jaksanut, kahvin ja mehun voimalla ja sit olenkin voinut illalla syödä rauhassa melkein mitä vaan eikä oo paino noussut yhtään. :whistle:
 

Yhteistyössä