Meistä ei oo yhtään yhteiskuvaa :(

:eek: :/
liki 8kk yhteistä matkaa takana, eikä ainuttakaan valokuvaa missä oltais molemmat.

Ei oo ketään joka ottais kuvia, ollaan niin paljon kahdestaan ja jos ollaan ihmisten ilmoilla, niin kuvauksen kohteena on koirat ja minä kameran takana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Opetelkaa yhteispoussausta a la IRC galleria. Siellähän niitä kaverikuvia on kännykällä ja digikameralla otettu jo vuosia. Höh !!! :))
ehkä emme kuitenkaan taannu sille tasolle :D kumpikaan ei ihan kauheesti tykkää kuvattavana olemisesta ja nekin harvat kuvat mitä kummastakin tässä on otettu, niin on räpsitty "salaa" tai treenitilanteissa.

Mut oishan se silti kiva joku saada tohon hyllyn päälle :heart:
 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Opetelkaa yhteispoussausta a la IRC galleria. Siellähän niitä kaverikuvia on kännykällä ja digikameralla otettu jo vuosia. Höh !!! :))
ehkä emme kuitenkaan taannu sille tasolle :D kumpikaan ei ihan kauheesti tykkää kuvattavana olemisesta ja nekin harvat kuvat mitä kummastakin tässä on otettu, niin on räpsitty "salaa" tai treenitilanteissa.

Mut oishan se silti kiva joku saada tohon hyllyn päälle :heart:
Äläs nyt , olen itse juuri miettinyt ko. vaihtoehtoa , saman ongelman äärellä :))
paitsi että yhteiseloamme on kestänyt jo ikuisuuden ja edelliset yhteiskuvat ysikytluvulta :))
 
Ja sit kun mä vähän salaa haluaisin meistä sellasen henusen suutelukuvan :ashamed: mutta ukko ei pussaa muitten nähden kun aniharvoin. Siskonsa ja sen mies + molempien vanhemmat on poikkeukset. Eikä niistä kukaan päivystä kamera kädessä.
 
vieras
miten ihmiset ei pyydä ottamaan kuvia jos ei ite voi ottaa tai pistää kameraa automaatiselle voihan sitä pyytää kaveria .naapuriia,tarjoilijaa ravintolassa,puistossa joltain apua kuvan ottamiseen.Älkää olko avuttomia!
 

Yhteistyössä