meitä ei varmaan ole tarkoitettu muuttamaan takas kotiin

Laajennusremontti loppusuoralla ja nyt tulee vastusta vastuksen perään.

sisätyöt ovat vettä vaille valmiit. Perjantaina piti vaan kytkeä varaaja paikalleen ja muuttaa asumaan, mutta hitto sentään selvisi että timpuri oli vahingossa naulannut läpi suihkulle johtavista letkuista.

No se aiheutti sen että piti purkaa osa saunan seinää ja vaihtaa ne letkut. Ja tätä ei olisi huomattu jos suihkun osia ei olisi laitettu väärin paikalleen. Kun niitä alettiin korjata, huomattiin ettei letku liiku ja tutkimisen jälkeen löytyi tuo naula...

No, vesi oli poikki viikonlopun yli kokonaan ja tänään putkimiehen piti tulla laittamaan liitännät kuntoon ja varaaja paikalleen mutta kappas, se hemmetin vesi on JÄÄSSÄ!

Kerpele sentään. Nyt sitten epätoivoisena yritetään sulattaa sitä putkea, aika heikolla menestyksellä...
 
[QUOTE="jojo";22925893]Kyllä se siitä :hug:

Onni onnettomuudessa, että ongelmat havaittiin nyt eikä ties milloin[/QUOTE]

Joo tämä on ollut se ainoa lohtu nyt tässä kun on niin hilkulla että pääsis kotiin asumaan...
 
Anteeks mut mua rupes naurattaan vaikka tiedän ettei tossa ole mitään hauskaa SUN mielestä. Mr Murphy taas asialla. :D Kyl te vielä kotiin pääsette, ihan varmaan. :hug:
timpuri tuli äsken taas kotilomalta ja oli kyllä murheellisen näkönen. Totesin että ei se sula sen nopeammin vaikka mä täällä kiehuisin miten. Ei se auta ku odottaa. Onhan meillä tässä katto päänpäällä ja homma toimii, vaikka kovasti tekee mieli jo kotiin...
 
ja sulamista odotellaan edelleen... se eteni jo hyvää vauhtia mutta loppui kaapeli kesken... ja sillä välillä kun odoteltiin pidempää, se jäätyi taas takaisinpäin hyvän matkaa :(

nyt siellä on niin pitkä kaapeli että yltää talolta toiselle, sulamista odotellessa siis...

alkaa hermoja kiristää yhdellä jos toisella...
 
"Logotar"
[QUOTE="Timpuri";22971853]Lopputuloshan ei voi olla mitään muuta kuin sekundaa, kun amatöörit rakentelevat mökkejään[/QUOTE]

No kyllä mä olen tyytyväinen työhön mitä meillä on tehty, ootan kovasti että päästään kotiin.

Onhan noita vastoinkäymisiäkin ollut mutta kenellepä ei joskus sattuisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä;22980686:
Onnea onnea!

Jospa te sitten pian pääsisitte asettumaan omaan kotiin :) Ei varmasti ole lasten kanssa kiva "toisten nurkissa" asustaa.

Oma koti kullan kallis :heart:

:hug:
no jos nyt ei ala vastustaa enempää ja putkimies pääsee huomenna kytkemään varaajan ja laittamaan pöntön paikalleen, niin muutetaan varmaan samantien kun vaan mahdollista. Ennen kuun loppua ainakin ettei tarvi enää maksaa vuokraa.

Eihän tässä muuten mitään mutta kamala kun kaiken muun päälle menee 500e vuokraa joka kuukausi.
 

Yhteistyössä