Melkein mustanruskea veri 9+5? Sori jos ällöttää.

Eli aiemminkin on lorahdellut verta ihan kunnolla, mutta sellaista punaista, ultrassa n. rv8 nähtiin sydämensyke. Nyt vaan tuntuu etten enää ymmärrä.. :( Kipuja tms. ei oo, eikä ainakaan vielä hyytymiäkään. Mistä tällainen veri voi johtua? Ei mitään ruskeaa vaan tosiaan melkein mustaa..
 
[QUOTE="heips";24448747]Menisin ultraan, maksoi mitä maksoi. Tietty voit yrittää ensin neuvolan kautta...[/QUOTE]

Sitä tässä mietin että tuo väri on tosi outo.. Neuvolaan voin soittaa aikaisintaan maanantaina ja aika mulla onkin sinne viikon päästä. Yksityiselle ei täällä pääse, yritin aiemmin saada sinne aikaa mut ne on syyskuuhun saakka varattuja.
 
[QUOTE="vieras";24448785]Se on todennäkösesti vanhaa verta, voi johtua monestakin syystä, tuskinpa on syytä huoleen ellei muutu kirkkaan punaiseksi tai tule kipuja :)[/QUOTE]

Niin.. Tosi vaikea olla huolestumatta. Toivottavasti tämä ei kuitenkaan mene kesken, on jotenkin aika ankea fiilis :(
 
#4
Tiedän tunteen, itse vuosin kuin seula koko raskauden ajan erinäisistä syistä johtuen (aina ei edes syy selvinnyt), mutta ihan terve poika tuolla pinniksessä tuhisee vaikka ei ihan loppuun asti päästykkään. Verenvuoto (oli se sitten mustaa, ruskeeta, vähäistä tai runsasta) ei kuitenkaan kuulu raskauteen joten mulla ainakin oli suunnaton huoli ja pelko koko ajan. Tsemppiä, toivottavasti vuoto loppuu eikä uusiudu ja kaikki on hyvin :)
 
mie olen nähny sulta useampia tämmösiä alotuksia, miksi et mene kunnon lääkärille selvittämään tuota tilannetta? täällä tuskin kukaan osaa auttaa muutoin kun toivomalla parasta.

ilmeisen ahdistava raskaus kun pelkäät kokoajan keskenmenoa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24448989:
mie olen nähny sulta useampia tämmösiä alotuksia, miksi et mene kunnon lääkärille selvittämään tuota tilannetta? täällä tuskin kukaan osaa auttaa muutoin kun toivomalla parasta.

ilmeisen ahdistava raskaus kun pelkäät kokoajan keskenmenoa?
Olen käynyt kerran neuvolassa ultrattavana, lääkärille ei saa aikaa eikä naistenpolillekaan ainakaan vielä. Tämä on ollut alusta asti hankalaa - täällä kun ei tosiaan saa aikaa edes yksityiselle. Tänne on helppo tulla kuulemaan kokemuksia saman kokeneilta :)
 
Huoh.. melkein jo toivon etten olisi koskaan tullutkaan raskaaksi, tämä on ollut alusta asti niin vaikeaa ja koko ajan on saanut stressata jotain. Nyt verta tulee tosi vähän, mutta se on punaisempaa. Taidan soittaa synnärille ja kysyä sieltä mielipidettä. Olen pahoillani että taas kirjoittelen tänne, ei oikein muuallekaan voi tätä purkaa. Mies ei ole kotona ja meillä oli eilen riitaa..

Näin viime yönä unta että synnytin pienen sikiön. Argh. Kuitenkin syke on nähty ja vauva tuntuu jo läheiseltä, mutta näinköhän saan tätä pientä koskaan syliin.
 
Huoh.. melkein jo toivon etten olisi koskaan tullutkaan raskaaksi, tämä on ollut alusta asti niin vaikeaa ja koko ajan on saanut stressata jotain. Nyt verta tulee tosi vähän, mutta se on punaisempaa. Taidan soittaa synnärille ja kysyä sieltä mielipidettä. Olen pahoillani että taas kirjoittelen tänne, ei oikein muuallekaan voi tätä purkaa. Mies ei ole kotona ja meillä oli eilen riitaa..

Näin viime yönä unta että synnytin pienen sikiön. Argh. Kuitenkin syke on nähty ja vauva tuntuu jo läheiseltä, mutta näinköhän saan tätä pientä koskaan syliin.
ihan ensimmäiseksi rauhotu. se on tärkeää että rauhotut etkä stressaa asiasta (helpommin sanottu kun tehty). sulla ollu useampi keskenmeno? näin siis käsitin ja jos muistelen oikein niin oot kertonu niistä jossain ketjussa (vai muistankohan nikin väärin). varmasti pelkäät kokoajan uutta keskenmenoa mutta ethän voi asialle mitään jos niin tulisi tapahtumaan joten parempi ettet mieti etkä stressaa (koska liiallinen stressikään ei ole mitenkään hyväksi). yritittekö heti uudestaan raskaaksi kun edellinen keskenmeno oli? siksi vaan kysyin koska hyvä ystävättäreni koki kolme keskenmenoa ennenkuin sitten vauva pysyi mukana loppuun saakka. ja tämän neljännen ja kolmannen (keskenmenneen siis) välillä oli vuosi väliä kun aiempien kesken menneiden väliä oli vaan muutama kuukausi. eikä ole ainoa tällainen tapaus josta olen kuullut.

ihmettelen ettei yksityiselle pääse. eikö ole lähettyvillä toista kaupunkia jonne mennä?

tää asia tulee näköjään jo sulle uniinkin joka kertoo siitä että pyörität alitajunnassa tätä kokoajan mikä ei sitten ole hyvä.

synnärillä kyllä osaavat neuvoa.
 

Yhteistyössä