Melkoista tuuria mulla nyt kaikessa tuntuu olevan. =D

Ei vitsit: ensin toi ihana mies ja sitt tämä asunto oli ihan juuri meille tehty, vauvakin tuli ja koira (väärässä järjestyksessä ) ja mä saan olla kotona lasten kanssa ja tehdä työtä vaan kun jaksan ja oon sillä fiiliksellä.. Sitt meidän uusi koti ja kaikki.
Mutta ei lopu siihen.

Tää tyhmä kone lähetti tän liian aikasin.. Nonih, jatkuu. Oottakaa hetki. :D
 
Kerroin jokin aika sitten että mua tultiin työpaikalta pyytämään toisiin töihin: kilpailevan ketjun joku päällikö mies sattui olemaan mulla asiakkaana ja kysyi, olenko mä ikinä koskaan ajatellut vaihtavani ketjua: hänellä olisi töitä mulle satavarmana vaikka saman tien. Kehui että olen olen hyvä ja pätevä ja juuri sellainen, mitä hän työntekijöiltään haluaa.

No puhuin hänen kanssaan nyt viikolla: hän kysyi haluaisinko vaihtaa kokonaan alaa kaupan alalle, vai jatkaa omallani vai mitä olisin valmis tekemään. Mä sanoin että mulle on ihan sama, kumpikin käy, mutta keikkaa teen sitten vaan enkä muuta, kun pienet lapset on mulla kotona. Ok, hänellä sopi. Sitt kysyi että olisko mulla toiveita uuden työpaikkani suhteen, siis missä tekisin mieluiten näitä tulevia vuoroja. Heittäydyin vitsikkääksi ja sanoin että jos pystyt tulevan kotikuntani ainoaan kyseisen ketjun liikkeeseen mut järjestämään niin hyvä on: vakavoiduin kuitenkin ja ilmoitin että teen vaikka useammassakin jos tarve vaatii.

Arvatkaapa kuka soitti tänään?

No sen mun tulevan kotikuntani kyseisen ketjun ainoan kaupan päällikkö, ja kysyi voitaisiinko tavata ensi viikolla, kertoi että työpaikka mulle siellä käytännössä on jo, ja että on varsin onnellinen saadessaan riveihinsä yhden tehokkaan työntekijän lisää. :D :D

Tadaa... :xmas: :xmas: :LOL:
 
No, mulla kyllä sattuu olemaan maailman ihanin mies, maailman ihaninmmat 2 kissaa ja maailman ihanin pieni poika. Aika jännä että mun kohalle on sattuneet just ne ihanimmat, mutta niin vaan kävi :D että äläs leuhki ollenkaan, mä oon vielä onnekkaampi :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
No, mulla kyllä sattuu olemaan maailman ihanin mies, maailman ihaninmmat 2 kissaa ja maailman ihanin pieni poika. Aika jännä että mun kohalle on sattuneet just ne ihanimmat, mutta niin vaan kävi :D että äläs leuhki ollenkaan, mä oon vielä onnekkaampi :p
Sä et lukenut loppuun... B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
No, mulla kyllä sattuu olemaan maailman ihanin mies, maailman ihaninmmat 2 kissaa ja maailman ihanin pieni poika. Aika jännä että mun kohalle on sattuneet just ne ihanimmat, mutta niin vaan kävi :D että äläs leuhki ollenkaan, mä oon vielä onnekkaampi :p
Kiva, että tässä järjestyksessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
No, mulla kyllä sattuu olemaan maailman ihanin mies, maailman ihaninmmat 2 kissaa ja maailman ihanin pieni poika. Aika jännä että mun kohalle on sattuneet just ne ihanimmat, mutta niin vaan kävi :D että äläs leuhki ollenkaan, mä oon vielä onnekkaampi :p
Kiva, että tässä järjestyksessä.
ei ne missään tärkeysjärjestyksessä ole! |O ne on itseasiassa "saantijärjestyksessä" =)
 
Turkilmas
Niinhän se usein on että hyvä kerryttää lisää hyvää ja sitten taas ikävät asiat kasautuu samaan sumppuun.

Mulla on ollut vähän nyt tuota ikävän kertymistä, mutta sun ihanan onnellinen ja onnekas viesti antaa taas uskoa siihen että pian kasautuu taas sitä hyvääkin =)

Onnea vaan tuhannesti kaikesta hyvästä =) :flower:
 

Yhteistyössä