Meneekö miehesi lasten kanssa samaan aikaan nukkumaan?

  • Viestiketjun aloittaja "niiu"
  • Ensimmäinen viesti
"niiu"
Meillä mennyt illat niin, että samaan aikaan kun nukutetaan lapsia, niin mies nukahtaa. Eikä herää enää todellakaan kun uneen pääsee.
Voin sanoa että vituttaa suorastaan, illat istua yksin kun helposti voisi sen tunnin-pari viettää parisuhdeaikaa. Miehellä ei jaksa kiinnostaa..
Oon välillä aivan hajalla tästä asiasta, käyn raivoamassa miehelle kun nukkuu jne typerää.. oon vain niin turhautunut!!
Miehellä yleensä klo 6 aamulla herätys, ja jos vaikka kympiltä menisi nukkumaan niin kerkeis joka yö nukkua 8 tuntia, eli aivan tarpeeksi aikuiselle ihmiselle mun mielestä.
Ja lapset nukkuu ennen klo 21 joka ilta.

Onko muissa perheissä samanlaista vai napisenko turhasta ja annan miehen nukkua...
Itkettää :/
 
"mamm"
yleensä mie menen hieman aiemmin sänkyyn, tai yhtä aikaa. meillä taas minä odotan että olis minun kanssa ennemmin kuin koneella sen ajan ennen nukkumaan menoa kun poika on nukahtanu..
 
Miksi sitten nukutatte yhtäaikaa?

Nukuta sinä, jos kerran pysyt hereillä?



Meillä mies nukuttaa lapset likipitäen aina ja yleensä myös nukahtaa itse. Mutta joutuu toki lähteä töihin todella varhain. Mulle sopii, mä todella tarvitsen oman hiljaisen hetkeni ja se on iltaisin kun muut nukahtavat.
 
Jaa jaa
Jos väsyttää, niin minkäs sille voi. Ite oon just tuollainen. Jos nukutan lapsia niin ihan varmana nukahdan, vaikka olisi illalla mielenkiintoistakin tekemistä. Hyvät unenlahjat :D Meillä mies hoitaa lasten nukutuksia (jos on sellaiseen tarvista), koska hän ei nukahda yhtä helposti. Joskus on simahtanut ja sitten anna vaan nukkua väsymystään pois :D
 
a.p.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24261572:
Miksi sitten nukutatte yhtäaikaa?

Nukuta sinä, jos kerran pysyt hereillä?



Meillä mies nukuttaa lapset likipitäen aina ja yleensä myös nukahtaa itse. Mutta joutuu toki lähteä töihin todella varhain. Mulle sopii, mä todella tarvitsen oman hiljaisen hetkeni ja se on iltaisin kun muut nukahtavat.
Lapsi ei ala nukkumaan jos tietää jonkun olevan hereillä olohuoneessa. Siksi ollaan kumpikin siinä, pääsee siltä osin helpoimmalla lapsen kannalta..

Etkö sinä kaipaa parisuhdeaikaa jos sulle on ok että mies aina alkaa nukkumaan?
 
Meikkä
Hienoa että miehesi saa nukkua tarpeeksi. En ymmärrä mikä tässä on ongelma kun voisit itsekin nukkua. Käsittämätöntä että joku voi nukkumisesta olla vihoissaan.
 
Meillä ei nukuteta lapsia, ja mitä mun & miehen nukahtamiseen tulee niin joskus mies nukkuu ennen lapsia, joskus mä nukun ennen lapsia, ja joskus valvotaan joko yhdessä tai erikseen paljon kauemmin kuin lapset.
 
kitara
Lapset menee itsekseen nukkumaan kasilta, minä hyydyn 11 aikoja ja mies poulilta öin kömpii viereen.. Mulle riittää 6-7h unta, mies pärjää vähemmälläkin. Ei vaan nukuta..Jos väsyttäs oikeesti,paljon ja haluisin mennä nukkumaan vaikka sillon kasilta lasten kanssa, ois tosi kurjaa et siitä mulle mökötettäs.
 
a.p.
Alkuperäinen kirjoittaja Meikkä;24261598:
Hienoa että miehesi saa nukkua tarpeeksi. En ymmärrä mikä tässä on ongelma kun voisit itsekin nukkua. Käsittämätöntä että joku voi nukkumisesta olla vihoissaan.
Me saadaan nukkua. Miehenkin yöunet riittäisi vaikka olisi minun kanssa edes JOSKUS iltaisin.
Mä kaipaan illalla hiljaisen hetken ja tarvisin myös miehen kanssa
kahdenkeskistä aikaa, mutta ei vaan...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24261649:
Meillä toimii toisella lapsella, toisella ei..................
uskallan väittää että jokainen lapsi oppii nukahtamaan itekseen, ku vaan siihen opetetaan. onneks ei tarvi nukutella lapsia. se aika on tärkeetä parisuhde aikaa meille. eihän meillä harrastettas seksiäkään koskaan muuten :D
 
a.p.
[QUOTE="vieras";24261626]ihan kasvatus kysymys tuo. olisko aika jo tehdä asialle jotain. kauheen vaikeelta teidän lasten nukkuman meneminen kuulostaa.[/QUOTE]

Isompi nukkuu itse omaan sänkyyn. Pienempi tarvii äidin ja isän vierelle. Ei siinä sen kummempaa ole.
 
[QUOTE="vieras";24261668]uskallan väittää että jokainen lapsi oppii nukahtamaan itekseen, ku vaan siihen opetetaan. onneks ei tarvi nukutella lapsia. se aika on tärkeetä parisuhde aikaa meille. eihän meillä harrastettas seksiäkään koskaan muuten :D[/QUOTE]

Uskalla mitä uskallat :D

Mutta toistaiseksi tämä on ihan ok ollut meillä.
 
a.p.
Lapset menee itsekseen nukkumaan kasilta, minä hyydyn 11 aikoja ja mies poulilta öin kömpii viereen.. Mulle riittää 6-7h unta, mies pärjää vähemmälläkin. Ei vaan nukuta..Jos väsyttäs oikeesti,paljon ja haluisin mennä nukkumaan vaikka sillon kasilta lasten kanssa, ois tosi kurjaa et siitä mulle mökötettäs.
En mä mököttäis muuten, mutta kun edes viikonloppuna ei voi sinnitellä.
Ja tää on viikon jokaisena päivänä ja suurinpiirtein myös kuukauden jokaisena päivänä.

Jos tämä olisi satunnaista niin en todellakaan valittaisi! Tai edes kerran viikkoon sais miehen kanssa olla, kun muuten ei meillä ole mahdollisuutta olla kahdestaan.
Ajatelkaa omalle kohdalle...
 

Yhteistyössä