Meneekö nää kirpparilla kaupaks?

  • Viestiketjun aloittaja juulis
  • Ensimmäinen viesti
juulis
-Vanhat vauva, kaksplus ja odotuslehdet
- 1kpl Iiitalan Aino laseja (käyttämätön, laatikossa)
-2kpl Iittala Hotpot laseja (käyttämättömät paketissa)
-Hackman träksinen lalasetti, veitsi ja pihdit (avaamaton paketti)
-Partilite joutsen ja siihen hajuste tuikkuja (avaamattomat paketissa)
-Käyttämättömiä kynttilöitä
-Käyttämättömiä tuikkukippoja (ei minkään merkkisiä)
-vanhoja vhs elokuvia
-vanhoja dvd-elokuvia


Olen viemässä kirpparille tavaraa myyntiin ja mietin et veisinkö noita tavaroita sinne? Ja jos niin millä hintaa?
 
ap
Ajattelin noille lehdille hinnaks 0.3-0,5? kpl. Mitä ootte mieltä? Noiden Iittalan ja Hackmanin hinnat katsoinkin niiden nettisivuilta ja ajattelin hinnaksi -75% alkuperäisestä. Mut mitäs noi patylite jutut uutena maksaa? vhs kasetit ajattelin laittaa ihan jollain 0.1-0,3? hinnalla... haluun niistä vaan eroon.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no tuskin menee tollanen turja roju kaupaksi. tyhmä pitää olla jos tollasta ostaa.
No mulle nää onkin turhaa rojua ja sitä just mietinkin et onko kaikille? Tuskin kai... joltain on saattanut esim. mennä siitä 12kpl lasikokoelmasta just yks rikki ja nyt sais uuden halvalla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja HAS2006:
Mulla on itellä tällä hetkellä kirpparilla pöytä ja lehtien hinta on 0,20e ja sisustuslehet on menny melkeen kaikki, mut just nuo vauva-lehdet ym. ei oikeen taho mennä.
No hitto. Ku mä mietin et olisin itse voinut varsinkin odotusaikana ostaa niitä vanhoja lehtiä, kun eihän ne jutut periaatteessa vanhene.
 
ap
Osaisko joku kertoa tai vinkata jotain linkkiä et voisin ton partylite jutun hintaa vähän arvioida? Voipi olla etten noita vhs vie sinne kun en halua niitä kantaa sitten enään takaisin, laitan suoraan roskiin!!!
 

Yhteistyössä