Meneekös tämmöset huuto.netissä hyvin kaupaksi..

vieras
Mä ostin just tollaset käytettynä, tosin laitoin ite ostoilmotuksen lehteen, en harrasta huutista. Mut luulisin et kysyntää on. Myös just lehti ja/tai kirppis voi olla hyvä jos ei huutiksessa mene.
 
No mä oon saanu myytyä huutiksen kautta lähialueella koon vuoksi tv-tason (hinta oli 120e), ruokaryhmän (hinta oli n. 40e), kuntopyörän (hinta oli 85e).. Tässä näitä isompia eli mä oon ainakin saanu myytyä hyvin sekä postitse postitettavia kohteita että ihan nouto-kohteita.
 
vieras
Jos lähistöllä on joku tarvitseva, menee varmasti, varsinkin kun et liikoja pyydä. Mutta älä lannistu jos ei ekasta huudosta mene. Itse myin sänkyä, kolme neljä kertaa, ennenkuin tässä lähistöllä oli sellaista tarviseva, kun ei noi oo oikeinpostitus tavaraa :) Hinnastani en joutunut tinkimään.
 
Ok, kiitos teille :) enköhän minäkin koita sitten saada aikaseks laitettua myyntiin, niin saa taas tilaa. Sänky ja lipasto ovat mielestäni hyvässä kunnossa, muutama kulumajälki taitaa molemmista löytyä. Eikä tarkoitus olekaan saada vaan rahaa niistä vaan myydä kohtuuhintaan tarvitsevalle :)
 

Yhteistyössä