Menisittekö lapsenne kanssa pedofiilin kyytiin ja istuisitte kyydissä 800km?

"tapio"
Pedofiilin uhrit ovat tuttuja, asia koskettanut rankasti koko lähipiiriä ja omaa elämää?
Asiasta aikaa vuosia, pedofiili lusinut tuomionsa jne.

Menisittekö kyytiin?


(Itse en ole menossa, minua syytellään ylihysterioinnista ja kuulemma pitäisi suhtautua häneen kuin kehen tahansa muuhun...itse en halua nähdä miestä, en varmaan pystyisi edes katsomaan häntä, saati olla matkaseurana.)
Minkälaisesta tapauksesta on kyse? Oliko raiskannut 3-vuotiaan, vai rakastellut 15-vuotiaan kanssa. Riippuu vähän noista.
 
Pedarit on alinta kastia mulle, mä en pidä niitä edes ihmisinä!!!:mad:
En todellakaan menis kyytiin, ja pitäisin huolen koko äijän loppuelämän, et muutkin ihmiset sais tietää työpaikkaa myöden, mistä syystä herra on istunut tuomiota! Tällä palstallahan on joka yö näitä pedareita ja modet on missä? Lakimuutos sais tulla pedofiilien rangaistuksiin, kansalaisille vapaat kädet "kouluttaa" näitä lapsiin sekaantujia!!!!:stick:
 
Katkera? Siis sullekin se tyyppi on tehnyt jotain? Tai no, tottahan voi olla katkera toisenkin puolesta.

Ja alkuperäiseen kysymykseen: en ikinä menisi kyytiin. Tuskin edes suhtautuisin kuin normaaliin ihmiseen.
Ei oo mulle tehnyt mitään. Enkä ole katkera, omasta mielestäni.
Mun mielestä ei ole katkeruutta jos ei halua edes nähdä kyseistä miestä ja kokee inhoa häntä kohtaan.
 
"vieras"
No jaa... riippuu monestakin seikasta jolla ei itse asiassa ole mitään tekemistä itse rikoksen kanssa. Onko kyydissä muita? Mikä on matkan tarkoitus? Pääsenkö sinne muulla tavoin? Ollaanko perillä kuitenkin samassa paikassa jossain sukujuhlissa tms?
 
[QUOTE="tapio";27283771]Minkälaisesta tapauksesta on kyse? Oliko raiskannut 3-vuotiaan, vai rakastellut 15-vuotiaan kanssa. Riippuu vähän noista.[/QUOTE]

On mm.raiskannut 4-vuotiaan ja on "rakastellut" myös 15-vuotiaan kanssa, se 15-vuotias on tän pedofiilin sisko.

Aivan sama se kyllä sille, sä taidat olla samanlainen lapsista kiinnostunut reppana, sunlaisten mielipiteillä ei ole arvoa nyt, sori.
 
IhanaValo
En varmaan vois enää samalla tavalla katsoa/ajatella sitä ihmistä josta paljastuu tuollainen asia. Että en menisi kyytiin, varsinkaan lapseni kanssa, vaikka henkilö olis kuinka istunu tuomionsa tai ollu istumatta. Ällöttäis silti.
 
[QUOTE="Kissa";27283844]En menisi, ellen sitten suunnittelisi kolkkaavani ukkoa, sytyttäväni autoa palamaan ja sitten jättäväni sen pedobearin sinne autoon kärventymään. Mut noin muuten, en menisi.[/QUOTE]

Joo sama. :whistle:
 
On mm.raiskannut 4-vuotiaan ja on "rakastellut" myös 15-vuotiaan kanssa, se 15-vuotias on tän pedofiilin sisko.

Aivan sama se kyllä sille, sä taidat olla samanlainen lapsista kiinnostunut reppana, sunlaisten mielipiteillä ei ole arvoa nyt, sori.
Tapio todellakin on samanlainen, laittelee öisin tänne 7-10.v tyttöjen kuvia, puhuu nytkin 15.veestä, mutta todellisuus on toinen. Mä en ymmärrä mikä pedarien paratiisi tästä kaksplussasta on tullut? Mut noi pedarit *painokelvotontatekstiä* saa mut aivan raivon valtaan!!!!:mad::stick:
 
"tapio"
On mm.raiskannut 4-vuotiaan ja on "rakastellut" myös 15-vuotiaan kanssa, se 15-vuotias on tän pedofiilin sisko.

Aivan sama se kyllä sille, sä taidat olla samanlainen lapsista kiinnostunut reppana, sunlaisten mielipiteillä ei ole arvoa nyt, sori.
Jos kaikki filiat ovat mielestäsi sairauksia, keltä muilta sairailta olisit valmis poistamaan sananvapauden, ja oletko varma, ettet joku päivä kuulu samaan joukkoon?
 
"moi"
miksi ap sun pitää mennä kyytiin? voitko vastata
ja kuka sinua sinne käskee meneen. minä en olisi kyseisen henkilön kanssa missään tekemisissä samoin ne jotka käskevät meneen kyytiin sanoisin muutaman valitun sanan, suuttukoot tai ei
 
No en tod!

Miten mielen sairaus parannetaan vankilatuomiolla muuten edes?
Niinpä. Eikä kyse ole "pelkästä" sairaudesta, kun ko. ihminen on kerran rikoksiakin tehnyt. En veisi kyllä lasta edes sellaisen pedofiilin kyytiin, joka ei ole syyllistynyt mihinkään. En ottaisi riskejä oman lapsen kustannuksella tai laittaisi häntä kenenkään katseiden kohteeksi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä