MENISTÖ KAUPPAAN TAKAISIN JA KORJAISIT ERHEEN? SÄÄSTIMME JUURI 600?

  • Viestiketjun aloittaja KAUPAN MOKA
  • Ensimmäinen viesti
vastaus
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus:
Ostin viikko sitten aaltomaljakkoa ja kassa näpytteli väärin hinnan. Sanoin kassalle, että eikö maljakko olekin kalliimpi ja kassa totesi että kyllä vaan.. että hänelle sattui virhe ja eikä olisi huomannut jos minä en olisi sanonut.
Minullakin on tarkka omatunto. Sitä niittää elämässä mitä kylvää. Kun on rehellinen ja tekee asiat oikein, saa elämässä kaikkea hyvää ja elämäni onkin ollut hyvä.
Jep! Saat onnea rehellisesti, ja se vasta onkin onnea:) hyvähyvä!! =)
Jep. Olen saanut monessa muussa muodossa onnea elämässäni. Kyllä rehellisyys kannattaa kaikessa aina.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus:
Ostin viikko sitten aaltomaljakkoa ja kassa näpytteli väärin hinnan. Sanoin kassalle, että eikö maljakko olekin kalliimpi ja kassa totesi että kyllä vaan.. että hänelle sattui virhe ja eikä olisi huomannut jos minä en olisi sanonut.
Minullakin on tarkka omatunto. Sitä niittää elämässä mitä kylvää. Kun on rehellinen ja tekee asiat oikein, saa elämässä kaikkea hyvää ja elämäni onkin ollut hyvä.
Jep! Saat onnea rehellisesti, ja se vasta onkin onnea:) hyvähyvä!! =)
Jep. Olen saanut monessa muussa muodossa onnea elämässäni. Kyllä rehellisyys kannattaa kaikessa aina.
Minä en jotenkaan voisi pitää itseäni kovin hyvänä ihmisenä jos tekisin tuollaista. Olisin ehkä 600e rikkaampi mutta varastamista sekin on. Itsetuntoni ei olisi yhtään niin vahva... Ja se on kyllä kalliimpi kuin 600e:D

 

Yhteistyössä